Je bent echt lekker bezig Child, van tekenen naar schilderen.quote:Op zondag 28 april 2024 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk mag schilderen hier ook
Lang niet zoveel talent, maar wel veel plezier met maken
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op maandag 29 april 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent echt lekker bezig Child, van tekenen naar schilderen.
Leuk te zien.
Hallo Welkom, wat leuk dat je er mee begonnen bent, kan je geen advies gevenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:11 schreef Morgane89 het volgende:
Hoi! Ik heb dit boek gekregen en ben er net mee begonnen, maar ik heb 0 ervaring met tekenen. Ik heb wat redelijk goede kleurpotloden gekocht om mee te oefenen (12 kleuren Van Gogh), maar wat is nou een fijn soort potlood/pen om de lijnen mee te tekenen?
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Met een setje Microns word je blij. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en watervast. Leuk dat je bezig gaat!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:11 schreef Morgane89 het volgende:
Hoi! Ik heb dit boek gekregen en ben er net mee begonnen, maar ik heb 0 ervaring met tekenen. Ik heb wat redelijk goede kleurpotloden gekocht om mee te oefenen (12 kleuren Van Gogh), maar wat is nou een fijn soort potlood/pen om de lijnen mee te tekenen?
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik schets eerst met een (licht) kleurpotlood.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:25 schreef Morgane89 het volgende:
Dank je! Tekenen jullie direct met fineliner of eerst schetsen met normaal tekenpotlood?
Ik gebruik een niet te zacht grafietpotlood, H of HB. Daarmee worden je lijnen niet te donker en zijn ze nog uit te gummen zonder sporen achter te laten. Ik zag ook de suggestie van kleurpotlood, dat kan natuurlijk ook. Kies dan wel een kleur die past bij de uiteindelijke kleuren van je tekening, en liever iets te licht dan te donker.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:11 schreef Morgane89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb je nog een mooie tekening voor onsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:56 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik gebruik een niet te zacht grafietpotlood, H of HB. Daarmee worden je lijnen niet te donker en zijn ze nog uit te gummen zonder sporen achter te laten. Ik zag ook de suggestie van kleurpotlood, dat kan natuurlijk ook. Kies dan wel een kleur die past bij de uiteindelijke kleuren van je tekening, en liever iets te licht dan te donker.
Mooi Child 👍🏻quote:
Deze tekening heb ik gisteren afgemaaktquote:Op zondag 18 augustus 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog een mooie tekening voor ons
Geweldig, wat kan je dat toch goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Deze tekening heb ik gisteren afgemaakt![]()
Panpastel en pastelpotloden, 30 x 40 cm
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Deze tekening heb ik gisteren afgemaakt![]()
Panpastel en pastelpotloden, 30 x 40 cm
[ afbeelding ]
Dank voor je compliment, maar aan jaloezie heb je niks, geloof me! Goed kijken, geduld en doorzettingsvermogen helpen je daarentegen een heel eind op wegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op jouw talent
Echt geweldig mooi
Oh ik oefenen ook veel hoor! Schetsen lukt ook altijd wel goed... moet alleen leren het lijnwerk kleur te gevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:15 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dank voor je compliment, maar aan jaloezie heb je niks, geloof me! Goed kijken, geduld en doorzettingsvermogen helpen je daarentegen een heel eind op weg
Ik zie goede verhoudingen, licht- en donkerpartijen mooi in evenwicht en een gezicht met uitstraling! Een tekening om trots op te zijnquote:Op maandag 9 september 2024 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
ZO vandaag een nieuwe poging tot uploaden
Voor het niveau van dit topic is het niks, maar voor mijn doen is het een enorme prestatie
[ afbeelding ]
Wauw en dat uit jouw mondquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:50 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik zie goede verhoudingen, licht- en donkerpartijen mooi in evenwicht en een gezicht met uitstraling! Een tekening om trots op te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |