2,5 jaar geleden brand hebben moeten doorstaan omdat de onderbuurvrouw (ik woonde 2 hoog) de frituurpan op het vuur had laten staan en toen met de hond is gaan wandelen..quote:Op maandag 14 december 2020 01:29 schreef fespo het volgende:
als je dit gewoon in de gaten houdt, moet ik mij dan toch zorgen maken?
Ja of gewoon niet van huis gaan als je gaat koken of bakkenquote:Op maandag 14 december 2020 05:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
2,5 jaar geleden brand hebben moeten doorstaan omdat de onderbuurvrouw (ik woonde 2 hoog) de frituurpan op het vuur had laten staan en toen met de hond is gaan wandelen..![]()
![]()
![]()
Mijn advies, koop zo'n elektrisch ding.
damn dan ben je wel echt een bijzonder soort achterlijkquote:Op maandag 14 december 2020 05:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
2,5 jaar geleden brand hebben moeten doorstaan omdat de onderbuurvrouw (ik woonde 2 hoog) de frituurpan op het vuur had laten staan en toen met de hond is gaan wandelen..![]()
![]()
![]()
Dat is de buitencategorie mensen die het waarschijnlijk net zo goed voor elkaar krijgen om met een electrische frituurpan een brand te veroorzaken.quote:Op maandag 14 december 2020 09:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
damn dan ben je wel echt een bijzonder soort achterlijk
krijg je een steekvlam die ook richting je gezicht (0.5 meter) gaat of gaat het alleen naar boven?quote:Op maandag 14 december 2020 06:46 schreef kwiwi het volgende:
Zo is bij mij een keer de vlam in de pan geslagen, gebeurde ineens van het ene op het andere moment nadat ik iets in de olie deed (zonder knoeien). Dus ik zou in ieder geval niet bij de pan weglopen.
Bij mij ging het omhoog, maar je moet geen raam naast of achter je hoofd open hebben staan denk ik want dan kan het zijn dat de vlam in een andere richting gaat natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2020 10:03 schreef fespo het volgende:
[..]
krijg je een steekvlam die ook richting je gezicht (0.5 meter) gaat of gaat het alleen naar boven?
het is ongeveer 400 ml olie.
Bitterballen uit de microgolfquote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Even gevaarlijk als plutonium in de microgolfoven, valt mee dus.
inderdaad. En vroeger wisten de meesten niet hoe ze dat moeten blussen. En ze goten er water overheen wat natuurlijk ernstige gevolgen had.quote:Op maandag 14 december 2020 09:21 schreef Isabeau het volgende:
In een BBC serie over koken en eten door de decennia heen werd even tussendoor gemeld dat vroeger de frituurpan voor de komst van de friteuse de grootste veroorzaker van huisbranden was.
Of airfryer. Die ga ik zelf ook denk ik binnenkort maar eens halenquote:Op maandag 14 december 2020 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop gewoon een Tristar friteuse van twee tientjes ofzo. Dat is toch veel veiliger en makkelijker?
Nog beter ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:55 schreef Maharski het volgende:
[..]
Of airfryer. Die ga ik zelf ook denk ik binnenkort maar eens halen
Dat is juist het probleem.quote:Op maandag 14 december 2020 09:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Verder zou ik het niet in beschonken toestand gaan doen.
Er valt weinig te doen tegen de achterlijkheid van de mens.quote:Op maandag 14 december 2020 05:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja herkenbaar daarom of vroeger op de avond doen of niet, al heb ik wel een normaal frituurapparaat.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:16 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem.
Men gaat aan de zauph krijgt daardoor trek en gaat frituren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |