SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is er een oude en een nieuwe, ik kwam laatst nog een oude versie tegen in de kast met een ander zakje en die was best lekker.quote:
Zou ook maar eens een jaar geen cadeaus krijgen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik geen cadeaus hoef te kopen
Was het een belangrijke?quote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat ik nu een quote alert krijg van anderhalf uur geleden.
Ik heb gvd m'n verjaardag ook al overgeslagen jaquote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook maar eens een jaar geen cadeaus krijgen.
Mja, goed punt.quote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een beetje narcistisch om jezelf budadonis te noemen hoor
En nu is de deadline verstrekenquote:Op maandag 14 december 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
budaddy die haar ten huwelijk vroeg
Snel de TT aanpass... ohnee dat kan niet meerquote:
staat er ineens: 'de bludaworst van budadonis heeft uierstraling van gerrie nodig'quote:Op maandag 14 december 2020 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snel de TT aanpass... ohnee dat kan niet meer
geen nood, we zijn nog welkom op de huwelijksreceptie van Bal en LTVDKquote:Op maandag 14 december 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu is de deadline verstreken
Ik heb ook niets gekregen toen hoorquote:Op maandag 14 december 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gvd m'n verjaardag ook al overgeslagen ja
ga jij het huwelijk vlot trekken?quote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen nood, we zijn nog welkom op de huwelijksreceptie van Bal en LTVDK
quote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Open bitterballenbar?quote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kansloosquote:Op maandag 14 december 2020 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook niets gekregen toen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |