Hij lag na precies 4 seconden alweer op de grondquote:Op zondag 13 december 2020 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lullig, dit was een van zijn beste wedstrijden precies
Grueter is een sneuneus maar stelt wel terechte vragen.quote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker interviewtje. Wat een sneuneus die Grueter: https://nos.nl/artikel/23(...)e-nou-eigenlijk.html
Vind ik ook wel.quote:Op zondag 13 december 2020 19:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Grueter is een sneuneus maar stelt wel terechte vragen.
Als je de strafschoppen en de doelpunten uit corners eraf haalt, wat blijft er dan overquote:Toen het gesprek vervolgens kwam op het feit dat Feyenoord in Venlo voor het eerst in tijden weer eens scoorde uit open spel, dus niet uit een vrije trap of corner, was Advocaat het zat.
"Daar heeft ook iedereen het over", reageerde de 73-jarige trainer, die Feyenoord na dit seizoen verlaat. "Maar we staan gewoon tweede qua doelpunten, hoor, in de eredivisie. Dus ik weet niet hoe jullie kijken..."
Beetje herhaling van zetten toch? Meerdere keren aanhalen dat Feyenoord al 5x niet gewonnen had en dat een aanvaller al lang geen veldgoal heeft gemaakt .Was het wel met Dickie eens dat het weinig uitmaakt, als er maar gescoord wordt.quote:Op zondag 13 december 2020 19:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Grueter is een sneuneus maar stelt wel terechte vragen.
En als je de gewonnen wedstrijden had verloren had je ook veel minder punten gepakt eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2020 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
[..]
Als je de strafschoppen en de doelpunten uit corners eraf haalt, wat blijft er dan over
Ja maar de problemen met het veldspel en het creëren van kansen zijn niet opgelost met 1 overwinning. Sterker nog, vandaag werden de goals ook niet per se vanuit kansrijke positie gemaakt (muv de 3e waar Toornstra goed anticipeert op de rebound van zn eigen schot).quote:Op zondag 13 december 2020 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje herhaling van zetten toch? Meerdere keren aanhalen dat Feyenoord al 5x niet gewonnen had en dat een aanvaller al lang geen veldgoal heeft gemaakt .Was het wel met Dickie eens dat het weinig uitmaakt, als er maar gescoord wordt.
Wat doet dat er toe?quote:Op zondag 13 december 2020 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
[..]
Als je de strafschoppen en de doelpunten uit corners eraf haalt, wat blijft er dan over
Heb er wel het vertrouwen in dat dat iets beter gaat worden naarmate spelers terugkeren, maar ook wel weer weinig vertrouwen erin dat Advocaat er aanvallend echt iets in kan slijpen. Ook vandaag zag ik vaak weer veel te weinig bewegingquote:Op zondag 13 december 2020 20:00 schreef Slobeend het volgende:
PSV'ers moet je ook alles uitleggen.
Op lange termijn wil je dat je aanvallers gevaarlijk zijn en scoren, de afgelopen wedstrijden ging het bij gebrek daaraan mis. Dat je nu van VVV off all people wint wil niet zeggen dat dat nog steeds een probleem is.
Dick is een scorebordtrainerquote:Op zondag 13 december 2020 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja maar de problemen met het veldspel en het creëren van kansen zijn niet opgelost met 1 overwinning. Sterker nog, vandaag werden de goals ook niet per se vanuit kansrijke positie gemaakt (muv de 3e waar Toornstra goed anticipeert op de rebound van zn eigen schot).
Maar Dick pakt na een hele matige reeks een keer 3 punten en alle kritiek is ineens onterecht.
Uh nee. Strafschoppen zijn een bonus en scoren uit standaardsituaties is natuurlijk een kwaliteit die mooi is meegenomen, maar de mate waarin je in staat bent om als team kansen te creëren uit open spel is een betere indicatie voor het niveau. Dacht ik zo.quote:Op zondag 13 december 2020 19:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe?
Dus als je met 2-0 voor staat uit vrije trap/hoekschop, moet je doorgaan met vol op de aanval te spelen om maar een velddoelpunt uit vloeiend lopende aanval te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |