SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is er een oude en een nieuwe, ik kwam laatst nog een oude versie tegen in de kast met een ander zakje en die was best lekker.quote:
Zou ook maar eens een jaar geen cadeaus krijgen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik geen cadeaus hoef te kopen
Was het een belangrijke?quote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat ik nu een quote alert krijg van anderhalf uur geleden.
Ik heb gvd m'n verjaardag ook al overgeslagen jaquote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook maar eens een jaar geen cadeaus krijgen.
Mja, goed punt.quote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een beetje narcistisch om jezelf budadonis te noemen hoor
En nu is de deadline verstrekenquote:Op maandag 14 december 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
budaddy die haar ten huwelijk vroeg
Snel de TT aanpass... ohnee dat kan niet meerquote:
staat er ineens: 'de bludaworst van budadonis heeft uierstraling van gerrie nodig'quote:Op maandag 14 december 2020 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snel de TT aanpass... ohnee dat kan niet meer
geen nood, we zijn nog welkom op de huwelijksreceptie van Bal en LTVDKquote:Op maandag 14 december 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu is de deadline verstreken
Ik heb ook niets gekregen toen hoorquote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gvd m'n verjaardag ook al overgeslagen ja
ga jij het huwelijk vlot trekken?quote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen nood, we zijn nog welkom op de huwelijksreceptie van Bal en LTVDK
quote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Open bitterballenbar?quote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kansloosquote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook niets gekregen toen hoor
Op dat moment overnachting voor tijdens de kerstdagen geboekt. Daar gaat mijn verjaardagscadeauquote:
Een rok dragen en toch een bikkel zijnquote:Op maandag 14 december 2020 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:budapestenaar zie die gasten moeite doen om een straight face te houden
Zo maken ze US iedere morgen wakker. Dure wekker wel.quote:Op maandag 14 december 2020 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:budapestenaar zie die gasten moeite doen om een straight face te houden
Even voor 3 euro aan noodzakelijk Chinees plastic ingeslagenquote:Op maandag 14 december 2020 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Zag net nog wel iemand langslopen met volle shoppers van de action.
een bikkel heeft maar 1 bal hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een rok dragen en toch een bikkel zijn
oh die pony is voor hem natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2020 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo maken ze US iedere morgen wakker. Dure wekker wel.
quote:Op maandag 14 december 2020 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een bikkel heeft maar 1 bal hoor.
Zou wel de ultieme deceptie zijn als US 1,50m blijkt te zijnquote:Op maandag 14 december 2020 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh die pony is voor hem natuurlijk
Verklaart wel de uierstralingquote:Op maandag 14 december 2020 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme deceptie zijn als US 1,50m blijkt te zijn
heb je klappen uitgedeeld?quote:Op maandag 14 december 2020 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Jumbo hier was wel rustig, gelukkig.Nee maar echt in Duitsland zat iedereen te puffen en te zuchten en met winkelwagentjes elkaar te rammen enz.
ja, maar de jumbo is morgen ook gewoon nog open .quote:Op maandag 14 december 2020 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Jumbo hier was wel rustig, gelukkig.Nee maar echt in Duitsland zat iedereen te puffen en te zuchten en met winkelwagentjes elkaar te rammen enz.
Ja maar vorige keer werden mensen ook helemaal loco toen er een lockdown kwam.quote:Op maandag 14 december 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar de jumbo is morgen ook gewoon nog open .
ik moet wel nog bier halen in duitsland voor de kerst
what the fuck?quote:Op maandag 14 december 2020 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.startpagina.n(...)al-gewoon-verzonnen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |