quote:Maxima in shock na scheldpartij in Zoom-gesprek
Koningin Máxima woonde donderdag een Zoom-meeting bij met honderd dames van 'Fempower your growth', een programma voor gedreven vrouwelijke ondernemers en ervaren bankiers. Tijdens het gesprek ging er alleen iets flink mis.
https://www.telegraaf.nl/(...)rtij-in-zoom-gesprek
quote:Op zondag 13 december 2020 23:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Poe poe, wat een scheldpartij. Hopelijk krijgt ze slachtofferhulp.
Fuck shit fucking motherfucker dadfucker asshole bitch whore/hoe crackwhore filthy ass eventueel nog ervoor bij een aantal want female powerrrrr. 💪🏻quote:Op zondag 13 december 2020 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom wegpiepen? We wonen hier niet in de VS...
If you are offended by words like shit, bitch, fuck, dick, ass, hoe, cum, dirty bitch, low motherfucker, nigga, hooker, slut, tramp, dirty low slut-tramp-bitch-hoe, nigga fuck shit, whatever... Leave the meeting NOW!quote:Op zondag 13 december 2020 23:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Fuck shit fucking motherfucker dadfucker asshole bitch whore/hoe crackwhore filthy ass eventueel nog ervoor bij een aantal want female powerrrrr. 💪🏻
Ijzige thee. Thuis Invasie.quote:Op maandag 14 december 2020 00:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
If you are offended by words like shit, bitch, fuck, dick, ass, hoe, cum, dirty bitch, low motherfucker, nigga, hooker, slut, tramp, dirty low slut-tramp-bitch-hoe, nigga fuck shit, whatever... Leave the meeting NOW!
zou iemand het citaat herkennen?
Met die kak stem van dr.quote:Op maandag 14 december 2020 00:43 schreef Repentless het volgende:
Ook dat "heel bijzonder dit" en "excuses, majesteit" direct erna. Hoe ongezond moet het voor een mens zijn als iedereen die met je in aanraking komt een toneelstukje opvoert in hypercorrect zijn, terwijl het ze bij anderen geen fuck interesseert.
Of ze loopt gewoon te trollen door een zo strak mogelijk gezicht te trekken, in de hoop dat mensen met excuses komen en ongemakkelijk gaan doen. En dan 's avonds met Willy al die vrouwen keihard uitlachen.quote:Op maandag 14 december 2020 06:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Beetje overtrokken dit allemaal. Aan de reactie van Maxima te zien, lijkt het dat ze zelden dit soort woorden hoort.
Eerst geschokt, daarna heb ik het idee dat ze haar lachen in moet houdenquote:Op maandag 14 december 2020 06:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Beetje overtrokken dit allemaal. Aan de reactie van Maxima te zien, lijkt het dat ze zelden dit soort woorden hoort.
quote:Op maandag 14 december 2020 08:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of ze loopt gewoon te trollen door een zo strak mogelijk gezicht te trekken, in de hoop dat mensen met excuses komen en ongemakkelijk gaan doen. En dan 's avonds met Willy al die vrouwen keihard uitlachen.
Het zou me allebei niets verbazen. Over humor beschikt ze wel volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2020 08:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst geschokt, daarna heb ik het idee dat ze haar lachen in moet houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |