Tja er kan veel gebeuren onderweg. Veel plezier met je prik in ieder geval.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk niet dat de temperatuur vanzelf makkelijk verder zakt dan -70 C.

De waarheid heeft geen 24/7 propaganda nodig en mensen die kiezen voor een experiment uit vrije wil kiezen ook voor de gevolgen . ( russische roulette)quote:Op donderdag 17 december 2020 12:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Tja er kan veel gebeuren onderweg. Veel plezier met je prik in ieder geval.

Allemaal voor het belang van de medemens. Zit je dan met een ineffectieve vaccin met allemaal bijwerkingen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef Summers het volgende:
[..]
De waarheid heeft geen 24/7 propaganda nodig en mensen die kiezen voor een experiment uit vrije wil kiezen ook voor de gevolgen . ( russische roulette)

Vaccineren! Onder dwang, ..wist je dat mensen die zich aanmelden voor experimenteel vaccin er voor beloond worden, met een grote smak geld.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Negeren dat soort gasten die heilig geloven dat een andere mening afgestraft moet worden met grof geweld .

Onmenselijkheid in het belang van je medemensquote:Op donderdag 17 december 2020 12:33 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Allemaal voor het belang van de medemens. Zit je dan met een ineffectieve vaccin met allemaal bijwerkingen.
 niks geleerd van de geschiedenis .
 niks geleerd van de geschiedenis .

Je kan er wel lacherig over doen, maar jij bent uiteindelijk voor ons het proefkonijn. Geef wel even alle bijwerkingen door, zodat er meer mensen wakker zullen worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vaccineren! Onder dwang, ..wist je dat mensen die zich aanmelden voor experimenteel vaccin er voor beloond worden, met een grote smak geld.
Dus .. ik wens je in feite een financiële bijdrage toe!!
Als dat nu ook al onder geweld valt...
En de V chip bestaat niet is uit een tekenfilm.
Maar het is wel OK, om miljoenen mensen te schofferen.

En de doden onder de vaccinatie testgroepen? Heeft die 'waarheid' een bron?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef Summers het volgende:
[..]
De waarheid heeft geen 24/7 propaganda nodig en mensen die kiezen voor een experiment uit vrije wil kiezen ook voor de gevolgen . ( russische roulette)

Sure maar is van een paar weken geleden en zou niet weten waar ik dat nu kan vindenquote:Op donderdag 17 december 2020 12:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En de doden onder de vaccinatie testgroepen? Heeft die 'waarheid' een bron?

Moet toch niet zo moeilijk zijn voor zulk belangrijk nieuws?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Sure maar is van een paar weken geleden en zou niet weten waar ik dat nu kan vinden

Welkom in china waar de overheid en big tech en de msm bepalen welk nieuws je te zien krijgt en wat weg gecensureerd word .quote:Op donderdag 17 december 2020 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Moet toch niet zo moeilijk zijn voor zulk belangrijk nieuws?

Check je eigen comment eens. Je stelt dat de temperatuur verder daalt dan -70C. Je bedoelt waarschijnlijk dat de temperatuur stijgt.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Tja er kan veel gebeuren onderweg. Veel plezier met je prik in ieder geval.

Waarom is zo'n club als Viruswaarheid, dan 24/7 bezig met propaganda? betekend dat dat ze liegen?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef Summers het volgende:
[..]

Ik herinner me dat verhaal ook inderdaad... bleek echter dat ze tot de placebo groep behoordenquote:Op donderdag 17 december 2020 12:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Sure maar is van een paar weken geleden en zou niet weten waar ik dat nu kan vinden

Dus dood door druivensuiker?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik herinner me dat verhaal ook inderdaad... bleek echter dat ze tot de placebo groep behoorden

Nee dood door andere oorzaken.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus dood door druivensuiker?
Maar btw wel apart normaal word dat soort verhalen gelijk hier gepost, staat me niet iets van bij dat dit hier voorbij is gekomen.

Beetje opmerkelijk dan dat ze je dat nieuws wel lieten lezen.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Welkom in china waar de overheid en big tech en de msm bepalen welk nieuws je te zien krijgt en wat weg gecensureerd word .

is ook nog steeds te vindenquote:Op donderdag 17 december 2020 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Beetje opmerkelijk dan dat ze je dat nieuws wel lieten lezen.

Als ik het goed heb word het op de volgende manier getest.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee dood door andere oorzaken.
Is het heel moeilijk te bevatten dat als je 90.000 mensen in een groep hebt dat de kans dat er een paar overlijden door natuurlijke oorzaken ~100% is, zonder dat dat waarvoor ze getest worden ermee te maken heeft
Hiermee kun je wat berekeningen loslaten
https://www.kansberekeningen.nl/sterftekans/
Stel dat het om 900000 mannen zou gaan met een leeftijd van 18.5 jaar
90000*0.036%=32 personen die statistisch gezien zouden komen te overlijden

Geen idee, maar lijkt me stug dat ze druivensuiker rechtstreeks in je bloedbaan spuiten... Eoa zoutoplossing net als je in het ziekenhuis krijgt tegen uitdroging lijkt me logischerquote:Op donderdag 17 december 2020 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik het goed heb word het op de volgende manier getest.
eerst een klein aantal 100 dan 1000 dan 5000 etc. (gokje met aantallen hoor)
En ja als je in zo'n groot stadium bent kan er natuurlijk iemand dood gaan door wat dan ook.
Maar wat ik mij afvroeg die placebo, is dat niet dan zoals ze bij die A.VOGEL producten gebruiken net zo iets als druivesuiker

quote:Op donderdag 17 december 2020 14:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
is ook nog steeds te vinden
https://www.ad.nl/buitenl(...)eldige-man~a8629d3a/
maja... msm he
 thnx maar ik denk dat er eerst nog een ander bericht werd bedoeld, en al helemaal niet uit AD, wat alleen maar als MSM word bestempeld als het uitkomt, zie paar pagina's terug nog!
  thnx maar ik denk dat er eerst nog een ander bericht werd bedoeld, en al helemaal niet uit AD, wat alleen maar als MSM word bestempeld als het uitkomt, zie paar pagina's terug nog! 

https://www.facebook.com/TimWebstar/posts/10164601722330261quote:Op donderdag 17 december 2020 13:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Welkom in china waar de overheid en big tech en de msm bepalen welk nieuws je te zien krijgt en wat weg gecensureerd word .

Ja echt moeilijk lijkt het niet te zijn om dat soort dingen weer te vinden.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
is ook nog steeds te vinden
https://www.ad.nl/buitenl(...)eldige-man~a8629d3a/
maja... msm he

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de overheid bij mensen die niet geloven in Corona, of die tegen de maatregelen zijn, bepaalde sites blokkeert zodat ze anti-corona propaganda niet meer kunnen vinden.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja echt moeilijk lijkt het niet te zijn om dat soort dingen weer te vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |