Hans de Koning is fan van Ajax en heeft een bloedhekel aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze speelden laatst tegen Feyenoord eigenlijk net zo naďef. Die hebben alleen iets minder kwaliteit
Dag zeg ik 6/7-0.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoiets moet het wel worden, die keeper maakt ook wel minimaal 2 blunders per wedstrijd dus dat tikt lekker aan
Geen Zahaviquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Mvogo, Dumfries, Teze, Boscagli, Max, Sangare, Hendrix, Gotze, Ihattaren, Madueke en Gakpo.
Geen Malen bij de ploeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen ZahaviSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijdje terug heeft Schmidt aangegeven dat Zahavi pas na de winterstop weer speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik gemist danquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Al een tijdje terug heeft Schmidt aangegeven dat Zahavi pas na de winterstop weer speelt.
No problemo.quote:
Heeft 'ie in ieder geval gelijk in gekregenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
No problemo.
Schmidt noemde de geblesseerden op (oa ook Obispo, Romero, van Ginkel, Madueke enz) en zei dat alleen Madueke terug zou keren voor de winterstop.
Nu ik eraan terugdenk was het volgens mij het interview na de zege bij Granada.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft 'ie in ieder geval gelijk in gekregen
Nu hopen op een monsterzege
Teugels laten vieren, dan kan er wel eens eentje vallen. Zeker als je dan twee verdedigers hebt die alleen maar teruglopen en niet vooruit verdedigen bij een voorzet van de zijkant.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:39 schreef PSVCL het volgende:
Je mist een echte spits in de 16
Gooi piroe Ruud van Nistelrooy er maar in
Ik vind Ihattaren, Max en Gakpo ook niet slecht, maar het tempo mag wat omhoog. VVV krijgt alle tijd om die verdediging te organiseren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De enige die van mij een voldoende krijgen zijn Madueke en Götze
Vind dat er van die drie die jij noemt zo weinig dreiging komtquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Ihattaren, Max en Gakpo ook niet slecht, maar het tempo mag wat omhoog. VVV krijgt alle tijd om die verdediging te organiseren.
Je zou haast vragen om Zahaviquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Malen is gewoon onmisbaar. Zonder hem amper scorend vermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |