SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja dat is de 766 van Stichting Mat '54quote:Op zondag 13 december 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je deze trein?
zag het net te laat
[ afbeelding ]
Zeker dit jaar want hier zijn de winkels van de 24e t/m de 27e dicht. Dus wordt hamsteren op de zaterdag ervoorquote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de kerstdagen voelt het sowieso altijd zo.
Oh wow, dat lijkt me echt kut, dan is het loeidruk en als je dan iets vergeten bent... Hier zijn ze gewoon elke dag open en dan van 7-23 en twee dagen zelfs tot 24. Lijkt me beter qua spreidingquote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker dit jaar want hier zijn de winkels van de 24e t/m de 27e dicht. Dus wordt hamsteren op de zaterdag ervoor
dat is in dat kutklote hongarije ook. Daar is oudjaarsdag dus ook een feestdag. Dus als je dan 2 januari op weg terug naar huis vanuit de rimboe van Hollokö in Budapest een nachtje blijft slapen is er misschien nog net een restaurant open, maar iets te eten hebben ze nietquote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker dit jaar want hier zijn de winkels van de 24e t/m de 27e dicht. Dus wordt hamsteren op de zaterdag ervoor
voor de komende 3 dagen ja..quote:Op zondag 13 december 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen nog spullen ingeslagen nu het nog kan?
die laatstequote:Op zondag 13 december 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Pizza of gehaktschnitzel/aardappeltjes/spinazie.
beetje rondstruinen is niet geweldig (nergens imho) maar soms wel lekker om even verstand op 0 te krijgenquote:Op zondag 13 december 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Shoppen in Nederlandse winkelstraten heb ik nooit leuk gevonden.
Ja normaal is hier op de 24e gewoon tot 6u open maar door corona ineens niet meerquote:Op zondag 13 december 2020 16:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow, dat lijkt me echt kut, dan is het loeidruk en als je dan iets vergeten bent... Hier zijn ze gewoon elke dag open en dan van 7-23 en twee dagen zelfs tot 24. Lijkt me beter qua spreiding
Enig idee waar die nu nog voor word gebruikt?quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is de 766 van Stichting Mat '54Mooi ding. Geweldig geluid ook, draaistroommotoren
Fixed.quote:Op zondag 13 december 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Shoppen in Nederlandse winkelstraten heb ik nooit leuk gevonden.
Vreemde beslissing inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2020 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja normaal is hier op de 24e gewoon tot 6u open maar door corona ineens niet meerEn kerst valt kut waardoor de 27e net een zondag is, dan mag nu ook niks meer open zijn.
Vraag me niet waarom, want nu is de spreiding minder
Rondritten. Af te huren voor gezelschappen. Wordt nog weleens gebruikt als afscheidsritje voor machinisten die met pensioen gaan en zo.quote:Op zondag 13 december 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enig idee waar die nu nog voor word gebruikt?
Voor zijn werk? Ken ook wat mensen die er een tijd gewerkt hebben, maar ze vonden het maar leuk voor maximaal een paar jaar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje is terug uit Dubaiii, hij wou er wel wonen 6 maanden per jaar. Het is ook zo’n verwend jong.
Leuk. Van wat ik zag zag het er uit als een mooie treinquote:Op zondag 13 december 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondritten. Af te huren voor gezelschappen. Wordt nog weleens gebruikt als afscheidsritje voor machinisten die met pensioen gaan en zo.
Bepaalde kleine zaakjes zijn wel leuk af en toe.quote:
Ja hij werkt als zelfstandige, een Tennet project daar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor zijn werk? Ken ook wat mensen die er een tijd gewerkt hebben, maar ze vonden het maar leuk voor maximaal een paar jaar.
Dit ja. Ben dan ook een Zalando fan, alles op m'n gemak thuis passenquote:Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde kleine zaakjes zijn wel leuk af en toe.
Zolang ik maar niet ergens kleding hoef te passen. Voelt altijd zo gejaagd.
Jurk 1 avond aan en dan terugsturen?quote:Op zondag 13 december 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. Ben dan ook een Zalando fan, alles op m'n gemak thuis passen
Is het ook. Het is eigenlijk dezelfde als die in mijn UI trouwensquote:Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk. Van wat ik zag zag het er uit als een mooie trein
En opdringerige verkopers erbij.quote:Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eens, al zijn het wel serieus weinig winkels waarin ik echt lekker kan neuzen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad graag Nederlanders. Verdiend ook wel lekker en als hij nu single is kan hij even geld binnenharken daar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hij werkt als zelfstandige, een Tennet project daar.
Hij is er nu net 2 maanden geweest en vind het helemaal fantastisch.
oh johquote:Op zondag 13 december 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook. Het is eigenlijk dezelfde als die in mijn UI trouwens
Heb ik ooit 1x gedaan bij een twee daagse bruiloft van een klant, waarbij op één avond een 'white party' was.. heb geen witte broek of jurk en wilde die ook niet kopen, dus heb het kaartje in de broek laten zitten en na een half uur dragen om m'n gezicht even te laten zien weer teruggestuurdquote:Op zondag 13 december 2020 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jurk 1 avond aan en dan terugsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |