SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja dat is de 766 van Stichting Mat '54quote:Op zondag 13 december 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je deze trein?
zag het net te laat
[ afbeelding ]
Zeker dit jaar want hier zijn de winkels van de 24e t/m de 27e dicht. Dus wordt hamsteren op de zaterdag ervoorquote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de kerstdagen voelt het sowieso altijd zo.
Oh wow, dat lijkt me echt kut, dan is het loeidruk en als je dan iets vergeten bent... Hier zijn ze gewoon elke dag open en dan van 7-23 en twee dagen zelfs tot 24. Lijkt me beter qua spreidingquote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker dit jaar want hier zijn de winkels van de 24e t/m de 27e dicht. Dus wordt hamsteren op de zaterdag ervoor
dat is in dat kutklote hongarije ook. Daar is oudjaarsdag dus ook een feestdag. Dus als je dan 2 januari op weg terug naar huis vanuit de rimboe van Hollokö in Budapest een nachtje blijft slapen is er misschien nog net een restaurant open, maar iets te eten hebben ze nietquote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker dit jaar want hier zijn de winkels van de 24e t/m de 27e dicht. Dus wordt hamsteren op de zaterdag ervoor
voor de komende 3 dagen ja..quote:Op zondag 13 december 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen nog spullen ingeslagen nu het nog kan?
die laatstequote:Op zondag 13 december 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Pizza of gehaktschnitzel/aardappeltjes/spinazie.
beetje rondstruinen is niet geweldig (nergens imho) maar soms wel lekker om even verstand op 0 te krijgenquote:Op zondag 13 december 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Shoppen in Nederlandse winkelstraten heb ik nooit leuk gevonden.
Ja normaal is hier op de 24e gewoon tot 6u open maar door corona ineens niet meerquote:Op zondag 13 december 2020 16:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow, dat lijkt me echt kut, dan is het loeidruk en als je dan iets vergeten bent... Hier zijn ze gewoon elke dag open en dan van 7-23 en twee dagen zelfs tot 24. Lijkt me beter qua spreiding
Enig idee waar die nu nog voor word gebruikt?quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is de 766 van Stichting Mat '54Mooi ding. Geweldig geluid ook, draaistroommotoren
Fixed.quote:Op zondag 13 december 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Shoppen in Nederlandse winkelstraten heb ik nooit leuk gevonden.
Vreemde beslissing inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2020 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja normaal is hier op de 24e gewoon tot 6u open maar door corona ineens niet meerEn kerst valt kut waardoor de 27e net een zondag is, dan mag nu ook niks meer open zijn.
Vraag me niet waarom, want nu is de spreiding minder
Rondritten. Af te huren voor gezelschappen. Wordt nog weleens gebruikt als afscheidsritje voor machinisten die met pensioen gaan en zo.quote:Op zondag 13 december 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enig idee waar die nu nog voor word gebruikt?
Voor zijn werk? Ken ook wat mensen die er een tijd gewerkt hebben, maar ze vonden het maar leuk voor maximaal een paar jaar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje is terug uit Dubaiii, hij wou er wel wonen 6 maanden per jaar. Het is ook zo’n verwend jong.
Leuk. Van wat ik zag zag het er uit als een mooie treinquote:Op zondag 13 december 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondritten. Af te huren voor gezelschappen. Wordt nog weleens gebruikt als afscheidsritje voor machinisten die met pensioen gaan en zo.
Bepaalde kleine zaakjes zijn wel leuk af en toe.quote:
Ja hij werkt als zelfstandige, een Tennet project daar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor zijn werk? Ken ook wat mensen die er een tijd gewerkt hebben, maar ze vonden het maar leuk voor maximaal een paar jaar.
Dit ja. Ben dan ook een Zalando fan, alles op m'n gemak thuis passenquote:Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde kleine zaakjes zijn wel leuk af en toe.
Zolang ik maar niet ergens kleding hoef te passen. Voelt altijd zo gejaagd.
Jurk 1 avond aan en dan terugsturen?quote:Op zondag 13 december 2020 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. Ben dan ook een Zalando fan, alles op m'n gemak thuis passen
Is het ook. Het is eigenlijk dezelfde als die in mijn UI trouwensquote:Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk. Van wat ik zag zag het er uit als een mooie trein
En opdringerige verkopers erbij.quote:Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eens, al zijn het wel serieus weinig winkels waarin ik echt lekker kan neuzen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad graag Nederlanders. Verdiend ook wel lekker en als hij nu single is kan hij even geld binnenharken daar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hij werkt als zelfstandige, een Tennet project daar.
Hij is er nu net 2 maanden geweest en vind het helemaal fantastisch.
oh johquote:Op zondag 13 december 2020 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook. Het is eigenlijk dezelfde als die in mijn UI trouwens
Heb ik ooit 1x gedaan bij een twee daagse bruiloft van een klant, waarbij op één avond een 'white party' was.. heb geen witte broek of jurk en wilde die ook niet kopen, dus heb het kaartje in de broek laten zitten en na een half uur dragen om m'n gezicht even te laten zien weer teruggestuurdquote:Op zondag 13 december 2020 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jurk 1 avond aan en dan terugsturen?
quote:Op zondag 13 december 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Weer een week dichter bij het vaccin
Living on the edgequote:Op zondag 13 december 2020 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik ooit 1x gedaan bij een twee daagse bruiloft van een klant, waarbij op één avond een 'white party' was.. heb geen witte broek of jurk en wilde die ook niet kopen, dus heb het kaartje in de broek laten zitten en na een half uur dragen om m'n gezicht even te laten zien weer teruggestuurd
ik heb daar ooit een hele stapel twilight dvd's gehaaldquote:Op zondag 13 december 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al een tijd niet meer geweestKocht er toch meestal boeken en bloempotten.
Ja hij heeft een ruim appartement in Dubai marina. Ja dat goed betalen moet ik steeds aanhoren.quote:Op zondag 13 december 2020 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad graag Nederlanders. Verdiend ook wel lekker en als hij nu single is kan hij even geld binnenharken daar.
Regelt het bedrijf zijn accomodatie ook daar?
O god ja die ken ik nogquote:Op zondag 13 december 2020 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb daar ooit een hele stapel twilight dvd's gehaald
nee niet die tienerfilms maar dvd's met games ed..
officieel mochten ze dat helemaal niet verkopen, maar dat soort spul is zonde om weg te gooien, nostalgie..
Denk niet dat je hier veel draagkracht vindt voor je linkjes.quote:Op zondag 13 december 2020 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat ff linked in te checken, gaat voor 50% over Corona,
Ook heel veel artsen die zich afzetten of zelfs de kant van de conspirancy neigen te gaan.
https://www.linkedin.com/posts/activity-6743223637647728640-ByMV
daar hoef je COR niet voor te lezen, sommige nieuwssites roepen er ook al over..quote:Op zondag 13 december 2020 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
Las in COR dat er misschien morgen als een persco is.
remmenreinigerquote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je of er nog een bettere ontvetter is als dat dasty?
Hoezo niet, hebben mensen hier geen linked in?quote:Op zondag 13 december 2020 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier veel draagkracht vindt voor je linkjes.
Ow dan kan ik dus gewoon om 10 uur naar bedquote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Push bericht van rtl
kabinet denkt aan avond klok met oud en nieuw
Hoezo?quote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat wil je dan?quote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou voor de oven zoeken naar speciaal goedje om het mee schoon te maken. Vooral als je nu zegt dat Dasty niet helpt.quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ik dat ook gebruiken voor de oven? Wat een kutklus
Oh vast wel maar jij hebt altijd linkjes waaruit blijkt dat het allemaal wel meevalt terwijl de meeste mensen het hier gewoon serieus nemen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo niet, hebben mensen hier geen linked in?
Anarchie Ende rellen incommingquote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Push bericht van rtl
kabinet denkt aan avond klok met oud en nieuw
Ja ben de ruit van de oven aan het schoonmaken.quote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?Wat krijg je niet schoon met Dasty dan. Ik zou het niet weten, weet wel dat Dasty nog sterker spul verkoopt maar in principe werkt Dasty wel met veel dingen.
Dit ook gedaan?quote:Hoe maak je een aangekoekte oven schoon? Gebruik Dasty voor een aangekoekte oven. Spray aangekoekte etensresten en donkerbruin verbrand vet royaal in met Dasty. Verwarm de oven voor op 60 graden en laat het middel 5 minuten inwerken zodra de oven de temperatuur van 60 graden bereikt heeft.
Oh die krijg ik ook nooit meer goed schoon.quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben de ruit van de oven aan het schoonmaken.
Wat verwaarloosd
Je kan het proberenquote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ik dat ook gebruiken voor de oven? Wat een kutklus
Dan heb je het niet gelezen, dit ging over stervende kankerpatienten die hun kinderen niet kunnen zien.quote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh vast wel maar jij hebt altijd linkjes waaruit blijkt dat het allemaal wel meevalt terwijl de meeste mensen het hier gewoon serieus nemen.
dat zijn de meeste ontvetters nietquote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Zie dat het spul van frantic niet goed is voor rubber
quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader heeft vandaag afscheid genomen van zijn broer![]()
Had hem net aan de telefoon en hij heeft het er best wel zwaar mee. Dat waren vroeger de volwassen mannen waar je tegenop keek en nu hebben ze een leeftijd bereikt waarbij het eind in zicht is. Ze waren wel dankbaar dat ze elkaar nog een keer konden zien; elkaar een hand konden geven en bedanken voor alle jaren.
Vanavond maar even iets gaan doen om mijn zinnen te verzetten.
De vorige was wel redelijk neutraal moet ik zeggen; op het eind wat snelle conclusies maar begin was redelijk beschouwend.quote:Op zondag 13 december 2020 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier veel draagkracht vindt voor je linkjes.
Daar probeer ik zo min mogelijk te lezen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
Las in COR dat er misschien morgen als een persco is.
Daarvoor heb je toch ovenreiniger, inspuiten en dan een tijd aanzetten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben de ruit van de oven aan het schoonmaken.
Wat verwaarloosd
geen schoonbrand functie denk ik? Ovenreiniger nog niet gedaan neequote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan het proberenzal wel enigszins meuren. Daarna nog eens goed met een sopje er achter aan.
Heeft je oven geen schoonbrand functie? En heb je ovenreiniger al geprobeerd?
Had hem net aan de telefoon en hij heeft het er best wel zwaar mee. Dat waren vroeger de volwassen mannen waar je tegenop keek en nu hebben ze een leeftijd bereikt waarbij het eind in zicht is. Ze waren wel dankbaar dat ze elkaar nog een keer konden zien; elkaar een hand konden geven en bedanken voor alle jaren.
Sterkte zeg.quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oke als de aanzet tip van amarant niet werkt kan ik dat nog kopen jaquote:Op zondag 13 december 2020 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch ovenreiniger, inspuiten en dan een tijd aanzetten.
water/sodaquote:Op zondag 13 december 2020 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
Was het voor de oven niet iets van water met azijn? erin zetten en dat laten verdampen?
waarom zou je dat hebben?quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo niet, hebben mensen hier geen linked in?
Sterktequote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja met soda heb ik geprobeerd maar dat heeft voor de ruit niks opgeleverdquote:Op zondag 13 december 2020 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
water/soda
ranzige pannen zoals gietijzer maak je bv ook schoon met een overdaad aan zout.
Ohja, Bedacht me al dat het niet azijn was want dat is meer een ontkalker.quote:Op zondag 13 december 2020 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
water/soda
ranzige pannen zoals gietijzer maak je bv ook schoon met een overdaad aan zout.
bakje met water en soda en dan e oven aan? dat zegt google iigquote:Op zondag 13 december 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja met soda heb ik geprobeerd maar dat heeft voor de ruit niks opgeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |