Wat dat betreft hadden ze het beter vanavond kunnen doen.quote:Op zondag 13 december 2020 20:31 schreef Banaanvragen het volgende:
Presco niet dinsdag maar maandag
Dat gaat niet veel goeds betekenen
Morgen lange rijen bij de gamma?
Idd, snel nog even covid pakken in de winkelstraat morgenquote:Op zondag 13 december 2020 20:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat dat betreft hadden ze het beter vanavond kunnen doen.
Beter morgen dan net voor de kerst. Dan moet je die gezellige dagen met de familie missen.quote:Op zondag 13 december 2020 20:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Idd, snel nog even covid pakken in de winkelstraat morgen
Bakkers blijven gewoon open toch?quote:Op zondag 13 december 2020 21:02 schreef babylon het volgende:
Morgen nog snel een lading oliebollen halen.
Kramen ook? Zekere voor het onzekere toch!quote:Op zondag 13 december 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bakkers blijven gewoon open toch?
Ik begrijp bouwmarkten ook niet echt goed... Die blijven toch ook gewoon open?quote:Op zondag 13 december 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bakkers blijven gewoon open toch?
Dan ben je over een paar daagjes lekker immuun. Niks experimentele vaccinatiespuit.quote:Op zondag 13 december 2020 20:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Idd, snel nog even covid pakken in de winkelstraat morgen
De zorg staat flink onder druk. Groepsimmuniteit wordt behaald via een vaccin.quote:Op zondag 13 december 2020 20:39 schreef Selenophilia het volgende:
Ziekenhuizen zijn niet eens vol. Wat is er gebeurd met groepsimmuniteit. Laat lekker.
Mooie diertjesquote:Op zondag 13 december 2020 20:42 schreef Sorella het volgende:
en de dierenspeciaalzaak voor een vrouwelijke honing gourami.
Dat word een flop, de vorige keer liepen de straatdealers hun 06/kaartjes uit te delen aan de mensen in de rij.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat word een flop, de vorige keer liepen de straatdealers hun 06/kaartjes uit te delen aan de mensen in de rij.
Volgens mij valt het betreft corona wel mee met de opnames, maar de reguliere zorg moet ook doorgaan wat begin dit jaar zo goed als stop gezet was. Dan snap ik het wel.quote:Op zondag 13 december 2020 22:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien om te voorkomen dat ze zo meteen wel vol liggen
Niet zelf bakkenquote:Op zondag 13 december 2020 21:02 schreef babylon het volgende:
Morgen nog snel een lading oliebollen halen.
Why not?quote:Op zondag 13 december 2020 22:58 schreef hjansen82 het volgende:
Dus er wordt eigenlijk van iedereen verwacht dat we de komende weken braaf thuis blijven zitten?
Dan ga ik wel even naar een land de komende maanden waar ze niet aan die onzin doen.quote:
Succes.quote:Op zondag 13 december 2020 23:08 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even naar een land de komende maanden waar ze niet aan die onzin doen.
Thuiswerkenquote:Op zondag 13 december 2020 22:58 schreef hjansen82 het volgende:
Dus er wordt eigenlijk van iedereen verwacht dat we de komende weken braaf thuis blijven zitten?
Ik werd in maart nog bijna van mijn fiets af gereden omdat een auto harder reed dan gebruikelijk waarschijnlijk op weg naar de coffeeshop al claxonerende terwijl ik overstak.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 23:26 schreef kermit71 het volgende:
Ik lees net dat bij ons de kapper en de bloemenzaak (normaal dicht op maandag) morgen open zijn i.v.m. mogelijke maatregelen.
Krijg je van uitstellen. Die locale ondernemer maakt dit ook niet meer uit. En je kan gewoon nog steeds de natuur in.quote:Op zondag 13 december 2020 23:22 schreef Pinuts het volgende:
Mag ik woensdag na thuisisolatie eindelijk weer naar buiten krijg je dit![]()
![]()
Nee snap het wel hoor, maar maakt het wel lastiger om de lokale ondernemer te steunen met kerst.
En waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 13 december 2020 23:08 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even naar een land de komende maanden waar ze niet aan die onzin doen.
Daarmee geeft men ook gelijk aan hoe ver ze van de realiteit verwijderd zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 22:58 schreef hjansen82 het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2020 23:12 schreef hjansen82 het volgende:
Een voorbeeld van een land dat nauwelijks maatregelen neemt.
Zeer betrouwbaar is als het gaat om cijfers :p
Idioten.quote:Op maandag 14 december 2020 09:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zie ineens oproepen en acties van allerlei winkels om vandaag en morgen nog even snel te komen shoppen. Werkt weer fantastisch dus
Tsja, omzet heb je toch nodig.quote:Op maandag 14 december 2020 09:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zie ineens oproepen en acties van allerlei winkels om vandaag en morgen nog even snel te komen shoppen. Werkt weer fantastisch dus
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Sterker nog, het hele winkelcentrum houd vandaag een extra koopavond!quote:
Nog even die hele zak chips voordat je aan een dieet begintquote:Op maandag 14 december 2020 09:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Man man manquote:Op maandag 14 december 2020 10:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sterker nog, het hele winkelcentrum houd vandaag een extra koopavond!![]()
https://www.kliknieuws.nl(...)d-tot-20-00-uur-open
Wat moet je anders als ondernemer en je hebt kerstkaarten, bloemen, of andere spullen die je anders niet meer kwijt kunt?quote:Op maandag 14 december 2020 11:33 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Nog even die hele zak chips voordat je aan een dieet begint
Hier is ook alles open gegaan vanochtend 08:00 tot vanavond 20u (en hier laat ik even anoniem, maar neem maar van me aan dat het klopt).quote:Op maandag 14 december 2020 10:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sterker nog, het hele winkelcentrum houd vandaag een extra koopavond!![]()
https://www.kliknieuws.nl(...)d-tot-20-00-uur-open
Echt he.quote:Op maandag 14 december 2020 09:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja dat is sinds maart nog niet veranderd.quote:Op zondag 13 december 2020 22:58 schreef hjansen82 het volgende:
Jammer voor jou, maar voor de kapper wellicht een financiėle ramp met faillissement tot gevolg.quote:Op maandag 14 december 2020 11:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Naja, sectoren als bouwmarkten en zo hebben denk ik best een topjaar gehad, maar het zou toch weer typisch zijn als daar rijen mensen aan de kassa vandaag staan.
Zelf heb ik nog 29-12 een kapperafspraak, naja jammer dan voor me, maar geen ramp verder.
MKB krijgen toch compensaties voor onder andere misgelopen winsten en lonen?quote:Op maandag 14 december 2020 21:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar voor de kapper wellicht een financiėle ramp met faillissement tot gevolg.
Ja, natuurlijk is het voor haar veel erger. Maar failliet gaat ze niet (kapster aan huis + partner heeft ook een fulltime baan).quote:Op maandag 14 december 2020 21:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar voor de kapper wellicht een financiėle ramp met faillissement tot gevolg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |