Ik ook. Ik was aan het werk maar ik heb direct alles even stilgelegd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:18 schreef AgnesGru het volgende:
Ik krijg zelfs een push bericht van nu.nl over de breuk![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:30 schreef Kupelu het volgende:
Gelukkig even wat anders dan Barbie en Meghan.
Fok begon op werk te lijken.
Nu even wat anders
Het ene sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was aan het werk maar ik heb direct alles even stilgelegd.
Lijkt me trouwens eerder dat Dré degene is die piswoest is aangezien hij van alles heeft gewist op z’n instagram. Of is het gewoon zo’n rancuneus kinderlijk persoon?
Verandering van spijs doet eten. Daar weet André alles van.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:30 schreef Kupelu het volgende:
Gelukkig even wat anders dan Barbie en Meghan.
Fok begon op werk te lijken.
Nu even wat anders
quote:Bridget Maasland heeft vanochtend in gesprek met 538-dj Frank Dane gereageerd op de verloving van André Hazes en Monique Westenberg. Hoewel de presentatrice claimt blij te zijn voor het stel, deelt ze toch nog een flinke sneer uit aan haar ex-vriend. ,,Ik ben alleen wel heel erg benieuwd wie hij volgend jaar met kerst gaat vragen."
etcetera
Ze gaat in haar nieuwe boek ook nog beweren dat andre bij overlijden veel schulden had en dat wat ze nu heeft zelf heeft opgebouwdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
Over de man van wie ze bezig was te scheiden toen hij stierf. Gepushed door dr eigen groupie-ouders. Dat 'ik ben fan van hem' kan ik wel verklaren ja.
Over 'ik had die klus liever niet gehad': Tuurlijk wel Rach, anders had je nu een of ander supermarktbaantje gehad. Of had je jezelf weer omhoog geneukt bij een schandalig rijke, getrouwde baas, om daarna zijn vrouw het gesticht in te krijgen vanwege je gestook. Nee, dan liever die erfenis beheren waarbij je je tonnen/miljoentjes nog hebt en iedereen afblaft die die zuiplap van een echtgenoot wil neerzetten hoe die echt was, zonder dat jij er aan verdiend. Want jij hebt natuurlijk recht op die inkomsten, vind je zelf.
Zo, ik heb mn zegje gedaan. Wat een vals secreet is die Rachel toch, met dr slachtofferrol. Geen wonder dat André jr en Roxeanne geen contact meer willen.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:33 schreef AgnesGru het volgende:
TT voor het volgende topic: Wie is hier de ezel?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 06:51 schreef maily het volgende:
André Hazes verlaat Monique na verbreken verloving
[..]
Ik was al druk met Samantha en later met Meghan. Nu komt dit erbij pffff kom tijd te kort .quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:06 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ze wisselen elkaar wel af...als het ene topic wat stil valt...loopt deze ineens.
Nou de ochtend begint redelijk rustig, ze zijn uit elkaar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik was al druk met Samantha en later met Meghan. Nu komt dit erbij pffff kom tijd te kort .
Het gaat nu in rap tempo. Wat zal Bridget een lol hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou de ochtend begint redelijk rustig, ze zijn uit elkaar.
Als je vanavond maar fris en fruitig bent! Bij wie gaat André zijn verhaal doen? Niet bij RTL Boulevard schat ik zo in...
En vice versa?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:01 schreef Phoebster het volgende:
Mo heeft wel de verlovingsdatum in haar Insta-bio staan en pica's met Antwee.
[ afbeelding ]
Hij sliep na de concerten niet thuis...quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het gaat nu in rap tempo. Wat zal Bridget een lol hebben.
Nu hij weer mag optreden, is het vast geen toeval dat hij weer met Mo een breuk heeft.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:29 schreef Luke83 het volgende:
Ik had al zo'n idee toen ik dit weekend na dat concert in de Ziggo Dome André weer met een fles champagne zag op Insta.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij sliep na de concerten niet thuis...
Die zag dit, net als wij, allang aankomen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het gaat nu in rap tempo. Wat zal Bridget een lol hebben.
KAMERVRAGRN!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:18 schreef AgnesGru het volgende:
Ik krijg zelfs een push bericht van nu.nl over de breuk![]()
Ik gok op Maan..quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aangezien hij ook in de kringen verkeerd waar Gert Verhulst en consorten in zitten, gok ik op de dochter van Gert.
December natuurlijk, doen ze de verloving weer over.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wanneer komt die verzoening waarbij ze claimen dat ze nu echt echt echt nooit meer zonder elkaar kunnen?
Ze heeft de "onvoorwaardelijk" post van Monique bij een foto van Monique en haar zoontje nog wel hartjes gegeven.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:27 schreef praadje het volgende:
Ik zie op de Insta van Rox ook geen foto's meer staan van Mo.
Het wordt pas echt feest als hij vreemd blijkt te zijn gegaan met Samanthaquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb al een dagtaak aan het lezen over het wel en wee van Samant, komt dit er ook nog eens bij![]()
Wel heerlijk natuurlijk
Misschien was hij ontevreden over het stucwerk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:37 schreef Leandra het volgende:
Ook wel raar trouwens, ze hebben in hun stories nog allebei dezelfde post over dat de badkamer en toiletten worden gestuct, en nog anderhalve week te gaan.
Bij Dre 17 uur geleden gepost, bij Monique 18 uur geleden.
Dat impliceert dat hij gisteren met goed fatsoen nog niet wist dat hij vandaag weg zou zijn.
Er is nog plek voor "Eigendom van AnTwee"quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt pas echt feest als hij vreemd blijkt te zijn gegaan met Samantha![]()
![]()
Of zoals Dre het vertaalt: Het bleek toch niet te werken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik gok:
Afgelopen weekend bezopen en onder de drugs tijdens concert. Grote bek over hoe erg hij het wel niet gemist heeft en vervolgens after party met grietje. Niet thuis geslapen en Monique gisteren door grietje op de hoogte gebracht van wat er gebeurt is.
Gisteren koffers op de oprit voor André.
Is het dan oud K3 of jong K3?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:34 schreef vencodark het volgende:
Echt geen Maan en Leontien. Die zijn wel wijzer.
Maan en Marco was ook maar een gerucht.
En Leontien is ook niet gek.
Nee, we moeten misschien inderdaad in België eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |