quote:
Bij 4-1 denk ik aan een wedstrijd waar we 10x zoveel schoten op doel hadden dan de tegenstander. Laat dat nou net het geval zijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij 4-1 denk ik aan een goede wedstrijd, maar dit was ontzettend matig. Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 23 december 2020 09:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax uit wordt wel echt lastig natuurlijk. Als je daar niet verliest doe je gewoon fantastische zakenZij zijn achterin ook niet zo stabiel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Maar zij creëeren en scoren zo verschrikkelijk veel makkelijker dan PSVquote:Op woensdag 23 december 2020 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zij zijn achterin ook niet zo stabiel meer.
Ik geef jou bij deze ontzettend gelijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:52 schreef tja77 het volgende:
[..]Weet jij überhaupt wat geflatteerd is?
Een vertekende weerspiegeling van de feitelijke verhoudingen. Jij koppelt 4-1 aan een goede wedstrijd van PSV. Dat zijn jouw rare gedachtespinsels.
Ze zijn beter en ook favoriet. Toch heb ik ook van Ajax draken van wedstrijden gezien waarin het niveau ver wegzakte. Zeker achterin. Dus torenhoog favoriet zou ik ze niet willen noemen.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar zij creëeren en scoren zo verschrikkelijk veel makkelijker dan PSV
True, ik hoop dat PSV daar gewoon wint natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2020 10:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze zijn beter en ook favoriet. Toch heb ik ook van Ajax draken van wedstrijden gezien waarin het niveau ver wegzakte. Zeker achterin. Dus torenhoog favoriet zou ik ze niet willen noemen.
Beter in wat? individueel iig niet, zou alleen Kudus in de basis willen zien voor PSVquote:Op woensdag 23 december 2020 10:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze zijn beter en ook favoriet. Toch heb ik ook van Ajax draken van wedstrijden gezien waarin het niveau ver wegzakte. Zeker achterin. Dus torenhoog favoriet zou ik ze niet willen noemen.
Jij hebt dan ook een heel verkeerd beeld van de kwaliteiten van PSV.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beter in wat? individueel iig niet, zou alleen Kudus in de basis willen zien voor PSV
Voor de rest zou ik niemand willen ruilen
Op een hoger tempo de bal rond laten gaan, kansen creëren en doelpunten maken.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beter in wat? individueel iig niet, zou alleen Kudus in de basis willen zien voor PSV
Dat middenveldblok van Sangare en Rosario ben ik niet zo gecharmeerd van, ze komen opbouwend/aanvallend tekort, zelfde geldt min of meer voor de cv's.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Op een hoger tempo de bal rond laten gaan, kansen creëren en doelpunten maken.
Zegt degene die Feyenoord en AZ hoger inschatte dan PSV..quote:Op woensdag 23 december 2020 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een heel verkeerd beeld van de kwaliteiten van PSV.
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zegt degene die Feyenoord en AZ hoger inschatte dan PSV..
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leuke inderdaad. Iedereen zit er weleens naast (dus ik ook), maar ik heb allang aangegeven dat ik Feyenoord wat overschat heb.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de xG van Feyenoord is hoger dan van PSV tot deze speelrondequote:Op woensdag 23 december 2020 16:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuke inderdaad. Iedereen zit er weleens naast (dus ik ook), maar ik heb allang aangegeven dat ik Feyenoord wat overschat heb.
Jij zit er alleen vrijwel altijd naast, dat is het verschil.
Dus? De xG van Utrecht ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
de xG van Feyenoord is hoger dan van PSV tot deze speelronde![]()
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
Jij hebt liever Mvogo dan Onana?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
xG zegt ook wat over de kwaliteiten van je voorhoede.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat PSV op basis daarvan dit seizoen wat teveel punten heeft en Feyenoord wat te weinig
Heb mezelf nooit verdiept in de xG cijfers, maar waarop zijn die gebasseerd? Maar als je trefzekerder bent, zou je op basis van xG teveel punten hebben?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat PSV op basis daarvan dit seizoen wat teveel punten heeft en Feyenoord wat te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |