Ik niet, ik kan die rotkop niet aanzien.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bridget achter de desk staat
Ik denk dat alleen luisteren al de lading gaat dekkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan die rotkop niet aanzien.
Misschien nog wel meer dan wij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:19 schreef AgnesGru het volgende:
Hoeveel lol zouden Bridget en Roggel nu hebben?
Beide ongelooflijk dom en naïef.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
André bevestigt breuk met Monique: ‘Het blijkt toch niet te werken’
En daar komt je 3 maanden na je verloving pas achter
Die zijn gewoon godvergeten achterlijk en dat mormel van ze boeit me ook geen ruk.quote:
Dat zou me dan weer tegenvallen van haar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:48 schreef -river- het volgende:
Even rondgesnuffeld en stuitte op de nieuwste roddel: Andre Hazes en Welmoed SijtsmaBlijkbaar heeft ze in feb haar verloving verbroken. Ik geloof er weinig van, van die twee maar goed.
Bron: Reacties op NUjij.nl
Ik geloof er dan ook echt niets van.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:51 schreef 297534 het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer tegenvallen van haar.
Hahaha ja dat is zeker een kanshebber! En ze hoeft die zingende coltrui niet meer terug dus dat schept een kans voor die kabouter.quote:
Het lijkt bijna een wetmatigheid: hoe kleffer en grootser de liefdesbetuigingen, hoe wankeler de relatie .quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beide ongelooflijk dom en naïef.
En dan zo heerlijk uitgebreid vertellen over dat kut aanzoek van hem.
Gênant.
Nieuwe boost is er ook weerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een boost voor dit topic, het kakte een beetje in.
Als het om oud K3 gaat zet ik 5 euro op Karenquote:
Dat heb je zeer treffend gezegd, precies wat er nu gaande is met Sylvie Meis.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het lijkt bijna een wetmatigheid: hoe kleffer en grootser de liefdesbetuigingen, hoe wankeler de relatie .
Zulke mensen leven volgens mij met de overtuiging dat veel drama, hoge pieken en diepe dalen gelijk staan aan een grootse liefde. Ik denk dat hun band niet zo diep is/was als ze zelf doen geloven. Ze beleven na het goedmaken vast wat wittebroodsweken, geïllustreerd met de ene liefdesuiting na de andere met als hoogtepunt een wanstaltig aanzoek. Uiteindelijk moet het gewoon ook goed zitten zonder alle circus.
Ezelgatequote:Op woensdag 10 maart 2021 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kan jullie ook niet even een ochtendje alleen laten, hè
Team Ezeltje natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |