Heeft niks te maken met mee leven met anderen, in deze tijd heb ik zelf zorgen zat, en hou ik vooral rekening met mezelf, en kunnen anderen mensen me niet veel bommen.quote:Op zondag 13 december 2020 13:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is een van de grootste problemen op dit moment: al die mensen die de problemen van een ander totaal onbelangrijk vinden. Of dat nou dit mooie voorbeeld is van jou, of mensen die niet oud zijn of een aandoening hebben waardoor ze meer risico lopen, of mensen met een vaste, goedbetaalde baan die het worst zal wezen dat anderen hun baan verliezen en financieel problemen ondervinden, bedrijven die moeten stoppen, horeca die volledig naar de kloten gaat.
Is het nou werkelijk zo moeilijk tegenwoordig om een beetje mee te leven met een ander?
De 10K hebben we nog nooit werkelijk gehaaldquote:Op zondag 13 december 2020 13:27 schreef Elvi het volgende:
Ik denk eerder dat we op dinsdag voorbij de 10.000 gaan dan vandaag.
Waarom spreek je anderen aan? Als je het allemaal zo goed voor elkaar hebt dan zou je niet eens in de supermarkt zijn als de 1,5m afstand niet te handhaven is.quote:Op zondag 13 december 2020 13:27 schreef Sfancta het volgende:
Heb afgelopen keer in de supermarkt 2 mensen moeten aanspreken voor afstand, dus anderen leven ook niet mee met mij.
Blitzkrieg?quote:Op zondag 13 december 2020 13:29 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat Nederland in de grote lijnen Duitsland volgt
NooooooooooOOOOoooooquote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bouwmarkten dicht.
Deze week sleutel van nieuwe huis.
Nederland heeft nog niet genoeg egoïsten.quote:Op zondag 13 december 2020 13:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met mee leven met anderen, in deze tijd heb ik zelf zorgen zat, en hou ik vooral rekening met mezelf, en kunnen anderen mensen me niet veel bommen.
Heb afgelopen keer in de supermarkt 2 mensen moeten aanspreken voor afstand, dus anderen leven ook niet mee met mij.
Het grote bijkomende probleem is dat nu Duitsland de retail sluit, we bijna de retail wel moeten sluiten.quote:Op zondag 13 december 2020 13:29 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat Nederland in de grote lijnen Duitsland volgt
Wat heb je gekocht dan, een bouwval?quote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bouwmarkten dicht.
Je kan vast nog online bestellen.quote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bouwmarkten dicht.
Online bestellen en dan ophalenquote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bouwmarkten dicht.
De gamma bezorgt ook thuis.quote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bouwmarkten dicht.
Godver ja, en ik had nog plannen om in mijn kerstvakantie mn schuur te gaan verbouwen!quote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bouwmarkten dicht.
O, dat is k*t dan, zulke onzekerheid.quote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Bouwmarkten dicht.
Daar zullen de ondernemers in de grensregio vast gemengde gevoelens bij hebben.quote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef _serial_ het volgende:
Het grote bijkomende probleem is dat nu Duitsland de retail sluit, we bijna de retail wel moeten sluiten.
Wie zegt dat mensen niet meeleven? Er moeten belangen worden afgewogen, daar kom je niet onderuit.quote:Op zondag 13 december 2020 13:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is een van de grootste problemen op dit moment: al die mensen die de problemen van een ander totaal onbelangrijk vinden. Of dat nou dit mooie voorbeeld is van jou, of mensen die niet oud zijn of een aandoening hebben waardoor ze meer risico lopen, of mensen met een vaste, goedbetaalde baan die het worst zal wezen dat anderen hun baan verliezen en financieel problemen ondervinden, bedrijven die moeten stoppen, horeca die volledig naar de kloten gaat.
Is het nou werkelijk zo moeilijk tegenwoordig om een beetje mee te leven met een ander?
Ja klopt. maar de retail in Duitsland ook, in de maand waar het geld normaal gesproken verdiend wordt.quote:Op zondag 13 december 2020 13:32 schreef Fred het volgende:
[..]
Daar zullen de ondernemers in de grensregio vast gemengde gevoelens bij hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |