Ga dan voor dit:quote:Op zondag 13 december 2020 18:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen serieuze loafers man.
Dat is zwaar overdreven, maar vrouwelijke aandacht is hier geen unicum.quote:Op zondag 13 december 2020 19:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet jij de vrouwen van je afslaan?
Ik zie hem nu voor me als Fred van Leer.quote:Op zondag 13 december 2020 19:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik Koffieplanter nu voor me
Mijn broeken zitten strakker en de pijpen stoppen boven m'n enkels.quote:Op zondag 13 december 2020 19:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik Koffieplanter nu voor me
quote:
Corona blijft vreemde dingen doen met een mens.quote:Op zondag 13 december 2020 19:04 schreef Steven184 het volgende:
En ik zal eerlijk zijn, tot vorig jaar haatte ik loafers.
Ik weet niet eens wat oxfords zijn johquote:Op zondag 13 december 2020 19:06 schreef Steven184 het volgende:
Maar jullie hebben allemaal toch wel een paar zwarte oxfords in de kast staan?
Je weet best dat er een wereld tussen zit in wat je nu schetst!quote:Op zondag 13 december 2020 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij draagt je jeans als Michael Jordan?
Wat draag je dan naar een begrafenis?quote:Op zondag 13 december 2020 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat oxfords zijn joh
Daar heb ik er gelukkig na mijn 5e maar één van gehad en dat ik daar mijn stevige wandelschoenen aan had zou m'n oma bijzonder weinig hebben kunnen schelen. Waren ook wel lekker warm, zo in december.quote:Op zondag 13 december 2020 19:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat draag je dan naar een begrafenis?
Fijn. Hoe minder begrafenissen hoe beter.quote:Op zondag 13 december 2020 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik er gelukkig na mijn 5e maar één van gehad en dat ik daar mijn stevige wandelschoenen aan had zou m'n oma bijzonder weinig hebben kunnen schelen. Waren ook wel lekker warm, zo in december.
Wow, mazzelpik.quote:Op zondag 13 december 2020 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik er gelukkig na mijn 5e maar één van gehad en dat ik daar mijn stevige wandelschoenen aan had zou m'n oma bijzonder weinig hebben kunnen schelen. Waren ook wel lekker warm, zo in december.
Ik had er 'graag' twee gehad om m'n vriendin bij te staan eerder dit jaar, maar ja, dat gaat nou eenmaal niet zo makkelijk (maar daar werden volgens mij flink casual kleren gedragen, dus ook daar waren oxfords niet nodig geweest).quote:
Dat is wel triest, maar dan nog denk dat mazzelpik op zijn plaats is. Ik kan mijn aantal begrafenissen niet meer tellen en ben volgens mij niet veel ouder.quote:Op zondag 13 december 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had er 'graag' twee gehad om m'n vriendin bij te staan eerder dit jaar, maar ja, dat gaat nou eenmaal niet zo makkelijk (maar daar werden volgens mij flink casual kleren gedragen, dus ook daar waren oxfords niet nodig geweest).
Oh zeker, op je dertigste eigenlijk maar één keer een begrafenis bewust mee hebben gemaakt is niet verkeerd.quote:Op zondag 13 december 2020 19:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is wel triest, maar dan nog denk dat mazzelpik op zijn plaats is. Ik kan mijn aantal begrafenissen niet meer tellen en ben volgens mij niet veel ouder.
Niks mis mee toch? Betekent dat je een prima baan hebt gehad.quote:Op zondag 13 december 2020 19:28 schreef Steven184 het volgende:
Maargoed, ik heb mijn werkende jaren 'verplicht' op zwarte oxfords doorgebracht, dus daar zal ik wel klap van de molen van hebben overgehouden.
Ik was anders best blij toen mijn carriere als gigolo over was.quote:Op zondag 13 december 2020 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Betekent dat je een prima baan hebt gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |