abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2020 @ 12:09:40 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196721611
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Handen wassen is onmenselijk?

[..]

Prima, en daarom lijkt het erop dat je je wens krijgt en we een harde lockdown krijgen t/m 19 januari. Gewoon omdat er een groep is die blijkbaar niet kan handen wassen volgens jou
Wat een onnozele reactie. Sowieso als je het advies van Pinokkio opvolgt dan dan moet je het ook goed doen en je handen stuk wassen.
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

1.5m = onmenselijk
Verplicht mondkapje = onmenselijk
Max bezoek van 3 = onmenselijk
Avondklok = onmenselijk

Dat jij dat anders ziet, dat mag, maar wil nog niet zeggen dat het dan zo is. Mensen zijn sociale wezens. Regels die dit inperken is onmenselijk.
Juistem, helemaal mee eens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196721664
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onnozele reactie. Sowieso als je het advies van Pinokkio opvolgt dan dan moet je het ook goed doen en je handen stuk wassen.
[..]
als je nou nog inhoudelijk zou reageren... maar nee hoor. teveel moeite blijkbaar.
quote:
moet je er niet nog een meme bijplakken?
pi_196721805
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

1.5m = onmenselijk
Ja echt onmenselijk, ligt ongeveer in dezelfde lijn als dwangarbeid, martelen etc.
Het is op zijn hoogst vervelend
quote:
Verplicht mondkapje = onmenselijk
Verplicht mondkapje binnen in de openbare ruimte.. dus voor de meeste mensen een half uurtje per dag? nou poehpoeh, echt ik laat me nog liever waterboarden
quote:
Max bezoek van 3 = onmenselijk
leg uit, waarom is dat onmenselijk. en is het onmenselijk op het niveau van "op een vuilnisbelt leven" of meer op het niveau, "tja is even jammer maar dat overleven we wel weer"
quote:
Avondklok = onmenselijk
Hebben we dan ook niet.
quote:
Dat jij dat anders ziet, dat mag, maar wil nog niet zeggen dat het dan zo is. Mensen zijn sociale wezens. Regels die dit inperken is onmenselijk.
Nope, je stelt je aan.
  maandag 14 december 2020 @ 12:21:22 #229
189978 controlaltdelete
pi_196721963
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

als je nou nog inhoudelijk zou reageren... maar nee hoor. teveel moeite blijkbaar.
[..]

moet je er niet nog een meme bijplakken?

Astu..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196722079
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja echt onmenselijk, ligt ongeveer in dezelfde lijn als dwangarbeid, martelen etc.
Het is op zijn hoogst vervelend
[..]

Verplicht mondkapje binnen in de openbare ruimte.. dus voor de meeste mensen een half uurtje per dag? nou poehpoeh, echt ik laat me nog liever waterboarden
[..]

leg uit, waarom is dat onmenselijk. en is het onmenselijk op het niveau van "op een vuilnisbelt leven" of meer op het niveau, "tja is even jammer maar dat overleven we wel weer"
[..]

Hebben we dan ook niet.
[..]

Nope, je stelt je aan.
Tja ik hecht nog enige waarde aan de vrijheden die onze voorouders voor ons hebben geregeld. De maatregelen staan hier haaks op.
pi_196722096
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Astu..
Ik zie dat je nog steeds niet begrijpt dat het niet om het aantal doden door COVID gaat.
pi_196722143
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:25 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tja ik hecht nog enige waarde aan de vrijheden die onze voorouders voor ons hebben geregeld. De maatregelen staan hier haaks op.
Help me even, wanneer was de grote strijd tegen de mondkapjes of die voor het recht om iemand in zijn gezicht te hoesten ?
  maandag 14 december 2020 @ 12:32:48 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196722245
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Een halve meter is veel als je heel je inrichting moet gaan aanpassen. 1m = 1m. Niet 1.5m. Kijk naar kermis attracties en hoeveel moeite zij moeten doen om zich aan de regels te houden.

Mondkapjes werken averechts. Virus deeltjes kunnen aan de buitenkant van het masker blijven hangen. Als je je kapje aanraakt zit het aan je vingers. Daarnaast houden mensen zich niet meer aan de afstand. De enige mondkapje dat werkt is een N95 mondkapje en met strikte regels. Deze mag je max 2 - 8 uur dragen voordat je hem vervangt. Daarnaast kunnen er andere ziektes optreden als je je kapje niet vervangt.

En dat niet iedereen naar een cafe gaat is geen reden tot sluiting. De ikea is ook gewoon open.
In bepaalde situaties is 1,5 mrt lastig niet onmogelijk, kleine supermarkt is ook lastig.. maar niet onmogelijk.
je doet alsof het NIET kan je kan ook aangeven niet meer dan zoveel mensen op die locatie binnen.
zo moeilijk is dat niet.

Daarom word er ook geadviseerd dat iedereen een mondkapje op doet, alles is gewoon beter dan iemand recht in gezicht hoesten.
Niemand zegt dat de mondkapjes alles tegen houd, maar het houd iets tegen, en waarom zou je langer dan paar uur zelfde mondkapje gebruiken de een is uitwasbaar de andere wegwerp..

Je weet hoe groot een Ikea is er is geen cafe wat zo open en ruim is zoals een Ikea, daar kan prima de 1,5 meter toegepast worden.
what a year!, and its only Januari!
pi_196722248
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Help me even, wanneer was de grote strijd tegen de mondkapjes of die voor het recht om iemand in zijn gezicht te hoesten ?
Er is gestreden voor onze vrijheden. Deze worden nu beetje bij beetje weggehaald. Dat jij dat niet ziet spreekt boekdelen.

Ik ben wel benieuwd. Wat zou jij vinden van een verplichte vaccinatie?
pi_196722250
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Astu..
Christus te paard, wat een vergelijking :')
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  maandag 14 december 2020 @ 12:38:15 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196722379
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

Ik ga ook echt niet mijn handen of karretjes/mandjes ontsmetten in de supermarkt :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196722430
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

In bepaalde situaties is 1,5 mrt lastig niet onmogelijk, kleine supermarkt is ook lastig.. maar niet onmogelijk.
je doet alsof het NIET kan je kan ook aangeven niet meer dan zoveel mensen op die locatie binnen.
zo moeilijk is dat niet.

Daarom word er ook geadviseerd dat iedereen een mondkapje op doet, alles is gewoon beter dan iemand recht in gezicht hoesten.
Niemand zegt dat de mondkapjes alles tegen houd, maar het houd iets tegen, en waarom zou je langer dan paar uur zelfde mondkapje gebruiken de een is uitwasbaar de andere wegwerp..

Je weet hoe groot een Ikea is er is geen cafe wat zo open en ruim is zoals een Ikea, daar kan prima de 1,5 meter toegepast worden.
Best sneu als je als horeca ondernemer je pensioen geld in hebt gestoken om aan de regels te voldoen en je vervolgens alsnog je deuren moet sluiten. Daarnaast zijn er locaties waar het absoluut niet mogelijk is om aan de 1.5 meter te voldoen en zou het makkelijker zijn als de overheid zich aan de wetenschappelijk basis van 1m zou hebben gehouden.

Leuk dat je het woord adviseren gebruikt, maar is inmiddels verplicht.

Ikea is misschien groter, maar komen ook massa's mensen op af. Wat dacht je van black friday dat gewoon door mocht gaan? Beetje krom niet?
pi_196722440
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ga ook echt niet mijn handen of karretjes/mandjes ontsmetten in de supermarkt :')
Voor de zekerheid zou ik het karretje en je handen even aflikken.
  maandag 14 december 2020 @ 12:41:41 #239
189978 controlaltdelete
pi_196722443
twitter

^O^
pi_196722453
quote:

[..]

Je hebt ook van die trieste figuren die hun wagentje terug geven, omdat ze hem niet grondig genoeg hebben schoongemaakt. -O-
pi_196722456
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Er is gestreden voor onze vrijheden. Deze worden nu beetje bij beetje weggehaald. Dat jij dat niet ziet spreekt boekdelen.
Er is een bijzondere situatie die vraagt om bijzondere acties die tijdelijk zijn.
Vooralsnog zie ik vooral acties die ervoor zorgen dat mijn recht op goede gezondheidszorg moeten waarborgen. MIjn vrijheid van meningsuiting, godsdienst, samenkomen etc etc zijn niet in het geding.
quote:
Ik ben wel benieuwd. Wat zou jij vinden van een verplichte vaccinatie?
Verplichte vaccinatie vind ik een hellend vlak. Ik ga ervan uit dat er een redelijke groep is die gewoon meteen een vaccin neemt waarna een veel grotere groep zich ook zal laten vaccineren na een paar maanden. Maar, mocht de groep die zich niet wil laten vaccineren zo groot blijven dat ze ervoor zorgen dat we in beperkingen blijven dan denk ik dat die discussie best gevoerd mag worden.
Ik ben bijvoorbeeld zeker voor het weigeren van niet gevaccineerde kinderen op de kinderopvang. Dus zoiets zou ik eventueel best kunnen steunen.
pi_196722470
quote:

[..]

Nee hygiene... gadver
pi_196722545
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er is een bijzondere situatie die vraagt om bijzondere acties die tijdelijk zijn.
Vooralsnog zie ik vooral acties die ervoor zorgen dat mijn recht op goede gezondheidszorg moeten waarborgen. MIjn vrijheid van meningsuiting, godsdienst, samenkomen etc etc zijn niet in het geding.
[..]

Verplichte vaccinatie vind ik een hellend vlak. Ik ga ervan uit dat er een redelijke groep is die gewoon meteen een vaccin neemt waarna een veel grotere groep zich ook zal laten vaccineren na een paar maanden. Maar, mocht de groep die zich niet wil laten vaccineren zo groot blijven dat ze ervoor zorgen dat we in beperkingen blijven dan denk ik dat die discussie best gevoerd mag worden.
Ik ben bijvoorbeeld zeker voor het weigeren van niet gevaccineerde kinderen op de kinderopvang. Dus zoiets zou ik eventueel best kunnen steunen.
Dus er is een discussie mogelijk van wat de overheid mag doen met het lichaam van een persoon. Denk dat we hierbij de discussie moeten sluiten, want we gaan er niet uitkomen. :Z
  maandag 14 december 2020 @ 12:55:15 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196722784
quote:

[..]

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196722903
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dus er is een discussie mogelijk van wat de overheid mag doen met het lichaam van een persoon. Denk dat we hierbij de discussie moeten sluiten, want we gaan er niet uitkomen. :Z
Ik denk dat de overheid er consequenties aan mag verbinden als je weigert om je te laten vaccineren en daarmee de volksgezondheid in gevaar brengt.
Je hebt dan alsnog de keuze je niet te laten vaccineren, maar de consequentie is dat je bepaalde zaken niet kunt doen, reizen bijvoorbeeld.
Is op zich ook niks nieuws, als ik naar India of Kenya of weet ik welk land vlieg dan zijn daar ook vaccinatie verplichtingen
  maandag 14 december 2020 @ 13:06:29 #246
189978 controlaltdelete
pi_196723035
Refuse the Jab

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

O-)
pi_196723127
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Refuse the Jab

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

O-)

En even over het stukje in je spoiler.... hoeveel mensen zijn er precies gestorven van de testgroep van 90000 mensen?

Precies 0
Dus dat stukje wat jij waarschijnlijk als eoa heilige waarheid leest, staat vol leugens
pi_196723170
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik denk dat de overheid er consequenties aan mag verbinden als je weigert om je te laten vaccineren en daarmee de volksgezondheid in gevaar brengt.
Je hebt dan alsnog de keuze je niet te laten vaccineren, maar de consequentie is dat je bepaalde zaken niet kunt doen, reizen bijvoorbeeld.
Is op zich ook niks nieuws, als ik naar India of Kenya of weet ik welk land vlieg dan zijn daar ook vaccinatie verplichtingen
Dan hebben we een meningsverschil en die keuze is dan beperkt afhankelijk van je werk/levensstijl. Door dit soort maatregelen belanden mensen op straat. Mensen verliezen hun baan. Straks krijg je ook zoiets als in australie de No Jab No Pay regeling. Ik moet er niet aan denken. En wat als er iets mis is met de vaccinatie? Dan heb je de hele wereldbevolking een vaccin gegeven en blijkt er iets mis te zijn... Oeps.. Zou niet de eerste keer zijn dat big pharma een foutje heeft gemaakt.
  maandag 14 december 2020 @ 13:15:58 #249
189978 controlaltdelete
pi_196723317
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En even over het stukje in je spoiler.... hoeveel mensen zijn er precies gestorven van de testgroep van 90000 mensen?

Precies 0
Dus dat stukje wat jij waarschijnlijk als eoa heilige waarheid leest, staat vol leugens
Als we dan toch bezig zijn

:W
pi_196723427
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dan hebben we een meningsverschil
dat wisten we al ;)
quote:
en die keuze is dan beperkt afhankelijk van je werk/levensstijl. Door dit soort maatregelen belanden mensen op straat. Mensen verliezen hun baan.
Ja mensen verliezen hun baan... er komen ook veel banen bij. DHZ zaken als de Gamma hebben nog nooit zo goed gedraaid. Webshops komen om in het werk etc etc
Maar als je daar zo bang voor bent dan is dat toch juist een reden om je aan de regels te houden en mensen die dat niet doen op hun verantwoordelijkheden te wijzen? Je boodschap is namelijk nogal tegenstrijdig.
Je bent tegen de maatregelen waardoor straks de zorg vast loopt, ziekenhuizen overvol komen te liggen, mensen onnodig lang ziek thuis liggen of overlijden aan een simpele blindedarm ontsteking, of aan te laat opgemerkte kanker. Wat doet dat met de economie denk je?
quote:
Straks krijg je ook zoiets als in australie de No Jab No Pay regeling. Ik moet er niet aan denken. En wat als er iets mis is met de vaccinatie?
Met specifiek deze vaccinatie of vaccinaties uberhaupt? Ook dit vaccin heeft dezelfde stappen doorlopen als alle ander vaccins. Als er doden bij zouden zijn gevallen dan was dat allang duidelijk geweest. De aard van vaccins is ook zo dat enige bijwerking vrijwel direct is.
quote:
Dan heb je de hele wereldbevolking een vaccin gegeven en blijkt er iets mis te zijn... Oeps.. Zou niet de eerste keer zijn dat big pharma een foutje heeft gemaakt.
Als er iets verschrikkelijk mis was dan hadden we dat al gezien. In tegenstelling tot bijvoorbeeld medicijnen die je langere tijd moet slikken, is het risico dat er lange termijngevolgen zijn bij een vaccin nihil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')