Prachtig!! Kleurpotlood? Op welk papier?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:30 schreef clixplicity het volgende:
Ik was een paar dagen vrij dus ik kon weer eens lekker aan een nieuwe tekening werken...
[ afbeelding ]
Caran d'Ache Pablo op Hahnemühle Quattro, 40 x 40 cmquote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef Tan het volgende:
[..]
Prachtig!! Kleurpotlood? Op welk papier?
Gave tekeningen, allebei! De blik van de kat is meesterlijk!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef Tan het volgende:
Hier ook wat tekeningen van mijn hand. Beide pastelpotlood op pastelmat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank, ja Caran d'Achepotloden... staan ook op mijn verlanglijstje. Werkt wel fijn begrijp ik? Gezien het prachtige resultaatquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:33 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Caran d'Ache Pablo op Hahnemühle Quattro, 40 x 40 cm
Ik vind het fijne potloden, lekker zacht en goed te mengen in lagen. Weinig vergelijkingsmateriaal, ik heb alleen wat colorsofts van Derwent, die zijn nog zachter (Samzz is fan). Mijn oude Bruijnzeel potloden geven veel minder kleur af.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:10 schreef Tan het volgende:
[..]
Dank, ja Caran d'Achepotloden... staan ook op mijn verlanglijstje. Werkt wel fijn begrijp ik? Gezien het prachtige resultaat
Ik heb Faber Castell en Bruynzeel, maar ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij FC niet optimaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:41 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik vind het fijne potloden, lekker zacht en goed te mengen in lagen. Weinig vergelijkingsmateriaal, ik heb alleen wat colorsofts van Derwent, die zijn nog zachter (Samzz is fan). Mijn oude Bruijnzeel potloden geven veel minder kleur af.
Bevalt dat laatste goed?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:50 schreef Samzz het volgende:
Qua papier ben ik groot Hahnemuhle aanhanger. Ik gebruik momenteel de Britannia satin, waar ik een enorme stapel van heb.
Mooi, Clix! Super kleuren, zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:30 schreef clixplicity het volgende:
Ik was een paar dagen vrij dus ik kon weer eens lekker aan een nieuwe tekening werken...
[ afbeelding ]
Heel mooi :j. Het hondje vind ik echt supertof <3.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef Tan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook eens met pastel gaan werken. Met mijn kleurpotloden krijg ik die lichte details op een donkere achtergrond niet voor elkaar. En het lijkt alsof pasteltekeningen 10 x minder tijd kosten dan kleurpotlood. Zeker als je een onderlaag met panpastel aanbrengt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef Tan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb drie nieuwe werkjes om te laten zien.
[ afbeelding ]
De laatste van 2021.
[ afbeelding ]
De eerste van 2022.
[ afbeelding ]
En de tweede.
Even terug in m'n comfortzone met paarden. Binnenkort wil ik verder werken aan koe-mans.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:31 schreef clixplicity het volgende:
[ afbeelding ]
Gestart met een nieuwe tekening, maar voorlopig geen voortgang door een kapotte verwarming in de studio... Hopelijk kan ik het snel weer oppakken.
Echt prachtig clixplictyquote:Op zondag 6 februari 2022 21:44 schreef clixplicity het volgende:
Ik heb weer een paar uurtjes verder kunnen werken dit weekend.
[ afbeelding ]
Dank je voor het compliment! Ik zie het vooral als een oefening in goed kijken en vooral veel geduld...quote:Op maandag 7 februari 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt prachtig clixplicty![]()
. Ik kan iets tekenen, maar dit is wel meer als iets tekenen
Ik kan kijken tot ik een ons weeg dan krijg ik het nog niet zo mooi. 😉quote:Op maandag 7 februari 2022 15:51 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment! Ik zie het vooral als een oefening in goed kijken en vooral veel geduld...
Mooi! Leuk dat je zoiets doetquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef clixplicity het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn modeltekengroep is weer begonnen 😊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |