Even een fototje maken van de kamer die men normaal achter je ziet op zoom, en die instellen als digitale achtergrond.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 14:23 schreef Benny het volgende:
Sommige winkels blijven tot 23.59 uur open "We moeten toch dicht"
Welke alternatieve situaties zouden er dan precies moeten zijn? Meer gebruik maken van huisartsen? Wat?quote:Op maandag 14 december 2020 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is het ook, dat realiseer ik me, maar er wordt al 10 maanden gezegd: "Hou nog even vol". In de tussentijd wordt er telkens gezegd dat mensen zich niet aan de maatregelen houden, maar er wordt ook niet nagedacht over alternatieve situaties. Mensen thuis verder behandelen met monitoring op afstand, meer gebruik maken van de huisartsen, helemaal niets.
Die had ik gemist, thanksquote:Op maandag 14 december 2020 14:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, deze is van vorige week.
Ik was benieuwd hoeveel testen de GGD gemeld had, maar ze zijn daarmee gestopt en verwijzen nu naar het dashboard. Die wordt dus morgen ververst.
Owww nou simpel toch? Zouden ze altijd wel zo mogen doen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Online of bellen. Dan wordt het voor je klaar gelegd
Zou me verbazen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou de lockdown ook eerder kunnen eindigen als de cijfers (sneller dan gedacht) gaan dalen?
Ik denk dat ze nu doorgrijpen en ze echt zo laag mogelijk willen krijgen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou de lockdown ook eerder kunnen eindigen als de cijfers (sneller dan gedacht) gaan dalen?
Man man manquote:Op maandag 14 december 2020 14:23 schreef Benny het volgende:
Sommige winkels blijven tot 23.59 uur open "We moeten toch dicht"
Grappig, precies het volk wat ik in Dubai zou verwachten.quote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Mocht iemand het zich afvragen... Met Jorik gaat alles goed
Dat is echt een lul, ook laatst met jachtseizoen vals spelenquote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Dit soort mensen moet je geen aandacht geven.quote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Dat is wel een meevaller. Echter weet je het maar nooit want het beleid is behoorlijk irrationeel en inconsequent te noemen.quote:
Er was een tijdje terug een artikel dat ze in Amsterdam de huisarts meer wilden betrekken bij de opnames en monitoring erna en dat dat kon helpen. Huisartsen gaven ook aan dat ze meer betrokken wilden worden.quote:Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Welke alternatieve situaties zouden er dan precies moeten zijn? Meer gebruik maken van huisartsen? Wat?
Gelukkigquote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Vooral als je je fantasie op de vrije loop laat, ja.quote:Op maandag 14 december 2020 14:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Echter weet je het maar nooit want het beleid is behoorlijk irrationeel en inconsequent te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |