Bonairequote:
Hey we hebben weer een gate waar een ezel bij betrokken is. Wel balen dat deze nu weer de dupe is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:45 schreef AgnesGru het volgende:
Net nu ze een ezeltje, die Dré heet, hebben geadopteerd![]()
https://www.instagram.com/p/CMAQMmEAuAT/?igshid=1fm7tsn7y3c4k
En ze volgen elkaar niet meer. En oude opmerkingen weggehaald. Dat was een fikse ruzie.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:18 schreef Mrmime het volgende:
Bij André is op insta in zijn bio ook “ ❤M” verwijderd.
Dat lees ik dan weer zelf bij een ander op insta hè. Niet dat ik dat zelf heb opgemerkt
Ja ik denk ook iets in die richting. Als het allemaal in goed overleg is kom je zelf wel met een verklaring denk ik. Ik gok op een ander in het spel (wat natuurlijk vreselijk is voor iedereen 😎).quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Kupelu het volgende:
[..]
En ze volgen elkaar niet meer. En oude opmerkingen weggehaald. Misschien een fikse ruzie.
Nah, ik denk dat er wel meer gebeurd is. Met een fikse ruzie Verwijder je niet alle foto's en blaas je je hele verloving af.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Kupelu het volgende:
[..]
En ze volgen elkaar niet meer. En oude opmerkingen weggehaald. Misschien een fikse ruzie.
Ze wisselen elkaar wel af...als het ene topic wat stil valt...loopt deze ineens.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb al een dagtaak aan het lezen over het wel en wee van Samant, komt dit er ook nog eens bij![]()
Wel heerlijk natuurlijk
Denk dat hij weer een bordje "verboden voor Monique" op de kleedkamer had hangen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat er wel meer gebeurd is. Met een fikse ruzie Verwijder je niet alle foto's en blaas je je hele verloving af.
Dré zal wel weer zijn leutertje in een ander mokkel hebben gestopt.
Ja zo bedoelde ik ook. Enorme clash anders verwijder je niet en public elkaar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat er wel meer gebeurd is. Met een fikse ruzie Verwijder je niet alle foto's en blaas je je hele verloving af.
Dré zal wel weer zijn leutertje in een ander mokkel hebben gestopt.
Zou het een woordspeling zijn en dat André juist teveel op zijn lijntjes?quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:05 schreef RipCity het volgende:
Officieel! https://www.telegraaf.nl/(...)iet-meer-op-een-lijn
Het is officieel uit. Ja het gaat rap.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:07 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Ja zo bedoelde ik ook. Enorme clash anders verwijder je niet en public elkaar.
Zit die gast niet aan de anabolen? Dan is er weinig te doen met dat leutertje.
K3’ed!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zat toch vaak in België de laatste maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |