Daarom dus de vraag: hoeveel langer hadden we met een paar honderd extra bedden het treffen van deze gruwelijke maatregelen kunnen uitstellen?quote:Op maandag 14 december 2020 00:35 schreef Orwell het volgende:
[..]
we kunnen naar Mars maar een paar honderd IC bedden meer of minder bepaalt of we de hele samenleving wel of niet dienen te slopen.
ok.
Je begrijpt dat wanneer de ziekenhuizen tot de nok vol liggen het mortaliteitscijfer ook omhoog gaat omdat je mensen die het met de juiste zorg gered hadden dan ook niet kan helpen?quote:Op maandag 14 december 2020 00:39 schreef Orwell het volgende:
je hebt wel een punt.
laten we de hele zaak ten gronde richten voor een griep met mortaliteit van 0,13? 0,2?
the great reset wordt uitgerold.
lees je eens in of zo...
je blaat alleen maar postbus 51 na
Begrijp je dat die mortaliteit omhoog gaat als de zorg het niet meer aan kan?quote:Op maandag 14 december 2020 00:39 schreef Orwell het volgende:
je hebt wel een punt.
laten we de hele zaak ten gronde richten voor een griep met mortaliteit van 0,13? 0,2?
the great reset wordt uitgerold.
lees je eens in of zo...
je blaat alleen maar postbus 51 na
quote:Op maandag 14 december 2020 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Begrijp je dat die mortaliteit omhoog gaat als de zorg het niet meer aan kan?
we doen het voor de zorgquote:Op maandag 14 december 2020 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wanneer de ziekenhuizen tot de nok vol liggen het mortaliteitscijfer ook omhoog gaat omdat je mensen die het met de juiste zorg gered hadden dan ook niet kan helpen?
Dan hebben we het nog niet eens over de mensen die om een andere reden (urgent) zorg nodig hebben die voor een dichte deur staan. Heel verstandig hoor!
En hoeveel mensen ken jij die werken in de horeca?quote:Op zondag 13 december 2020 17:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene reet van wat je post.
Heb er eigenlijk alleen maar onzin gezienquote:Op zondag 13 december 2020 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Jammer .. zaten wel sterke video’s tussen
Niet als men zich niks van de huidige maatregelen blijft aantrekkenquote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Denk jij dat dit gaat stoppen met nieuwe maatregelen? Misschien als je iedereen gaat opsluiten. Ik verwacht dat de besmettingen vanaf januari gaan dalen.
Geen van de maatregelen die je noemt vind ik te ver gaan afhankelijk van hoe de situatie is en zolang ze tijdelijk zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 23:43 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik vraag me toch af bij sommige users wat zij te ver vinden gaan als het om de maatregelen gaat. Zal toch een moment moeten komen dat ook zij wakker zullen worden. Is dat de avondklok? Een maximale afstand van je woning? Verplichte vaccinatie? Niet meer naar buiten mogen gaan?
Wat een kul vergelijking weer.quote:Op zondag 13 december 2020 23:52 schreef ludovico het volgende:
Pro corona maatregelen mensen zijn knettergek.
Behapbaar houden voor de zorg is prima, maar er zijn allicht goedkopere methodes om dat draaiend te houden.
Fuck mensen die vinden dat je nergens risico op mag lopen. Het stelletje hypocrieten loopt ook zonder helm op straat.
Black Friday, gezien?quote:Op maandag 14 december 2020 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Mensen trekken zich wel wat aan van de huidige maatregelen, is weer zo'n loze kreet om hun strengere maatregelen er doorheen te drukken, dan nog even de spuitjes dan komt het vast weer goed. Je blaat het RIVM, Pinokkio en zijn Clown na.
Kun je dit onderbouwen? Aangezien ik om mij heen en op dit forum veel anekdotisch bewijs kan vinden dat mensen de maatregelen links laten liggen. Een bronnetje waaruit het tegendeel blijkt zou mooi zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Mensen trekken zich wel wat aan van de huidige maatregelen, is weer zo'n loze kreet om hun strengere maatregelen er doorheen te drukken, dan nog even de spuitjes dan komt het vast weer goed. Je blaat het RIVM, Pinokkio en zijn Clown na.
Je mist de woordjes "MSM " en "SOROS" nog.quote:Op maandag 14 december 2020 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet dus bewijs dat mensen de "blijf zoveel mogelijk thuis en ga niet funshoppen" niet opvolgenquote:Op maandag 14 december 2020 08:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja hoor want ik kom nog wel eens buiten, mensen met mondvodjes die netjes in de rij staan tot ze naar binnen mogen bij de supermarkt, kleine winkels waar maximaal 3 personen naar binnen mogen. Noem het maar op.. ik zie het volop om me heen.
En wat doe jij dan? Loop jij dan gewoon langs die rij naar binnen zonder mondkapje? Of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 14 december 2020 08:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja hoor want ik kom nog wel eens buiten, mensen met mondvodjes die netjes in de rij staan tot ze naar binnen mogen bij de supermarkt, kleine winkels waar maximaal 3 personen naar binnen mogen. Noem het maar op.. ik zie het volop om me heen.
Vreemd, ik zie zelfs de deurbegeleiders zich verontschuldigen en driftig karretjes / mandjes uitdelen met de woorden "ik vind het zelf ook maar flauwekul maar het moet nu eenmaal van mn baas"quote:Op maandag 14 december 2020 08:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee hoor ik zie mensen die overdag hun boodschapjes gaan halen, funshoppen maak jij ervan. In de avond is het al een stuk stiller op straat.quote:Op maandag 14 december 2020 08:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je ziet dus bewijs dat mensen de "blijf zoveel mogelijk thuis en ga niet funshoppen" niet opvolgen
Black Friday niet gezien?quote:Op maandag 14 december 2020 08:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor ik zie mensen die overdag hun boodschapjes gaan halen, funshoppen maak jij ervan. In de avond is het al een stuk stiller op straat.
Gezien het feit dat er dagelijks ongeveer 25000 verkeersboetes uitgeschreven worden, zou ik niet willen zeggen dat het "gros" zich aan de regels houdt en dat controles wel degelijk nodig zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 08:39 schreef F.Sinatra het volgende:
Je kunt je wel afvragen in hoeverre maatregelen goed zijn als ze 'alleen' worden opgevolgd wanneer er controles plaatsvinden.
De beste regels zijn regels die voor het gros werken zonder dat er controle nodig is.
Het gros rijdt niet door rood, steelt niet, etc. Omdat het algemeen niet geaccepteerd wordt.
Ja joh laat jij je maar bespoken met dat soort verhalen, super verspreiders, totale lockdown ontkomen we niet aan allemaal de schuld van Intratuin en dat klootjesvolk. Je krijgt een schouderklopje van Hugo.quote:Op maandag 14 december 2020 08:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Black Friday niet gezien?
Massaal me z'n allen naar de intratuin?
Ikea
etc etc
Jij ziet ze misschien niet, maar dat zegt niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |