nee eerst kleine stukjes en vanaf 37% ging het harder.quote:
Ah, ja, dat weet ik ook nog, zat toen bij een klant in Tilburg, in de lunchpauze even met z'n allen naar buiten.quote:Op maandag 14 december 2020 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
1999 dus![]()
Wij zijn toen dus speciaal naar Zuid-Duitsland gereden. Want daar was hij wel volledig.
Ik kan hem me ook nog herinneren jaquote:Op maandag 14 december 2020 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar die herinner ik me nog wel goed, heeft indruk gemaakt. Was ook op een warme zomerdag.![]()
Ik ook! Ook in Tilburg bij een klantquote:Op maandag 14 december 2020 16:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ja, dat weet ik ook nog, zat toen bij een klant in Tilburg, in de lunchpauze even met z'n allen naar buiten.
Ohh ja tuurlijkquote:Op maandag 14 december 2020 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
1999 dus![]()
Wij zijn toen dus speciaal naar Zuid-Duitsland gereden. Want daar was hij wel volledig.
Ik richt m'n vizier op 2024 in de VS. Dan is er weer eentje.quote:Op maandag 14 december 2020 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil er wel graag ooit nog een meemaken, lijkt me echt geweldigWel hadden we ergens eind-jaren-'90 in Nederland een zonsverduistering, maar die was niet volledig
DICHTBIJ HET STATION!?quote:Op maandag 14 december 2020 16:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook! Ook in Tilburg bij een klant![]()
Was geen volledige verduistering maar was ook wel leuk om te zien.
Hm...quote:Op maandag 14 december 2020 16:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik richt m'n vizier op 2024 in de VS. Dan is er weer eentje.
Station? Geen idee. Bij Fuji.quote:
Die heeft wel een gunstige route ja:quote:Op maandag 14 december 2020 16:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik richt m'n vizier op 2024 in de VS. Dan is er weer eentje.
jaquote:Op maandag 14 december 2020 16:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die heeft wel een gunstige route ja:
[ afbeelding ]
Mijn vader wou het persé meemaken en het leek mij ook mooi. We zijn de dag ervoor naar Zuid-Duitsland gereden en hebben daar toen overnacht in een gasthof. En de lekkerste zigeurnerschnitzel ooit gegeten, ook nogquote:Op maandag 14 december 2020 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh ja tuurlijkEcht tof dat jullie daar speciaal heen zijn gegaan toen
![]()
Hadden wij anders misschien ook wel gedaan, maarja, broer en ik waren nog heel klein
Geweldig!!! Super tofquote:Op maandag 14 december 2020 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vader wou het persé meemaken en het leek mij ook mooi. We zijn de dag ervoor naar Zuid-Duitsland gereden en hebben daar toen overnacht in een gasthof. En de lekkerste zigeurnerschnitzel ooit gegeten, ook nog![]()
En na de verduistering zijn we weer naar huis gereden.
Het was 6 of 7 uur enkele reismaar geen tel spijt van gehad, het is gewoon heel bijzonder, al duurt de totale verduistering maar 2 minuten ofzo
Klinkt echt heel tof!quote:Op maandag 14 december 2020 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vader wou het persé meemaken en het leek mij ook mooi. We zijn de dag ervoor naar Zuid-Duitsland gereden en hebben daar toen overnacht in een gasthof. En de lekkerste zigeurnerschnitzel ooit gegeten, ook nog![]()
En na de verduistering zijn we weer naar huis gereden.
Het was 6 of 7 uur enkele reismaar geen tel spijt van gehad, het is gewoon heel bijzonder, al duurt de totale verduistering maar 2 minuten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |