Nouja, alle, niet goederentransport lijkt me? Maar het verbaast me dat de overheid zulke vergaande macht heeft.quote:Op maandag 14 december 2020 14:39 schreef Tijger_m het volgende: [..] Op zich heel simpel, alle landingen en vliegbewegingen stop zetten. Dan kan de Nederlandse overheid zonder enige moeite doen.
En verrekte armen door al dat plee papier.quote:Op maandag 14 december 2020 14:44 schreef Steven_Stil het volgende:
Grote drukte bij de fysio aanstaande door te zware boodschappentassen.
Goed gekopieerd uit het andere topicquote:Op maandag 14 december 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
NAMA JA JA JIEPIE JIEPIE JEEEEEJJ!
Ja, veel mensen gaan nog even een pakje groepsimmuniteit scoren vandaag.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn buurman is nog een flink aan het inslaan bij de bouwmarkt.![]()
![]()
Loopt het al storm in de winkelcentra?
Ik verbaas me over al die rijen... zijn al die mensen aan het thuiswerken?quote:Op maandag 14 december 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
NAMA JA JA JIEPIE JIEPIE JEEEEEJJ!
Blijft de RTL Dartsshop wel open?quote:Op maandag 14 december 2020 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alles uitverkocht.
https://fok.nl/shop/
Parkeergarage meltdown.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn buurman is nog een flink aan het inslaan bij de bouwmarkt.![]()
![]()
Loopt het al storm in de winkelcentra?
Hamsterende Britten.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rijden echt extreem veel vrachtwagens op het moment, ben benieuwd wat daar precies achter zit
Geen mening.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie Wat vind jij van de drukke rijen? Die mensen moeten toch werken, zou je denken?
Allemaal bellen met het werk in de rij "ja, nog even snel naar de Action before the lockdownzzz".quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie Wat vind jij van de drukke rijen? Die mensen moeten toch werken, zou je denken?
Komt door al die kut boeren.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rijden echt extreem veel vrachtwagens op het moment, ben benieuwd wat daar precies achter zit
Die komen hoop brengen naar de horeca.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Onbegrijpelijk dat @GGMM de boeren steunt.quote:
Wat een consternatie ineens. Ik moet zelf gewoon werken.quote:
En vanaf woensdag allemaal naar België shoppen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Steven_Stil het volgende:
Morgen allemaal naar Duitsland die gaan pas woensdag dicht.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die komen hoop brengen naar de horeca.
Verwarde mensen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat @:GGMM de boeren steunt.
België blijft ook open!quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Steven_Stil het volgende:
Morgen allemaal naar Duitsland die gaan pas woensdag dicht.
Filewerken. Laptop op schoot.quote:Op maandag 14 december 2020 14:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik verbaas me over al die rijen... zijn al die mensen aan het thuiswerken?
Chauffeursquote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, kut. Ik ben tegen elke vorm van inperking van vrijheden. Ik vind het altijd bijzonder eng als bij het eerste de beste griepje gelijk vrijheden worden afgepakt.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM Wat vind jij van de terrorlockdown? Kan je het aan? Heb je voldoende kattenvoer opdat je kat niet in de vissenkom gaat graaien?
Ja waarom niet, met kerst kun je je tijd toch inhalen, zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Allemaal bellen met het werk in de rij "ja, nog even snel naar de Action before the lockdownzzz".
Mondkapje op (niet voor de neus, maar alleen de mond) , daarom mondkapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |