Ja, dát snap ik wel, maar als je logisch nadenkt is het nu net zo onverantwoord als morgen. Sterker nog, omdat veel mensen nu gaan is het onverantwoorder.quote:Op maandag 14 december 2020 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen is het dicht en kan het niet meer
Dan doe je iets zodat de zorg niet overstroomt maar hanteer je niet zo'n gigantisch botte bijl.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat deze maatregelen worden opgelegd vanwege de toenemende drukte in de ziekenhuizen.
Hah, logisch nadenken, een zeer zeldzame aandoening in Nederland momenteel.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dát snap ik wel, maar als je logisch nadenkt is het nu net zo onverantwoord als morgen. Sterker nog, omdat veel mensen nu gaan is het onverantwoorder.
Nee morgen is het dicht hequote:Op maandag 14 december 2020 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap al die mensen niet die nu nog even naar de winkel of de kapper willen. Vandaag kan het nog en vanaf morgen is het ineens onveilig en onverantwoord?
Als mensen zouden nadenken over wat verantwoord was en wat niet, dan was heel deze lockdown überhaupt niet nodig geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dát snap ik wel, maar als je logisch nadenkt is het nu net zo onverantwoord als morgen. Sterker nog, omdat veel mensen nu gaan is het onverantwoorder.
Niet esentiële goederen... zoals kerstverlichting@Lidl en bakplaatjes@Dirk.quote:Op maandag 14 december 2020 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, de meeste winkels gaan dicht, en kappers ook. Dat mensen de supermarkt plunderen is wel dom.
Je ziet dus hoever solidariteit gaat als puntje bij paaltje komt. Ieder voor zich en na mij de zondvloed.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klopt. Het is elke dag net zo onverantwoord.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
Zoals? Want volgens mij is alles nu zolangzamerhand wel geprobeerd.quote:Op maandag 14 december 2020 15:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan doe je iets zodat de zorg niet overstroomd maar hanteer je niet zo'n gigantisch botte bijl.
Daarom hadden ze dit pas vanavond bekend moeten maken (en niet expres laten uitlekken).quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu wel. Wat als blijkt dat deze extreme maatregel ook nauwelijks helpt?quote:Op maandag 14 december 2020 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoals? Want volgens mij is alles nu zolangzamerhand wel geprobeerd.
Als eerdere maatregelen genoeg effect hadden gehad niet, nee. Maar omdat het allemaal niet erg wil werken, wordt er zwaarder geschut ingezet.quote:Op maandag 14 december 2020 15:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan doe je iets zodat de zorg niet overstroomd maar hanteer je niet zo'n gigantisch botte bijl.
Dit denk ik ook, maar mensen willen gewoon echt niet luisteren.quote:Op maandag 14 december 2020 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als mensen zouden nadenken over wat verantwoord was en wat niet, dan was heel deze lockdown überhaupt niet nodig geweest.
Je kunt ook andersom denken:quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
True. Dat iets kan, wil niet zeggen dat je het moet doen. Maar ja, ik zal wel weer een moraalridder zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als mensen zouden nadenken over wat verantwoord was en wat niet, dan was heel deze lockdown überhaupt niet nodig geweest.
ik begrijp het allemaal niet......net gewoon nieuwe rookmelders, een elektrische deken voor de vrouw, stopcontacten en boodschappen online kunnen bestellen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet esentiële goederen... zoals kerstverlichting@Lidl en bakplaatjes@Dirk.
Het zal zo maar kerst worden en dan geen Fonduepan hebben voor de 4 , 3, 2e man.
Soortgelijke intelligente lockdown als in het voorjaar.quote:Op maandag 14 december 2020 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoals? Want volgens mij is alles nu zolangzamerhand wel geprobeerd.
POSTEN HE!!quote:Op maandag 14 december 2020 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
Even naar een winkelstraat en drukke rijen fotograferen. Zin in.
Als het niet was 'gelekt' wel ja.quote:Op maandag 14 december 2020 15:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Nieuwe lockdown gaat vanavond om 0.00 uur in, om een run op de winkels te voorkomen.
Die run krijg je dan juist vandaag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |