Ik krijg kotsneigingen. Goed gedaan, dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:54 schreef Leer2eK het volgende:
Hallo,
Heb lang niet getekend maar deze is van niet zo lang geleden. Getekend met pastelkrijt en -potlood.
[ afbeelding ]
Wauw Samzz hoe mooi 👍🏻quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef Samzz het volgende:
Ik had een paar weken terug een expo, daar hebben de volgende werken gestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle drie A3 formaat in kleurpotlood.
Wowquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:55 schreef Samzz het volgende:
Ik had een paar weken terug een expo, daar hebben de volgende werken gestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle drie A3 formaat in kleurpotlood.
Dat kan ik mij heel goed voorstellen, zo prachtig jij kan tekenen.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:29 schreef Samzz het volgende:
Bedankt allemaal. Ze trokken allemaal veel bekijks
.
Jij kan ook goed tekenen, prachtigquote:Op zondag 4 september 2022 22:33 schreef clixplicity het volgende:
Ik waagde me dit weekend voor het eerst aan pastelpotloden én erotische kunst.
Het plaatje laat slechts een deel zien 😉
[ afbeelding ]
Dank je! Ik geloof dat ik met die pastelpotloden een materiaal heb gevonden waarmee ik uit de voeten kan. Nu op zoek naar modellenquote:Op maandag 5 september 2022 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan ook goed tekenen, prachtig
Fijn dat het voor jou fijn werkt met pastelpotloden.quote:Op maandag 5 september 2022 12:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dank je! Ik geloof dat ik met die pastelpotloden een materiaal heb gevonden waarmee ik uit de voeten kan. Nu op zoek naar modellen
Ik vind het heel mooi. Ben altijd verbaasd hoe mooi sommige dit kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:55 schreef clixplicity het volgende:
Ik ben gisteren aan een nieuwe tekening begonnen. Wennen aan panpastel, best een uitdaging nog...
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:54 schreef clixplicity het volgende:
Eindelijk tijd om verder te gaan...
[ afbeelding ]
Wauw. Echt heel mooi 👍🏻quote:
Dank je, Samzzz! Mijn grootste uitdaging is altijd om donker genoeg te gaan in de schaduwen. Dat kon ik bij deze mooi oefenen. Veel zin om met de volgende te beginnen...quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:00 schreef Samzz het volgende:
Heeel mooi, Clix.
Deze pose en belichting leent zich ook geweldig voor clair obscur.
Jee zeg, wat kan jij dat goed. Als je niet weet dat dit getekend is zou je denken een foto van een zak. Snoep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:09 schreef clixplicity het volgende:
Even iets heel anders...
Work in progress... Panpastel en Pitt pastelpotloden op Pastelmat, 24 x 30 cm.
Lastig om mooie scherpe punten aan deze potloden te krijgen, dus heel gedetailleerd werken zit er niet in.
[ afbeelding ]
Misschien heb ik het al vaker gezegd, maar het is voor mij vooral een kwestie van goed kijken en veel geduld. Kleuren en schaduwen houden je vaak voor de gek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee zeg, wat kan jij dat goed. Als je niet weet dat dit getekend is zou je denken een foto van een zak. Snoep.
Je moet het zien en kunnen. 👍🏻quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:03 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Misschien heb ik het al vaker gezegd, maar het is voor mij vooral een kwestie van goed kijken en veel geduld. Kleuren en schaduwen houden je vaak voor de gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |