abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196712719
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 13 december 2020 @ 20:03:49 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_196712759
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 19:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

In het buitenland wonende Duitsers mogen wel 72 uur bij hun eerstegraagds familie doorbrengen, dus ook met overnachting.
Dit verschild per deelstaat. En ik heb niet alle uitzonderingen hier neergezet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196712868
Grenzen in EU gaan niet dicht voor grensverkeer, maar reizen *in* een land kan wel voor iedereen zeer beperkt zijn.
Zo is de grens Frankrijk-Spanje niet dicht, maar mag niemand in Spanje van de ene regio naar de andere regio reizen zonder schriftelijke toestemming, en die krijg je niet voor het bezoeken van een 2e huis.
Dus ik kan wel de grens over, maar ik kan niet in mijn regio komen, want mijn regio grenst niet aan Frankrijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196712949
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196712971
quote:
3s.gif Op zondag 13 december 2020 20:09 schreef sigme het volgende:
Grenzen in EU gaan niet dicht voor grensverkeer, maar reizen *in* een land kan wel voor iedereen zeer beperkt zijn.
Zo is de grens Frankrijk-Spanje niet dicht, maar mag niemand in Spanje van de ene regio naar de andere regio reizen zonder schriftelijke toestemming, en die krijg je niet voor het bezoeken van een 2e huis.
Dus ik kan wel de grens over, maar ik kan niet in mijn regio komen, want mijn regio grenst niet aan Frankrijk.
Ook niet als er een onderhouds-noodzaak is? Dat was voor Oostenrijkse huiseigearen iig een reden om wel te mogen komen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196713506
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 20:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ook niet als er een onderhouds-noodzaak is? Dat was voor Oostenrijkse huiseigearen iig een reden om wel te mogen komen.
Nope. Of misschien wel als je het heel goed kan onderbouwen, maar wij gaan natuurlijk geen enkele goede reden hebben. Het zou wel mogen als je uit een veilige regio komt en naar een regio gaat en dan door een onveilige regio moet. Maar wij liggen in een onveilige regio (ik weet niet eens of er nog veilige regio's zijn).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196714442
Ach jee, @AnneX ook al zo ziek! Beterschap :* En laten we idd hopen dat het ook dit keer 'gewoon' een flinke bovenste luchtweginfectie is, geen covid. Op het werk de oproep op intranet sinds gisteren om je alsjeblieft direct te laten testen als je ook maar een heel klein klachtje hebt. Dat kan elke dag gewoon bij het ziekenhuis, zonder afspraak en je krijgt dezelfde dag uitslag. Wel een fijn idee dat ik niet in zo'n teststraat hoef te staan met de fiets oid.

Vannacht eens lekker aan het eindeloze feuilleton beginnen 8-)

Morgen nog snel een paar rouwkaarten kopen bij de boekwinkel voor die eventueel gaat sluiten. Gezien de staat van mijn familie op het moment is het maar beter een paar in huis te hebben. Pa wil graag dat ik mee ga naar de uitvaart. Ik ben huiverig. Er mogen 50 mensen komen en deze mensen kennende zijn er ook 50. En de familie kennende ook allemaal echt zonder mondkapje. En naar mijn weten heeft Moscowa in Arnhem alleen kleine ruimtes voor een uitvaart (helaas al een aantal keer geweest) en met 50 zit het echt ook best vol. Ik vind maar moeilijk.

Straks in de trein naar het werk omdat ik niet anders kan. Zit tegenwoordig op zondagavond ook stampvol :') Keuze is staan of pal naast lak-aan-alles studenten gaan zitten. Maar laten we vooral de bieb en de musea weer sluiten *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196714481
Ik heb nog een paar van die échte medische mondkapjes liggen, die ze op de covidafdelingen dragen. Ik denk dat ik die mee neem voor in de trein.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196714506
Wat bijzonder om zo stil te staan bij die rouwkaarten Isa.
Je kunt via Greetz of Hallmark ook makkelijk kaarten sturen trouwens.
Spoilers!
pi_196714551
@Isabeau Doet men de uitvaart niet ook digitaal?
want ik kan mij goed voorstellen - met alle verdriet en emotie - dat jij en voor je vader er niet happig op bent daar te zijn.
Gebruik je moeder als risico factor!? - argument, puur verstandig!

En zet ook een bril op ! i.c.m. De medische mondkapjes.
pi_196714556
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat bijzonder om zo stil te staan bij die rouwkaarten Isa.
Je kunt via Greetz of Hallmark ook makkelijk kaarten sturen trouwens.
Nou ja, tijdje geleden met nichtje een gesprek waarin we ons afvroegen of oom x en/of tante y het eind van dit jaar wel zouden halen. Dit is oom z.
pi_196714561
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Ach jee, @:AnneX ook al zo ziek! Beterschap :* En laten we idd hopen dat het ook dit keer 'gewoon' een flinke bovenste luchtweginfectie is, geen covid. Op het werk de oproep op intranet sinds gisteren om je alsjeblieft direct te laten testen als je ook maar een heel klein klachtje hebt. Dat kan elke dag gewoon bij het ziekenhuis, zonder afspraak en je krijgt dezelfde dag uitslag. Wel een fijn idee dat ik niet in zo'n teststraat hoef te staan met de fiets oid.

Vannacht eens lekker aan het eindeloze feuilleton beginnen 8-)

Morgen nog snel een paar rouwkaarten kopen bij de boekwinkel voor die eventueel gaat sluiten. Gezien de staat van mijn familie op het moment is het maar beter een paar in huis te hebben. Pa wil graag dat ik mee ga naar de uitvaart. Ik ben huiverig. Er mogen 50 mensen komen en deze mensen kennende zijn er ook 50. En de familie kennende ook allemaal echt zonder mondkapje. En naar mijn weten heeft Moscowa in Arnhem alleen kleine ruimtes voor een uitvaart (helaas al een aantal keer geweest) en met 50 zit het echt ook best vol. Ik vind maar moeilijk.

Straks in de trein naar het werk omdat ik niet anders kan. Zit tegenwoordig op zondagavond ook stampvol :') Keuze is staan of pal naast lak-aan-alles studenten gaan zitten. Maar laten we vooral de bieb en de musea weer sluiten *O*
Moeilijk hoor, afscheid nemen kan je maar een keer, maar toch. Moscowa heeft 1 grote (nog niet enorm groot) zaal maar 50 mensen kunnen er ruim zitten (en er is een balkon). De condoleance ruimtes, en de gangen daar naar toe, daar zou ik me eerder niet fijn voelen
We have far more in common than that which devides us..
pi_196714573
Beterschap, @AnneX!

Voor mij hebben jullie lieve beterschapswensen zeker geholpen. Ik heb vooral nog rugpijn, maar die is met paracetamol wel behoorlijk onder controle te houden. En ik ben ook verkouden, dus morgenochtend coronatest. Sneltest, dus hopelijk voor de lunch al uitslag. Had vandaag ook al gekund, maar voelde me daar vanochtend nog te slecht voor en hoefde toch t huis niet uit.

Ha, ik ga zo ook sigmetopic eens lezen voor het slapen gaan!
pi_196714583
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:46 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau Doet men de uitvaart niet ook digitaal?
want ik kan mij goed voorstellen - met alle verdriet en emotie - dat jij en voor je vader er niet happig op bent daar te zijn.
Gebruik je moeder als risico factor!? - argument, puur verstandig!
Pap wil per se heen. Snap ik. Ma niet mee. Snap ik ook. Dan maar dochter mee. Ook te begrijpen :{
pi_196714592
En heftig @Isabeau, ik kan me het dilemma goed voorstellen.
pi_196714674
Oh wow, op de website van de overheid staat dat er 100 mensen bij een uitvaart mogen zijn.

edit: oh folder van Moscowa zelf heeft het over zaal voor 43 en zaal voor 52 mensen.
https://www.moscowa.nl/viewer/file.aspx?FileInfoID=12723
pi_196714711
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pap wil per se heen. Snap ik. Ma niet mee. Snap ik ook. Dan maar dochter mee. Ook te begrijpen :{
Alleen met alles wat je erbij noemt als familieleden die geen afstand houden etc.
misschien nog eens overleggen met je vader.

Moet echt nog een uurtje wakker blijven voordat ik weer zo’n pilletje neem.
Daaraan kan ik dus verslaafd raken. Even tellen:na vanavond zijn er nog 15.
pi_196714742
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, op de website van de overheid staat dat er 100 mensen bij een uitvaart mogen zijn.
Mn.X had laatst een uitvaart in een kleine kerk Geertekerk in Utrecht.
Was binnen en bij uitgaan erg goed geregeld. Tafels met 4 stoelen op afstand, etc.
Buiten afstand houden. Alleen de weduwe en volwassen kinderen knuffelden.
pi_196714778
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:57 schreef AnneX het volgende:

Mn.X had laatst een uitvaart in een kleine kerk Geertekerk in Utrecht.
Was binnen en bij uitgaan erg goed geregeld. Tafels met 4 stoelen op afstand, etc.
Buiten afstand houden. Alleen de weduwe en volwassen kinderen knuffelden.
Ik zie wel. Moet nu maar mijn werk. Werkend mondkapje in tas gedaan, voel ik me wat veiliger.

Beterschap :*
pi_196715282
Das snel...Negatief getest, en ook niet in de buurt geweest van mensen mèt
Duidelijk. w/

Nu dan mijn anti hoest/verkapt slaappilletje om te kunnen doorslapen en niet de keel stuk te hoesten.
pi_196715343
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 22:28 schreef AnneX het volgende:
Das snel...Negatief getest, en ook niet in de buurt geweest van mensen mèt
Duidelijk. w/

Nu dan mijn anti hoest/verkapt slaappilletje om te kunnen doorslapen en niet de keel stuk te hoesten.
Fijn! Hele gerustgesteld. Slaap lekker
pi_196715348
Gelukkig maar AnneX O+ hopelijk slaap je lekker.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 december 2020 @ 22:38:01 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196715440
Met dat nieuws slaap je vast een stuk beter AnneX ;)
Werkse Isa :)

Nog één weekje werken. Wel een volle, maar wel overzichtelijke week. Dan twee weken vrij *O*.

[ Bericht 27% gewijzigd door borisz op 13-12-2020 22:44:09 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196716101
Fijn Annex! Dat slaapt vast lekker.

Hier ook nog 1 propvolle week werken. Ik heb er zin in na een ontspannen weekend.
Spoilers!
pi_196716188
Nog anderhalve week. Morgen vrij. En dinsdag heel leuk “werk”. Een pakket samenstellen bij de landwinkel voor een collega, mag 100 euro uitgeven :Y weliswaar niet voor mezelf maar ik vind het toch enorm leuk om te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')