SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welnee.quote:Op maandag 14 december 2020 16:47 schreef Elan het volgende:
Ajax wint de EL.
U las het hier voor het eerstOh.![]()
Walgelijk hoe deze TT de draak steekt met Promessi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Beetje Walgelijk dat die foto van De knie van De neef van Promes nu overal staat.
Nare wond man.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik blijf het een vreemde wond vinden voor een mes aanval maar als het op feesboek staat moet het wel kloppenquote:Op maandag 14 december 2020 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje Walgelijk dat die foto van De knie van De neef van Promes nu overal staat.
Nare wond man.![]()
Laten we nou maar afwachten of dit allemaal klopt. Ik kan dit soort berichten ook wel gaan fabricerenquote:Op maandag 14 december 2020 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nare wond man.![]()
Nee, selectie is te matig.quote:Op maandag 14 december 2020 16:47 schreef Elan het volgende:
Ajax wint de EL.
U las het hier voor het eerstOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lolquote:Op maandag 14 december 2020 16:47 schreef Elan het volgende:
Ajax wint de EL.
U las het hier voor het eerst![]()
Dat is afwachten, Ten Hag en Overmars weten het elke keer toch weer voor elkaar te krijgen om met 200 miljoen euro op de bank een slechtere selectie samen te stellen dan bijvoorbeeld die van PSV. Maar met een beetje mazzel is Ten Hag na dit seizoen weg en krijgen we een trainer die ook iets meer tegenwicht kan bieden aan Marc Netto.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat niet om gunnen hoor maar ze hebben van de nog resterende ploegen toch wel de beste selectie. Zo eerlijk moet je gewoon zijn.quote:blablablabla![]()
Als iedereen fit en je kan met je beste 11 spelen dan hebben we uiteraard kansen tegen Lille. Maar als je (noodgedwongen) met spelers als Klaiber, Alvarez, Traoré, Labyad, etc. moet gaan spelen dan weet je nu al dat je dat niet gaat redden.quote:Op maandag 14 december 2020 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie tegenstander zijn in elk geval.op papier ook niet al te aansprekendOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gratis kalendertje van Ajax Life
Beter dan m'n kerstpakket
Leuk gebaar en extraatje.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Dit meen je niet serieus hoop ik. De koplopers van de grootste 6 competities; Spanje, Italië, Engeland, Portugal, Frankrijk en Duitsland zitten er in.quote:Op maandag 14 december 2020 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat niet om gunnen hoor maar ze hebben van de nog resterende ploegen toch wel de beste selectie. Zo eerlijk moet je gewoon zijn.
*Kleine correctie: Benfica staat 2e.
[ Bericht 6% gewijzigd door maxi-mus op 14-12-2020 22:42:10 ]![]()
Spurs en Barca zijn toch door in de CL? Leverkussen en Milan doet Ajax kwalitatief echt niet voor onder.quote:Op maandag 14 december 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus hoop ik. De koplopers van de grootste 6 competities; Spanje, Italië, Engeland, Portugal, Frankrijk en Duitsland zitten er in.
*Kleine correctie: Benfica staat 2e.blablablabla![]()
Spurs speelt al het hele seizoen in de EL, Barca staat 8e. (lol)quote:Op maandag 14 december 2020 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Spurs en Barca zijn toch door in de CL? Leverkussen en Milan doet Ajax kwalitatief echt niet voor onder.![]()
Hmmm oké geef toe dat Spurs lastig is maar Real Sociedad moet je toch gewoon kunnen hebben, die speelden gelijk tegen Rjeka en AZ.quote:Op maandag 14 december 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spurs speelt al het hele seizoen in de EL, Barca staat 8e. (lol)blablablabla![]()
Tegen PSV zou wel een keer aardig zijn, lang geen Nederlandse ploegen tegen elkaar gezien in Europa.blablablabla![]()
Ik twijfelde of het trollen of onkunde was tot deze post.quote:Op maandag 14 december 2020 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Spurs en Barca zijn toch door in de CL? Leverkussen en Milan doet Ajax kwalitatief echt niet voor onder.![]()
Die pakten 4 punten tegen AZ waarbij ze AZ de eerste wedstrijd helemaal dronken tikten. Dat soort ploegen moet dit Ajax 'niet gewoon kunnen hebben'. Net als een Napoli en de al genoemde ploegen. Echt onzin om te zeggen dat Ajax de beste selectie heeft, dan volg je weinig voetbal. Maar dat bleek al een beetje toen je dacht dat Barca bovenaan stond.quote:Op maandag 14 december 2020 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm oké geef toe dat Spurs lastig is maar Real Sociedad moet je toch gewoon kunnen hebben, die speelden gelijk tegen Rjeka en AZ.![]()
![]()
Ik waardeer je positieve insteek in deze, in het Feyenoord-topic ben je altijd wat negatiever.quote:Op maandag 14 december 2020 23:03 schreef Elan het volgende:
Jullie zijn gewoon veel te negatief. Beetje vertrouwen in de godenzonen.![]()
Mwa jullie hebben je nipt niet gekwalificeerd voor de tweede ronde, tegen Liverpool en Atalanta waren jullie eigenlijk steeds de betere partij. Ik zie trouwens dat Sociedad 2 wedstrijden minder heeft dan de nummer 2, je maakt mij niet wijs dat als Rjeka er twee maakt en AZ de nul weet te houden jullie daar niet van kunnen winnen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik waardeer je positieve insteek in deze, in het Feyenoord-topic ben je altijd wat negatiever.
Jammer dat je je zo nederig opstelt in deze kwestie maxi, nergens voor nodig. Wat Feyenoord laat zien heeft bij vlagen niets met voetbal te maken, mensen die daar elke keer weer positieve punten uithalen zijn echt blind voor voetbal of door clubliefde. 17 januari gaat dat weer een ouderwets pijnlijke afstraffing worden.blablablabla![]()
Oh dan heb je andere wedstrijden dan ik gezien tegen Liverpool en Atalanta. Heeft niks te maken met nederig, maar in tegenstelling tot jou zie ik die andere clubs ook nog wel eens spelen en dan is het nogal onzin (maar dat heb je inmiddels zelf ook wel door) om te stellen dat Ajax de beste selectie heeft. Het zal lastig zat worden tegen de koploper van Frankrijk.quote:Op maandag 14 december 2020 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa jullie hebben je nipt niet gekwalificeerd voor de tweede ronde, tegen Liverpool en Atalanta waren jullie eigenlijk steeds de betere partij. Ik zie trouwens dat Sociedad 2 wedstrijden minder heeft dan de nummer 2, je maakt mij niet wijs dat als Rjeka er twee maakt en AZ de nul weet te houden jullie daar niet van kunnen winnen.
Jammer dat je je zo nederig opstelt in deze kwestie maxi, nergens voor nodig. Wat Feyenoord laat zien heeft bij vlagen niets met voetbal te maken, mensen die daar elke keer weer positieve punten uithalen zijn echt blind voor voetbal of clubliefde. 17 januari gaat dat weer een ouderwets pijnlijke afstraffing worden.![]()
Tegen Atalanta waren jullie toch gewoon twee keer de bovenliggende partij in die duels? In balbezit en qua gecreëerde mogelijkheden in elk geval. Liverpool misschien iets meer gelijkwaardig maar je vergeet jezelf ook wel een paar keer te belonen in de eerste helft ook en komt vervolgens lullig op achterstand in die duels. Klaassen die verkloot het gewoon in die wedstrijdenquote:Op maandag 14 december 2020 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dan heb je andere wedstrijden dan ik gezien tegen Liverpool en Atalanta. Heeft niks te maken met nederig, maar in tegenstelling tot jou zie ik die andere clubs ook nog wel eens spelen en dan is het nogal onzin (maar dat heb je inmiddels zelf ook wel door) om te stellen dat Ajax de beste selectie heeft. Het zal lastig zat worden tegen de koploper van Frankrijk.
blablablabla![]()
Nee joh, die laatste wedstrijd was volkomen kansloos. Toevallig één kans voor Klaassen en verder de hele wedstrijd niks gecreëerd. Ja wel veel balbezit inderdaad, omdat elke bal terug ging op Onana. Tegen Liverpool zat er vooral in de eerste pot wel een puntje in ja, waar je dan tegen Mietjesland uit zomaar gelijk had kunnen spelen. Gewoon terecht niet door, je haalt uiteindelijk 1 punt tegen Atalanta en Liverpool (en scoort 2 goals).quote:Op maandag 14 december 2020 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Atalanta waren jullie toch gewoon twee keer de bovenliggende partij in die duels? In balbezit en qua gecreëerde mogelijkheden in elk geval. Liverpool misschien iets meer gelijkwaardig maar je vergeet jezelf ook wel een paar keer te belonen in de eerste helft ook en komt vervolgens lullig op achterstand in die duels. Klaassen die verkloot het gewoon in die wedstrijden![]()
Atalanta heeft buiten dat doelpunt in de slotfase echt ook amper iets gecreëerd en Ajax had steeds het betere van het spel. Uit was zelfde verhaal eigenlijk. Snap wel dat je kritisch bent maar het zat ook in geen een wedstrijd even goed mee zeg maar.quote:Op maandag 14 december 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, die laatste wedstrijd was volkomen kansloos. Toevallig één kans voor Klaassen en verder de hele wedstrijd niks gecreëerd. Ja wel veel balbezit inderdaad, omdat elke bal terug ging op Onana. Tegen Liverpool zat er vooral in de eerste pot wel een puntje in ja, waar je dan tegen Mietjesland uit zomaar gelijk had kunnen spelen. Gewoon terecht niet door, je haalt uiteindelijk 1 punt tegen Atalanta en Liverpool (en scoort 2 goals).blablablabla![]()
Maar goed misschien teveel verblind door de aids groep waarin wij zaten hoor, dat zal ik niet ontkennen. Er zitten nog wat topploegen in maar ook zeer veel middelmaat.blablablabla![]()
Die hoefden ook niet hé. Nee, die wedstrijd was compleet kansloos. Het zat niet mee maar dat is (vaak) ook kwaliteit, een Donny had die bal van Klaassen wél gemaakt.quote:Op maandag 14 december 2020 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Atalanta heeft buiten dat doelpunt in de slotfase echt ook amper iets gecreëerd en Ajax had steeds het betere van het spel. Uit was zelfde verhaal eigenlijk. Snap wel dat je kritisch bent maar het zat ook in geen een wedstrijd even goed mee zeg maar.![]()
Zal niet vaak voorgekomen zijn dat de koplopers van de top 5 competities in de EL zitten. (niet dat ze dit gaan volhouden maar toch) Zitten best goede ploegen in vind ik hoor. Zo'n Zagreb daar zou Ajax ook niet 'even' van winnen.quote:Op maandag 14 december 2020 23:33 schreef Elan het volgende:
Maar goed misschien teveel verblind door de aids groep waarin wij zaten hoor, dat zal ik niet ontkennen. Er zitten nog wat topploegen in maar ook zeer veel middelmaat.![]()
Die konden er echt heel weinig van hoorquote:Op maandag 14 december 2020 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal niet vaak voorgekomen zijn dat de koplopers van de top 5 competities in de EL zitten. (niet dat ze dit gaan volhouden maar toch) Zitten best goede ploegen in vind ik hoor. Zo'n Zagreb daar zou Ajax ook niet 'even' van winnen.Wel weinig doelpunten tegen gekregen in de EL, maar dat is ook niet zo heel bijzonder in een poule met een CSKA en Feyenoord als relieken uit het verleden en de nummer 7 uit de Oostenrijkse competitie.
Lille is pas eind februari dus wellicht komen er voor die tijd ook nog wat spelers bij.blablablabla![]()
Atalanta had je wel moeten pakken eigenlijk, vooraf had ik wel redelijke gelijkwaardigheid verwacht wat ook is gebleken maar dat is toch wel Europese middelmaat en geen subtop.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
Ajax was de betere tegen Atalanta en Liverpool.
Als ik verder een simpele vergelijking maak met vorig seizoen is het aanvallend minder maar verdedigend wat beter dit seizoen.![]()
Die henkies verkopen hem niet.quote:Op maandag 14 december 2020 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gratis kalendertje van Ajax Life
Beter dan m'n kerstpakket
Leuk gebaar en extraatje.
Totaal nutteloos om lid te zijn van die supportersclub als je een seizoenskaart hebt![]()
![]()
gratis bier als je gebruikt maakt van de Ajax life bus!quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die henkies verkopen hem niet.
Totaal nutteloos om lid te zijn van die supportersclub als je een seizoenskaart hebtGroot fan van User Wotte![]()
Geen SK houder hier. Loont zich voor mij helaas niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die henkies verkopen hem niet.
Totaal nutteloos om lid te zijn van die supportersclub als je een seizoenskaart hebt
Oh en m'n Europa shirt is onderweg
Niet dat we zo'n prachtig Europees seizoen draaienmaar het shirt is des te mooier. Bedrukt met ons aller Cruijff.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Kan nog mooi worden, dat seizoen bedoel ik...quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen SK houder hier. Loont zich voor mij helaas niet.
Niet dat we zo'n prachtig Europees seizoen draaienmaar het shirt is des te mooier. Bedrukt met ons aller Cruijff.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef dimmak het volgende:
Adidas heeft het 3e shirt ineens zelf te koop nu.
Oh.![]()
Exclusief dit dat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef dimmak het volgende:
Adidas heeft het 3e shirt ineens zelf te koop nu.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Bus Leiden moet je gewoon betalen voor het bier hoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gratis bier als je gebruikt maakt van de Ajax life bus!![]()
Geef kalender aan mij, jij succes supporter!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen SK houder hier. Loont zich voor mij helaas niet.
![]()
Voor 100eu mag je hem hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geef kalender aan mij, jij succes supporter!
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik vond ze niet zo slecht hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die konden er echt heel weinig van hoorWel weinig doelpunten tegen gekregen in de EL, maar dat is ook niet zo heel bijzonder in een poule met een CSKA en Feyenoord als relieken uit het verleden en de nummer 7 uit de Oostenrijkse competitie.
Lille is pas eind februari dus wellicht komen er voor die tijd ook nog wat spelers bij.
En nee, er komt niks bij voor dit seizoen zonder de CL miljoentjes.![]()
Jawel hoor, wel grote kans dat Ajax eruit vliegt natuurlijk maar in elk geval een interessant affiche. Ik zat ook niet zo te wachten op potjes tegen Wolfsberger of Molde hoor.quote:Oh.![]()
Toch liever eerst nog even een rondje overleven en dat was tegen Wolfsberger, Molde of Maccabi echt wel gebeurd. Die interessante wedstrijden komen dan vanzelf wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, wel grote kans dat Ajax eruit vliegt natuurlijk maar in elk geval een interessant affiche. Ik zat ook niet zo te wachten op potjes tegen Wolfsberger of Molde hoor.
En Lille vind ik nou juist niet zo'n aansprekende naam, terwijl het als koploper in Frankrijk vast een sterk team zal zijn.![]()
Niet per se aansprekend maar wel een 50/50 potje, en dan is voetbal toch vaak het leukste.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch liever eerst nog even een rondje overleven en dat was tegen Wolfsberger, Molde of Maccabi echt wel gebeurd. Die interessante wedstrijden komen dan vanzelf wel.
En Lille vind ik nou juist niet zo'n aansprekende naam, terwijl het als koploper in Frankrijk vast een sterk team zal zijn.
En benieuwd wat het verschil in krachtsverhouding is t.o.v. vorig seizoen.Oh.![]()
Denk dat dit weer een kansloze vertoning gaat worden. Had liever een minder club gehad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, wel grote kans dat Ajax eruit vliegt natuurlijk maar in elk geval een interessant affiche. Ik zat ook niet zo te wachten op potjes tegen Wolfsberger of Molde hoor.![]()
Mwa. Het gaan twee hele leuke wedstrijden worden. Lille is dit jaar erg sterk en ze hebben echt een leuk elftal, maar geven achterin soms wel wat ruimte weg hoor. 20-12 spelen ze tegen PSG. Dat gaat genieten worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat dit weer een kansloze vertoning gaat worden. Had liever een minder club gehad.Groot fan van User Wotte![]()
Matchday! Op naar Glorie!
Benieuwd met welke 11 we aantreden tegen onze vrinden uit Utrecht.proberen is de eerste stap naar falen
Gerucht dat Overmars gaat stoppen na dit seizoen, mag toch hopen van niet. Krijg je eerst weer een nieuwe TD die gaat aankloten in het begin zeker.Oh.![]()
Misschien wil Frank Arnesen wel een stapje hogeropquote:Op woensdag 16 december 2020 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gerucht dat Overmars gaat stoppen na dit seizoen, mag toch hopen van niet. Krijg je eerst weer een nieuwe TD die gaat aankloten in het begin zeker.![]()
dat is slecht nieuws mocht het waar zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gerucht dat Overmars gaat stoppen na dit seizoen, mag toch hopen van niet. Krijg je eerst weer een nieuwe TD die gaat aankloten in het begin zeker.![]()
Bryan Roy zou een goede opvolger zijn. Ook een vleugelspeler met voetbalverstand.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is slecht nieuws mocht het waar zijn![]()
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bryan Roy zou een goede opvolger zijn. Ook een vleugelspeler met voetbalverstand.ja dan is het zeker einde der tijden maar ik denk eerder dat ze Danny daar dan neerzetten, die heeft zowat alle functies al een keertje gehad.
![]()
Danny Blind zou echt verschrikkelijk zijn. Laten we die fout aub nooit meer maken.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]ja dan is het zeker einde der tijden maar ik denk eerder dat ze Danny daar dan neerzetten, die heeft zowat alle functies al een keertje gehad.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Eens hoor maar hij is wel ingevoerd en de spreekbuis van de RVC naar Overmars omtrent transfers dus het zou me niet verbazen dat hij genoemd gaat worden als het zover is.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Danny Blind zou echt verschrikkelijk zijn. Laten we die fout aub nooit meer maken.![]()
Oh absoluut, bij elke vacature binnen Ajax is er aanzienlijk risico op Danny Blind. Daarom ben ik er ook zo bang voor.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor maar hij is wel ingevoerd en de spreekbuis van de RVC naar Overmars omtrent transfers dus het zou me niet verbazen dat hij genoemd gaat worden als het zover is.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Uit welke regionen komt dat gerucht? Dat Telegraaf artikel van vandaag?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gerucht dat Overmars gaat stoppen na dit seizoen, mag toch hopen van niet. Krijg je eerst weer een nieuwe TD die gaat aankloten in het begin zeker.proberen is de eerste stap naar falen
Ga er maar gelijk uit joh, kut seizoen, kan er wel bij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat dit weer een kansloze vertoning gaat worden. Had liever een minder club gehad.![]()
Barca hoekquote:Op woensdag 16 december 2020 13:01 schreef manny het volgende:
[..]
Uit welke regionen komt dat gerucht? Dat Telegraaf artikel van vandaag?![]()
Ik gok zomaar dat Ajax dan Marcel Brands gaat polsen, maar die zal wel niet weg willen. Zelf zie ik Jordi Cruyff dan nog het meest zitten.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Oriol Domenechquote:Op woensdag 16 december 2020 13:01 schreef manny het volgende:
[..]
Uit welke regionen komt dat gerucht? Dat Telegraaf artikel van vandaag?Oh.![]()
Als dit Barca gerelateerd is neem ik het nog wel met een korrel zout, waarschijnlijk een kandidaat voorzitter (Laporta?) die met zijn naam schermt.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:11 schreef -XOR- het volgende:
Ik gok zomaar dat Ajax dan Marcel Brands gaat polsen, maar die zal wel niet weg willen. Zelf zie ik Jordi Cruyff dan nog het meest zitten.![]()
De bron is inderdaad Spaans dus daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Scherp!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dit Barca gerelateerd is neem ik het nog wel met een korrel zout, waarschijnlijk een kandidaat voorzitter (Laporta?) die met zijn naam schermt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Wellicht krijg je wat hoop van dit VI artikeltje...quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat dit weer een kansloze vertoning gaat worden. Had liever een minder club gehad.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ari-niet-uitgeslotenproberen is de eerste stap naar falen
Dat kan wel een slok op een borrel schelen jaquote:Op woensdag 16 december 2020 14:19 schreef manny het volgende:
[..]
Wellicht krijg je wat hoop van dit VI artikeltje...
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ari-niet-uitgesloten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Even gelezen, staat echt niets meer in dan dat het gerucht uit zou kunnen komen, dat is heel wat anders dan een bevestiging.quote:![]()
En wellicht is het ook goed een nieuwe wind.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even gelezen, staat echt niets meer in dan dat het gerucht uit zou kunnen komen, dat is heel wat anders dan een bevestiging.![]()
Dat hangt van de richting afquote:Op woensdag 16 december 2020 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wellicht is het ook goed een nieuwe wind.Overmars heeft een bepaalde bewegingsvrijheid afgedwongen door z'n resultaten, heeft wel lang geduurd voor ze hem de stappen lieten nemen die hij nodig achtte. De kans dat een nieuweling ook die vrijheden krijgt lijkt me uitgesloten en ben je zo weer 3 jaar verder voor er weer wat mag.
![]()
Dat was ook nodig om het financieel weer op de rit te krijgen hadden we dat die 2 of 3 jaar niet gedaan dan hadden we er net zo voor gestaan als psv of Feyenoord.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt van de richting afOvermars heeft een bepaalde bewegingsvrijheid afgedwongen door z'n resultaten, heeft wel lang geduurd voor ze hem de stappen lieten nemen die hij nodig achtte. De kans dat een nieuweling ook die vrijheden krijgt lijkt me uitgesloten en ben je zo weer 3 jaar verder voor er weer wat mag.
![]()
Misschien wel, misschien niet, dat was afhankelijk geweest van wat ermee bereikt zou zijn maar ik zou het wel jammer vinden mocht hij vertrekken, heeft het gestelde doel (permanente subtop) dan niet gehaald.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was ook nodig om het financieel weer op de rit te krijgen hadden we dat die 2 of 3 jaar niet gedaan dan hadden we er net zo voor gestaan als psv of Feyenoord.![]()
Ajax wil eerst even een praatje met hem houden. Die speelt niet. Maar ja, daarna. Wat moet je nou met zo een gozer verder.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Dat hangt helemaal van zijn rol af in het incident.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:14 schreef manny het volgende:
[..]
Ajax wil eerst even een praatje met hem houden. Die speelt niet. Maar ja, daarna. Wat moet je nou met zo een gozer verder.![]()
Ik denk dat ie zijn laatste pot voor Ajax gespeeld heeft. Denk dat Ajax eerst zekerheid wil dat ie wordt vrijgesproken...quote:Op woensdag 16 december 2020 17:14 schreef manny het volgende:
[..]
Ajax wil eerst even een praatje met hem houden. Die speelt niet. Maar ja, daarna. Wat moet je nou met zo een gozer verder.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En dat weet je door tegen zo een mannetje zeggen: Luister jongen, nu moet je tegen ons even echt de waarheid zeggen. En er dan van uitgaan dat je betrouwbare info van hem krijgt?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van zijn rol af in het incident.
Dus tot een eventuele veroordeling gewoon maar laten spelen ?
Ik zou het ook niet weten eigenlijk. Lastig om het goed te doen.proberen is de eerste stap naar falen
Nee, dat weet je pas als er geen veroordeling komt of de vervolging gestopt wordt, tot die tijd blijft hij een twijfelgeval.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:35 schreef manny het volgende:
[..]
En dat weet je door tegen zo een mannetje zeggen: Luister jongen, nu moet je tegen ons even echt de waarheid zeggen. En er dan van uitgaan dat je betrouwbare info van hem krijgt?
Dus tot een eventuele veroordeling gewoon maar laten spelen ?
Ik zou het ook niet weten eigenlijk. Lastig om het goed te doen.
Zeker lastig maar vooralsnog is hij onschuldig dus Ajax kan hem op non actief zetten maar (nog) niet ontslaan lijkt me maar ik neem aan dat de huisjuristen beter weten hoe en wat.![]()
Non Actief lijkt me ook wel een te verwachten uitkomst idd. Speelde toch als een baksteen, dus we missen er niet veel aan.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, dat weet je pas als er geen veroordeling komt of de vervolging gestopt wordt, tot die tijd blijft hij een twijfelgeval.
Zeker lastig maar vooralsnog is hij onschuldig dus Ajax kan hem op non actief zetten maar (nog) niet ontslaan lijkt me maar ik neem aan dat de huisjuristen beter weten hoe en wat.proberen is de eerste stap naar falen
Opstelling Ajax: Scherpen; Rensch, Schuurs, Blind, Tagliafico; Álvarez, Klaassen, Gravenberch; Antony, Labyad, Tadic![]()
0-14 incomingquote:Op woensdag 16 december 2020 19:48 schreef T3hTommay het volgende:
Scherpen keept, dus dit is het laatste bekerpotje van het seizoen.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: