Nouja, alle, niet goederentransport lijkt me? Maar het verbaast me dat de overheid zulke vergaande macht heeft.quote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef Tijger_m het volgende: [..] Op zich heel simpel, alle landingen en vliegbewegingen stop zetten. Dan kan de Nederlandse overheid zonder enige moeite doen.
En verrekte armen door al dat plee papier.quote:Op maandag 14 december 2020 14:44 schreef Steven_Stil het volgende:
Grote drukte bij de fysio aanstaande door te zware boodschappentassen.
Goed gekopieerd uit het andere topicquote:Op maandag 14 december 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
NAMA JA JA JIEPIE JIEPIE JEEEEEJJ!
Ja, veel mensen gaan nog even een pakje groepsimmuniteit scoren vandaag.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn buurman is nog een flink aan het inslaan bij de bouwmarkt.![]()
![]()
Loopt het al storm in de winkelcentra?
Ik verbaas me over al die rijen... zijn al die mensen aan het thuiswerken?quote:Op maandag 14 december 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
NAMA JA JA JIEPIE JIEPIE JEEEEEJJ!
Blijft de RTL Dartsshop wel open?quote:Op maandag 14 december 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alles uitverkocht.
https://fok.nl/shop/
Parkeergarage meltdown.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn buurman is nog een flink aan het inslaan bij de bouwmarkt.![]()
![]()
Loopt het al storm in de winkelcentra?
Hamsterende Britten.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rijden echt extreem veel vrachtwagens op het moment, ben benieuwd wat daar precies achter zit
Geen mening.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie Wat vind jij van de drukke rijen? Die mensen moeten toch werken, zou je denken?
Allemaal bellen met het werk in de rij "ja, nog even snel naar de Action before the lockdownzzz".quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie Wat vind jij van de drukke rijen? Die mensen moeten toch werken, zou je denken?
Komt door al die kut boeren.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rijden echt extreem veel vrachtwagens op het moment, ben benieuwd wat daar precies achter zit
Die komen hoop brengen naar de horeca.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Onbegrijpelijk dat @GGMM de boeren steunt.quote:
Wat een consternatie ineens. Ik moet zelf gewoon werken.quote:
En vanaf woensdag allemaal naar België shoppen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Steven_Stil het volgende:
Morgen allemaal naar Duitsland die gaan pas woensdag dicht.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die komen hoop brengen naar de horeca.
Verwarde mensen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat @:GGMM de boeren steunt.
België blijft ook open!quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Steven_Stil het volgende:
Morgen allemaal naar Duitsland die gaan pas woensdag dicht.
Filewerken. Laptop op schoot.quote:Op maandag 14 december 2020 14:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik verbaas me over al die rijen... zijn al die mensen aan het thuiswerken?
Chauffeursquote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, kut. Ik ben tegen elke vorm van inperking van vrijheden. Ik vind het altijd bijzonder eng als bij het eerste de beste griepje gelijk vrijheden worden afgepakt.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM Wat vind jij van de terrorlockdown? Kan je het aan? Heb je voldoende kattenvoer opdat je kat niet in de vissenkom gaat graaien?
Ja waarom niet, met kerst kun je je tijd toch inhalen, zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Allemaal bellen met het werk in de rij "ja, nog even snel naar de Action before the lockdownzzz".
Mondkapje op (niet voor de neus, maar alleen de mond) , daarom mondkapje.
Je kan ook een foto met je telefoon maken. Vaak goed genoeg.quote:Op maandag 14 december 2020 14:51 schreef jealgu het volgende:
Ik moest nog iets scannen, normaal doe ik dat op kantoor. Nu nar de copyshop, bijna een halfuur in de rij voordat ik de winkel binnen mocht.
Gelukkig. Opdat hij niet graatmager op een van je kiekjes verschijnt.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, kut. Ik ben tegen elke vorm van inperking van vrijheden. Ik vind het altijd bijzonder eng als bij het eerste de beste griepje gelijk vrijheden worden afgepakt.
Maar winkels blijven open, dus mijn kat komt niks te kort!
Die rijdt dit jaar niet, he?quote:
En dit is nu ook dus kut, omdat je nu al die hamsteraars krijgt.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef 4-elements het volgende:
Waarvoor is trouwens een persconferentie nodig als alles al lang daarvoor is uitgelekt? Keer op keer...
5,3% zijn echt heel veel mensenquote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef Jane het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel massaal in de rij gaan staan omdat de fysieke winkel morgen dicht is.
I know, maar nu een keertje niet goed genoeg.quote:Op maandag 14 december 2020 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan ook een foto met je telefoon maken. Vaak goed genoeg.
Projectje van Hugo, die wil dat nog wel even tot 1 juli minimaal verlengen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:51 schreef _serial_ het volgende:
Na de lockdown ook maar meteen de mondkapjes afschaffen dan.
Die hebben blijkbaar geen zin.
Je zou denken dat het niet hoort uit te lekken. Maar blijkbaar zit er een strategie achter, want het gebeurt keer op keer. Snap de strategie alleen nog niet, want je zie nu overal hamsters.quote:Op maandag 14 december 2020 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dit is nu ook dus kut, omdat je nu al die hamsteraars krijgt.
Het moest volgens mij juist niet uitlekken toch?
De ondernemers kunnen iig gewoon weer lekker op de VVD stemmen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Projectje van Hugo, die wil dat nog wel even tot 1 juli minimaal verlengen.
Misschien voor de mensen die uhm.. tja, geen ideequote:Op maandag 14 december 2020 14:53 schreef 4-elements het volgende:
Je zou denken dat het niet hoort uit te lekken. Maar blijkbaar zit er een strategie achter, want het gebeurt keer op keer. Snap de strategie alleen nog niet, want je zie nu overal hamsters.
Nou, toevallig.quote:
Nat washandje.quote:
Het alternatief was dat je om 19:00 tegen mensen gaat zeggen dat ze nog 59 minuten hebben om in de bouwmarkt hun shit te kopen. Dan had je helemaal ongelukken gehad.quote:Op maandag 14 december 2020 14:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je zou denken dat het niet hoort uit te lekken. Maar blijkbaar zit er een strategie achter, want het gebeurt keer op keer. Snap de strategie alleen nog niet, want je zie nu overal hamsters.
Ja bizarquote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef Jane het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel massaal in de rij gaan staan omdat de fysieke winkel morgen dicht is.
Wel wapens bij de hand in een bouwmarkt, dat scheelt. Strijd tot het bittere eind om de laatste doos schroefjes.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het alternatief was dat je om 19:00 tegen mensen gaat zeggen dat ze nog 59 minuten hebben om in de bouwmarkt hun shit te kopen. Dan had je helemaal ongelukken gehad.
Ja, en hoe zit het met dierenspeciaalzaken?quote:Op maandag 14 december 2020 14:55 schreef Revanches het volgende:
Is een gewone afspraak bij de dierenarts nog mogelijk?
Je kunt dan ook overwegen de persco om 20.00 uur in te plannen....quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het alternatief was dat je om 19:00 tegen mensen gaat zeggen dat ze nog 59 minuten hebben om in de bouwmarkt hun shit te kopen. Dan had je helemaal ongelukken gehad.
Gelukkig kan ik van de week nog even een extra monitor van mijn werk ophalen, plunder ik daar gelijk de toiletten ook nog even.quote:
Bieb blijft open voor afhalen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:56 schreef Nielsch het volgende:
Nu op naar de bieb, de kinderen willen boeken halen voor tijdens de lockdown
Dit is een grap tochquote:
Hier ook. En de kerstmusical die groep 8 heeft gerepeteerd wordt ook opgevoerd als het goed is. En de toets Spaans stond voor woensdag op de planning, maar die is niet naar voren gehaald. Dat was dan wel fijn, want ze had nog niet echt geleerdquote:Op maandag 14 december 2020 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
Op de school van mijn kinderen hebben ze de geplande kerstvieringen van donderdag en vrijdag gelukkig naar morgen verplaatst. Kunnen ze het jaar toch nog een beetje fatsoenlijk afsluiten.
Verbaast het je?quote:Op maandag 14 december 2020 14:57 schreef Tijger_m het volgende:
Godallemachtig, mensen zijn echt wel heeeeeeeeeeel bijzonder....
Het gebeurt echt, het is overal giga druk - ook bij de supers.quote:Op maandag 14 december 2020 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
Even een foto van lege schappen uit maart opzoeken en dan posten hier alsof het vandaag is haha.
Wie is er nou pedicure?quote:Op maandag 14 december 2020 14:57 schreef Kanaroe het volgende:
Pedicure wordt nooit genoemd in de berichtgeving! Tssssss
Babies, demente- en hoogbejaarden, gevangenen... hoeveel blijft er nog over als je die er vanaf haalt?quote:Op maandag 14 december 2020 14:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
5,3% zijn echt heel veel mensen
Er komen zoveel uitzonderingen dat straks geen handhaver meer weet wat precies dicht moet zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 14:56 schreef Kanaroe het volgende:
Is de dierenspeciaalzaak wel of niet essentieel vroeg ik me net samen met de winkelmevrouw af...?
Zij willen anders wel hondenbrokken gaan bezorgen, daar niet van
Wat mij betreft niet essentieel, de parkiet zal daar anders over denken. Of verkopen ze dat voer ook bij de jumbo?quote:Op maandag 14 december 2020 14:56 schreef Kanaroe het volgende:
Is de dierenspeciaalzaak wel of niet essentieel vroeg ik me net samen met de winkelmevrouw af...?
Zij willen anders wel hondenbrokken gaan bezorgen, daar niet van
Ik vrees het ookquote:Op maandag 14 december 2020 14:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er komen zoveel uitzonderingen dat straks geen handhaver meer weet wat precies dicht moet zijn.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik vind het prachtig om te zien hoe mensen hierop reageren en hoe het - uit het niets - ineens druk is op een maandagmiddag.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef Haags het volgende:
Dit hamster gedrag is toch gewoon kicke man
Nee, niet echt. Terry Pratchett zei het ooit heel treffend: ... the intelligence of that creature known as a crowd is the square root of the number of people in it.quote:Op maandag 14 december 2020 14:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verbaast het je?
Iets met een dun laagje chroom. Of vernis. Net hoe je het wilt noemen.
Daar heet het granolaquote:Op maandag 14 december 2020 14:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet essentieel, de parkiet zal daar anders over denken. Of verkopen ze dat voer ook bij de jumbo?
Zal wel een oude foto zijn die hij heeft geüpload. Eventjes views pakken met zijn bericht. Supermarkten blijven toch gewoon open dus waarom dan ineens weer toiletpapier inslaan.quote:
Je huisdier kan speciale voeding nodig hebben, dat verkopen ze niet bij de jumboquote:Op maandag 14 december 2020 14:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet essentieel, de parkiet zal daar anders over denken. Of verkopen ze dat voer ook bij de jumbo?
Idd, vooral ook verbazingwekkend wat mensen dan "opeens" denken nodig te hebben. Als in, echt écht nodig?quote:Op maandag 14 december 2020 15:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik vind het prachtig om te zien hoe mensen hierop reageren en hoe het - uit het niets - ineens druk is op een maandagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |