Hotel zonder ontbijt is wel karig ja, dat snap ik wel.quote:Op maandag 14 december 2020 14:09 schreef Myraela het volgende:
Ik mag niet klagen, zat mensen met serieuze problemen door zo'n lockdown. Maar baal stiekem toch wel een beetje dat ik juist nu m'n enige vakantie dit jaar heb.
Een mooie grote?quote:Op maandag 14 december 2020 14:08 schreef Clubsoda het volgende:
Wij haalden net nog snel een televisie. Ik doe even![]()
naar mezelf
![]()
Nope, want hij komt in het nieuwe huis aan het voeteneind van het bed, dus dan moet je niet zo'n grote hebben.quote:
Wij doen het welquote:Op maandag 14 december 2020 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn moeder denkt dat op de kinderen passen nog steeds wel mogelijk is.
Wat denken jullie, mijn eer en geweten?
Pff, ik vind het maar lastig. A) het zou voor ons zoveel makkelijker zijn b) de kinderen hebben mijn ouders al sinds de zomer niet gezien en missen ze.
Bah, kut corona.
Oow nee, daar heb ik ook een mooi kleintje, strak tegen het plafond (zodat je je er niet aan stoot bij onderdoor lopen)quote:Op maandag 14 december 2020 14:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nope, want hij komt in het nieuwe huis aan het voeteneind van het bed, dus dan moet je niet zo'n grote hebben.
Ik zou het in dit geval gewoon doen. Je hebt echt genoeg stress die dagen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, ik vind het maar lastig. A) het zou voor ons zoveel makkelijker zijn b) de kinderen hebben mijn ouders al sinds de zomer niet gezien en missen ze.
Bah, kut corona.
Scenario a: ze doen dat oppassen ter plaatse. Dan zijn ze de twee nu in NL toegestane bezoekers (geen idee hoe dat in Be zit)quote:Op maandag 14 december 2020 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Bah, kut corona.
Ze zouden de kinderen bij ons ophalen en weer afleveren...quote:Op maandag 14 december 2020 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Scenario a: ze doen dat oppassen ter plaatse. Dan zijn ze de twee nu in NL toegestane bezoekers (geen idee hoe dat in Be zit)
Scenario b: ze doen dat thuis; dan zit je met reizen?
Komt door het mondkapjequote:Op maandag 14 december 2020 14:15 schreef fietsie het volgende:
Waarom zouden er toch maatregelen nodig zijn...
[ afbeelding ]
En dan die mensen die roepen "Ja want dat komt omdat wij nu pas begonnen zijn met veel testen!"
Eerlijk gezegd, als ik het zelf nu zou organiseren, zou ik ze lekker meegevenquote:Op maandag 14 december 2020 14:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze zouden de kinderen bij ons ophalen en weer afleveren...
Ja, dit zag ik dus al iemand op FB roepenquote:Op maandag 14 december 2020 14:15 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
En dan die mensen die roepen "Ja want dat komt omdat wij nu pas begonnen zijn met veel testen!"
Volgens mij zijn winkels die eten verkopen uitgezonderd, want essentieel. Bkloemenwinkels dan weer niet, denk ik.quote:Op maandag 14 december 2020 14:16 schreef AnneX het volgende:
Gisteravond al mail van Het Theater: de kaartverkoop, die vandaag zou beginnen m.i.v. seizoen in januari is opgeschort.
MnX ‘moet’ wel even analoge vijfjes kopen voor de staatsloterij. Of kan je die dingen ook digitaal kado doen?
Of er moet een run vanmiddag ontstaan op de collectie Kerstboeken en anders kunnen ze weer in de boekenkist retour. Woensdag zijn we vast weer dicht.
Nondeju...voor noppes een smokey eye gestoten met die zware kist.
Zķ Sneu voor de ondernemers en winkeliers met verse waar als slagers en zo.
Ik ookquote:Op maandag 14 december 2020 14:17 schreef fietsie het volgende:
Eerlijk gezegd, als ik het zelf nu zou organiseren, zou ik ze lekker meegeven
quote:Op maandag 14 december 2020 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookMaak er niet zo'n dilemma van, Jagar. Er zijn duizenden gezinnenw aar opa en oma nooit gestopt zijn met op de kleinkidneren te passen. Jullie zijn dan nu niet plots een enorme brandhaard oid.
Wie had dat verwacht!quote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
G vertelt net dat het al sinds 11:30 best druk is bij haar in de winkel
Dit.quote:Op maandag 14 december 2020 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ookMaak er niet zo'n dilemma van, Jagar. Er zijn duizenden gezinnenw aar opa en oma nooit gestopt zijn met op de kleinkidneren te passen. Jullie zijn dan nu niet plots een enorme brandhaard oid.
Je hoeft qua eten en rustmomenten alleen met jullie zelf rekening te houden, als je ouders halen/brengen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze zouden de kinderen bij ons ophalen en weer afleveren...
Ik denk dat dat niet verboden wordt want grondwetquote:Op maandag 14 december 2020 14:08 schreef derLudolf het volgende:
Er is nog niet concreet gezegd dat gebedshuizen dicht gaat gaan
Holy crapquote:Op maandag 14 december 2020 14:15 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Datquote:Op maandag 14 december 2020 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tiepvoudten zijn gewoon... swagger in je schrijvenquote:Op maandag 14 december 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Al mijn typefouten geciteerd voor de eeuwigheid
Volgens mij was golfer laatst kwaad weggelopen. Blues weet ik niet.quote:Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks allemaal!
Zeg, ander onderwerp: waar zijn Golfer en Bluezz? Die heb ik al heel lang niet meer gezien hier!
Vriend van mij heeft een bloemenzaak in Renkum, die gaat dicht morgen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij zijn winkels die eten verkopen uitgezonderd, want essentieel. Bkloemenwinkels dan weer niet, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Google en alles was wereldwijd ook down.quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stroomstoring in het centrum van Enschede
Jaquote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Lees nu dat veel winkels een extra koopavond heeft tot 20 uur vanavond.
En met kerst pas écht een piek met positieve testen en in de ziekenhuizen.quote:
Ah ja, dat moet ik ook doen. Hem leren z'n nagels ff te showen wanneer ik met het schaartje aankom zal er wel niet inzitten hequote:Op maandag 14 december 2020 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Houtgreep is ook niet echt een goed woord. Ze kan makkelijk ontsnappen en spartelt absoluut niet tegen. Maar ik moet wel met mijn duim het nageltje wat naar buiten kunnen drukken en dat lukt zo het beste.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Een kennis van mij heeft 3 ragdol kittens. Vanochtend een filmpje waar ze één van de 3 aan het stofzuigen wasquote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ah ja, dat moet ik ook doen. Hem leren z'n nagels ff te showen wanneer ik met het schaartje aankom zal er wel niet inzitten he![]()
Jagär, ik zou ook oppas regelen
Lockdowndrukte, ik lees over gekkenhuis bij drankhandel, waar mensen met 10 flessen whisky en likeur de deur uitgaan
Ik geloof ook niet dat ze er normaal nog zo enorm veel zouden verkopen na vandaag.quote:Op maandag 14 december 2020 14:55 schreef fietsie het volgende:
Maar dat van die kerstbomen snap ik niet? Toen ik er laats om ging was de voorraad daar al zo goed als op? En bij het lokale tuincentrum was het rond 6 december al krapjes?
quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Lees nu dat veel winkels een extra koopavond heeft tot 20 uur vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |