Wat Gurley zegt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland @:Gurneyisbestoke @:fetx @:Scrummie vinden dit de baltovenaar van Feyenoord. (Hoewel je dat al snel bent als je samenspeelt met figuren als Diemers en Kökcü)
Hij struikelt, het is wat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland @:Gurneyisbestoke @:fetx @:Scrummie vinden dit de baltovenaar van Feyenoord. (Hoewel je dat al snel bent als je samenspeelt met figuren als Diemers en Kökcü)
Vorig jaar ongeveer de beste speler aan onze zijde.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh verdorie, ik had het gifje niet eens gekeken maar het gaat dus over Sinigod.quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar ongeveer de beste speler aan onze zijde.
Keert terug na 8 maanden blessureleed. Valt voor de tweede keer in (waarvan de eerste keer erg sterk), struikelt over zijn benen en kan er meteen helemaal niks meer van.
Zo rolt @:onlogisch
10 maanden zelfsquote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Keert terug na 8 maanden blessureleed. Valt voor de tweede keer in (waarvan de eerste keer erg sterk), struikelt over zijn benen en kan er meteen helemaal niks meer van.
Speetuinvoetballer.quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit ziet er gewoon grappig uit. Hij wordt bejubeld vanwege zijn goede reeks voordat hij uitviel, daarvoor had hij ook een jaar nodig om in zijn element te komen. Soit, hij deed het goed voor zijn blessure. Dan val je al gauw op bij dit Feyenoord. Hij is, in zijn vorm voordat hij uitviel, één van de 3 spelers die Feyenoord-waardig zijn. Samen met Berghuis en Senesi. De rest is gewoonweg brandhout.quote:
hard gras daar in die hoekquote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Amateurs.quote:Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 7 dec 2020 om 15:02.
@El-Stinhoquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
35 wedstrijdjes als coach in de eredivisie. #DeMessias
FTM hep weer geappt met de broer van de slager van de kantinejuffrouw.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe zolder tweet was gisteren uit. @:de_kraam
dat zijn er toch 35 meer dan Gio toen hij begon bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
35 wedstrijdjes als coach in de eredivisie. #DeMessias
Hello my name is onlogisch and i have some incredibly shitty opinionsquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
@:el-stinho
Kijk dit excuus voor een mens eens.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hello my name is onlogisch and i have some incredibly shitty opinions
quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
OP NAAR HET @Dagoduck TOPIC!!!!!!!!!!!!!!
Goeie genade.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hello my name is onlogisch and i have some incredibly shitty opinions
Ja ik begon zelfs bang te worden dat Dortmund Ten Hag zou overnemen waarna Ajax toch Slot van ons af zou snoepenquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht gister nog; het blijft wel erg lang stil. Ook wel logisch, maar toch had ik zoiets van 'straks gaat het hele feest toch niet meer door'.
En hoppa, vandaag is het zo ver.
Precies dat dus jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik begon zelfs bang te worden dat Dortmund Ten Hag zou overnemen waarna Ajax toch Slot van ons af zou snoepen
Maar nu kunnen Arnesen en Slot fijn samen plannen gaan smeden voor de zomer
Maar meen je dit nu serieus, eigenlijk? Ik zou me eerder 'zorgen maken' om of de transferzomer genoeg materiaal gaat bieden om wat nieuws te bouwen.quote:
Er is straks 130 miljoen uit te geven. Hoezo zorgen??quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar meen je dit nu serieus, eigenlijk? Ik zou me eerder 'zorgen maken' om of de transferzomer genoeg materiaal gaat bieden om wat nieuws te bouwen.
Dat is hoe zijn brein werkt. Als Feyenoord iets niet doet, is het omdat Feyenoord helemaal kutbeleid heeft, en als Feyenoord iets wèl doet, dan zal het allemaal wel niet zo veel voorstellen want Feyenoord heeft normaal gesproken enkel kutbeleid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar meen je dit nu serieus, eigenlijk? Ik zou me eerder 'zorgen maken' om of de transferzomer genoeg materiaal gaat bieden om wat nieuws te bouwen.
Gelukkig bewijst 40/45 jaar aan doorslaande successen het tegendeelquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is hoe zijn brein werkt. Als Feyenoord iets niet doet, is het omdat Feyenoord helemaal kutbeleid heeft, en als Feyenoord iets wèl doet, dan zal het allemaal wel niet zo veel voorstellen want Feyenoord heeft normaal gesproken enkel kutbeleid.
Het punt is meer dat je alles op de manier bekijkt die je het beste uitkomt (in jouw geval, redenen om negatief te zijn over Feyenoord)quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig bewijst 40/45 jaar aan doorslaande successen het tegendeel
Hoe zit dat eigenlijk met het aandelenpakket van die vrienden van Feyenoord, is daar sprake van een vast terugkoop bedrag of is het variabel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is straks 130 miljoen uit te geven. Hoezo zorgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |