abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  zaterdag 24 april 2021 @ 11:52:34 #51
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_199135558
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 11:38 schreef RapaNui het volgende:

[..]

[..]

Gefeliciteerd? Is het kindje er al?
Mochten jullie ergens nog tegen komen op basis waarvan die plek op de kaart aangewezen is als nachtlocatie, laat het dan weten aub.
De oevers op die plek ietsje onder de 2eKB zijn rete-steil. Daar kunnen de meiden niet hebben gelopen als je't mij vraagt. Ook is dat niet de plek die FvdG beschrijft.

Ik vermoed dat het om een ingeslopen foutje gaat dat wellicht in de tweede druk zou moeten worden gecorrigeerd. Maar uiteraard weet ik het niet zeker, want ik heb nog veel leesmateriaal over.
Zo ver ben ik nog niet.
De auteurs hebben iemand ingehuurd om foto’s te maken van alle bekende locaties. Die zal daar ook geweest zijn.
pi_199135799
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 11:38 schreef RapaNui het volgende:

[..]

[..]

Gefeliciteerd? Is het kindje er al?
Mochten jullie ergens nog tegen komen op basis waarvan die plek op de kaart aangewezen is als nachtlocatie, laat het dan weten aub.
De oevers op die plek ietsje onder de 2eKB zijn rete-steil. Daar kunnen de meiden niet hebben gelopen als je't mij vraagt. Ook is dat niet de plek die FvdG beschrijft.

Ik vermoed dat het om een ingeslopen foutje gaat dat wellicht in de tweede druk zou moeten worden gecorrigeerd. Maar uiteraard weet ik het niet zeker, want ik heb nog veel leesmateriaal over.
Ja, dinsdag is ze geboren. Alles goed dus blijkbaar vond mij zus een boek over deze zaak wel een geschikt cadeau, :?

Ik zal ook eens ff kijken welke hut ze bedoelen, is dat niet die ingestorte hut? Die gele?
pi_199137558
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 11:52 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Zo ver ben ik nog niet.
De auteurs hebben iemand ingehuurd om foto’s te maken van alle bekende locaties. Die zal daar ook geweest zijn.
Weet jij of die fotograaf daar beeldmateriaal over heeft gepubliceerd? Zijn dat die op de site en in het boek?
Of zijn ze ook elders?

Ik heb ook kanttekeningen die wellicht later kunnen worden besproken.

[ Bericht 5% gewijzigd door RapaNui op 24-04-2021 15:27:46 ]
pi_199137618
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, dinsdag is ze geboren. Alles goed dus blijkbaar vond mij zus een boek over deze zaak wel een geschikt cadeau, :?

Ik zal ook eens ff kijken welke hut ze bedoelen, is dat niet die ingestorte hut? Die gele?
Alweer gefeliciteerd (beschuit met muisjes).

De gele hut is het niet. Die staat een paar 100 meter aan de overkant van de rivier vanaf de 1eKB.
De hut met mierennest staat soort van halverwege het Paddock gebied.
H12.
  zaterdag 24 april 2021 @ 15:45:49 #55
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_199137854
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 15:21 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Weet jij of die fotograaf daar beeldmateriaal over heeft gepubliceerd? Zijn dat die op de site en in het boek?
Of zijn ze ook elders?

Ik heb ook kanttekeningen die wellicht later kunnen worden besproken.
Enkele van die foto’s staan op de site en in het boek. Het lijkt me niet de bedoeling dat die ook elders gepubliceerd worden.

Ik ben wel benieuwd naar jouw kanttekeningen.
pi_199138652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 15:45 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Enkele van die foto’s staan op de site en in het boek. Het lijkt me niet de bedoeling dat die ook elders gepubliceerd worden.

Kende jij dat verhaal van die Duitser Markus? Van 4 april?
pi_199138659
Bizar einde van Alex Humprey...
  zaterdag 24 april 2021 @ 18:59:16 #58
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_199139890
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar staat dat?
pi_199140092
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:59 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Zoek ik vanavond voor op, hoofdstuk van Pitti. Waar ze alle getuigenverklaringen nalopen.
Bladzijde geef ik straks ff. Even de kids doen.
pi_199145893
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 07:30 schreef RapaNui het volgende:

[..]

FvdG beschrijft de afdaling van de 1eQ met gebruik van touwzekeringen. De gids die mee is, kapt regelmatig vegetatie weg om verder te kunnen. Na 1 km wordt de bedding te steil om verder te gaan en ze keren terug. Het lijkt mij dat die ene km niet in verbinding staat met de nachtlocatie in de kaart van VidJ. Zie satelliet kaarten.

FvdG vertelt dat "de plek die overeenkomsten toont met de nachtlocatie" stroomopwaarts begrensd wordt door "de tien meter hoge waterval die de zoekploeg is afgegaan".

Het lijkt me dat K&L die afdaling niet hebben gedaan. Althans, niet in hun uppie. Niet zonder gids of gezelschap of hulp. In hun blote benen, zonder machete en zonder touwzekeringen.

Wel jammer dat de locatie van de nachtfoto's nog steeds niet is opgehelderd. De kaart in het boek Verloren idJ geeft een heel andere locatie aan dan die Frank vd Goot beschrijft. Jammer dat hier discrepantie is.
Maar ik heb het boek nog lang niet uit, dus misschien kom ik nog wel ergens de onderbouwing tegen voor de locatie die zich een klein stukje ten zuiden van de 2eKB bevindt (kaart in het boek VidJ).
Klopt hoor, het is het enige wat misschien in ieder geval een gedeelte aan verschil kon verklaren maar daar is het denk sowieso te kort voor. Die nachtfoto locatie die op de foto te zien is lijkt toch een stuk verder.

Die plek die door FvdG beschreven wordt klinkt dan wat betreft locatie ook ten opzichte vanaf de laatst genomen foto door K&L en de tijd van de eerste noodoproepen nog het meest waarschijnlijk. Het is niet ver van de 1eQ zoals ik het lees. Het klinkt in ieder geval als een locatie waar je langere tijd vast zou kunnen zitten en niet zonder hulp vandaan komt. De vraag is dan wel hoe je vanaf daar eventueel op de plek komt waar de botten later zijn gevonden. Daarvoor weet ik te weinig van de stroming daar.
pi_199148198
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 15:45 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Zullen we systematisch te werk gaan en in principe hoofdstuk voor hoofdstuk behandelen?
pi_199161436
Het boek leest inderdaad lekker weg. Is zoals LaLynze zegt heel goed te volgen voor wie goede kennis heeft van dit geval.

De belangrijkste vragen waar het boek hopelijk antwoorden op zal geven zijn de volgende:

1. Waar is de locatie van de nachtfoto’s?
2. Op 2-3 april wist F al dat op het Pianista pad (afgekort PP) gezocht moest worden. Hoe kwam hij zo vroeg al aan die kennis en wat heeft hij ermee gedaan?
3. Wat is de oorsprong van de “late tijdlijn” waarin K&L op 1 april om 13:10 de school verlaten?
4. Hoe is de datum van 17 juni terecht gekomen in de exif data van enkele foto’s? De camera met geheugenkaart bevond zich op die datum nog in Panama en was nog niet onderzocht door het NFI.
5. Wat is er gebeurd met foto 509?
6. …?
pi_199161630
Hoofdstuk 1 - geen bijzonderheden
Hoofdstuk 2 - geen bijzonderheden

Hoofdstuk 3 – blz. 29 onderaan; Op de vroege ochtend Panamese tijd moet zijn: in de avond Panamese tijd. Eileen heeft in de avond naar NL gebeld. In NL was het midden in de nacht toen de telefoon overging.

Blz. 31; Over de vertrektijd rond 13:00 vanaf de school; Ingrid heeft niet gezegd dat K&L waren gezien door één, maar door twee medewerksters. Dat is cruciaal. Wie waren die twee en waarom is dat dat niet onder ede vastgelegd? Waarom moet Ingrid doorgeefluik zijn?
Verder is het op zijn zachtst gezegd vreemd dat Feliciano, Ingrid, Marjolein en Eileen naar elkaar wijzen over wie de bron zou zijn geweest dat de meiden het PP zouden gaan bewandelen.
Verderop in het boek staat dat er in het politiedossier zou hebben gestaan dat die info afkomstig zou zijn geweest van Ingrid en Ingrid zou hebben gezegd dat ze het van Marjolein had gehoord. Marjolein ontkent dit echter. En Eileen ontkent alles wat ermee te maken heeft.

Stél nou dat die info wel van Marjolein afkomstig zou zijn. Wanneer zou ze het van de meiden hebben vernomen? Op basis van de info op blz. 277 kun je het één en ander beredeneren.
Marjolein heeft K&L voor het laatst gesproken (telefonisch) op maandag 31 maart om 19:00 uur. K&L waren op dat moment niet op de taalschool. (Die middag hebben ze elkaar niet gesproken, immers, K&L hebben een briefje op de school voor haar achtergelaten.)

Na het aan Marjolein te hebben verteld, zouden K&L vervolgens niets over hun plannen om het PP op te gaan aan anderen hebben verteld. Noch aan hun thuisfront, noch aan Myriam, noch aan Sigrid, noch aan Eileen die ze nota bene de volgende ochtend live hebben gesproken op de school en met wie ze gezamenlijk een excursie hadden geboekt voor 2 april.
Dit is erg onaannemelijk.

Verder nog een typo op blz. 32, 1e alinea; 1 april is weggevallen
pi_199162085
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:55 schreef RapaNui het volgende:
Hoofdstuk 1 - geen bijzonderheden
Hoofdstuk 2 - geen bijzonderheden

Hoofdstuk 3 – blz. 29 onderaan; Op de vroege ochtend Panamese tijd moet zijn: in de avond Panamese tijd. Eileen heeft in de avond naar NL gebeld. In NL was het midden in de nacht toen de telefoon overging.

Blz. 31; Over de vertrektijd rond 13:00 vanaf de school; Ingrid heeft niet gezegd dat K&L waren gezien door één, maar door twee medewerksters. Dat is cruciaal. Wie waren die twee en waarom is dat dat niet onder ede vastgelegd? Waarom moet Ingrid doorgeefluik zijn?
Verder is het op zijn zachtst gezegd vreemd dat Feliciano, Ingrid, Marjolein en Eileen naar elkaar wijzen over wie de bron zou zijn geweest dat de meiden het PP zouden gaan bewandelen.
Verderop in het boek staat dat er in het politiedossier zou hebben gestaan dat die info afkomstig zou zijn geweest van Ingrid en Ingrid zou hebben gezegd dat ze het van Marjolein had gehoord. Marjolein ontkent dit echter. En Eileen ontkent alles wat ermee te maken heeft.

Stél nou dat die info wel van Marjolein afkomstig zou zijn. Wanneer zou ze het van de meiden hebben vernomen? Op basis van de info op blz. 277 kun je het één en ander beredeneren.
Marjolein heeft K&L voor het laatst gesproken (telefonisch) op maandag 31 maart om 19:00 uur. K&L waren op dat moment niet op de taalschool. (Die middag hebben ze elkaar niet gesproken, immers, K&L hebben een briefje op de school voor haar achtergelaten.)

Na het aan Marjolein te hebben verteld, zouden K&L vervolgens niets over hun plannen om het PP op te gaan aan anderen hebben verteld. Noch aan hun thuisfront, noch aan Myriam, noch aan Sigrid, noch aan Eileen die ze nota bene de volgende ochtend live hebben gesproken op de school en met wie ze gezamenlijk een excursie hadden geboekt voor 2 april.
Dit is erg onaannemelijk.

Verder nog een typo op blz. 32, 1e alinea; 1 april is weggevallen
Ik volg snel met aanvullingen, ik irriteer me persoonlijk aan de constante aanname dat er geen misdrijf heeft kunnen plaatsvinden omdat ze de telefoons nog hadden.
pi_199177570
Intussen ben ik bij hoofdstuk 20 aangekomen. Nogmaals complimenten voor dit boek, goed en helder geschreven.

Even doorgaan met mijn kanttekeningen;

Hoofdstuk 4 – niets

Hoofdstuk 5 – blz. 47; de melding / tip van twee lichamen in het Culebra gebied achter de Mirador wordt niet genoemd. Misschien komt dat alsnog verderop in het boek?
Blz. 49; "het feit dat er duur apparatuur en contant geld in de rugzak worden aangetroffen, is reden om niet van een misdaad uit te gaan." Echter: dat past juist bij een dwaalspoor.
Blz. 51 laatste alinea; eind juli komt de familie Kremers weer aan in Boquete -> nu pas vertelt Feliciano hen dat hij op 3 april het PP tot aan of misschien zelfs voorbij(?) de eerste paddock had afgezocht naar K&L. Waarom heeft hij vier maanden gewacht om ze dit te vertellen?

Hoofdstuk 6 – blz. 55; Kryt heeft geschreven dat een gids op 31 maart een full-package tour met overnachting in een finca achter de mirador aan K&L had aangeboden.
Is deze info verifieerbaar en is die geverifieerd?

Blz. 56 + 57; een aantal bekende verdwijningen worden opgesomd. Ik mis de verdwijning van de Duitse toeriste Valentina die alleen was gaan wandelen en onderweg door een stel onverlaten gevangen werd genomen en enkele dagen gevangen werd gehouden in hun hut in niemandsland. Daar werd ze meerdere malen verkracht maar na enkele dagen wist ze te ontsnappen toen die kerels goed dronken waren. Dat werd haar redding waardoor ze haar verhaal kon navertellen. Haar verkrachters zijn overigens opgespoord en berecht.

Blz. 59; op deze blz. lezen we dat lime op de botten niets hoeft te betekenen (volgens FvdG). Dat spul wordt veel door koffieboeren gebruikt als meststof en waarschijnlijk zit het er veel in de grond en in de rivieren. Deze redenering klopt voor het gebied ten zuiden van de Cordillera, het gebied vóór de mirador.
Maar: achter de mirador zijn géén koffieplantages. Daar is het jungle en veegebied. De stelling gaat dus niet op voor het gebied achter de mirador.

Blz. 60; hier staat dat de eerste paddock ruim een uur lopen is van de plek waar de laatste foto’s werden gemaakt = 1eQ.
Maar: volgens AFK is het netto maar 35 minuten lopen. Twintig minuten van 1eQ naar 2eQ en 15 minuten van 2eQ naar begin Paddock.

Blz. 60 laatste alinea; graag merk ik het volgende op. Een stal –al dan niet vervallen- is niet hetzelfde als een woonhut. “Op de eerste paddock staat een vervallen stal.”
Volgens de schrijvers zou die stal hetzelfde gebouw zijn als de hut met mierennest die FvdG op de tweede paddock heeft gefotografeerd. Eerste paddock zou volgens de schrijvers tweede paddock moeten zijn.
Maar: staat de hut met mierennest op palen? Is de hut verhoogd vanaf de grond? Dan is het geen stal. Dan is het een woonhut.
De vloer/bodem van een stal staat doorgaans gelijk met de grond terwijl de vloer van een woonhut op palen staat. In verband met vocht.
Hier is een afbeelding van een stal / opslag die waarschijnlijk op de eerste paddock staat:

[ Bericht 0% gewijzigd door RapaNui op 27-04-2021 13:57:56 ]
pi_199179648
quote:
10s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:40 schreef Straadthont het volgende:
Waarom ga je het boek niet lezen @:Trieste. Wat je nu aan het doen bent slaat echt werkelijk waar nergens op.
Alleen slechte verliezers gedragen zich als complete kleuters. Duidelijk te zien wie dat zijn... _O- :W
heb hem gelezen
ik mag mijn mening geven.als ik die mening aangaf ben ik kleuter,verliezer?ben je 12 ofzo?
jij kiest jouw kant-ongeluk,ik kies mijn kant-verkrachting,moord
ze hebben als conclusie Ongeluk geschreven. denk je echt dat het ongeluk was?

[ Bericht 13% gewijzigd door Trieste op 27-04-2021 15:01:14 ]
pi_199180190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 11:52 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Zo ver ben ik nog niet.
wat ik vreemd vind dat ze in boek(of op de site) in het engels https://www.lostinthejungle-thebook.com/images-frank-van-de-goot/ maar liefst 42 foto FvdG zou posten,terwijl ik in het nederlandse versie in het boek maar 3 (drie) fotos van FvdG tegenkwam:

FOTO 1 ..........bekken Kris
FOTO 6 ..........Culebra watervallen
FOTO 33......... FvdG in 2e quebrada
+
Alto Romero uit NL-se versie

in NL-se versie zijn er 15 fotos van FvdG op de site https://www.verlorenindejungle.nl/2021-03-images-frank-vd-goot/

in het algemeen had ik sws veel meer fotos van 'plaats delict' verwacht,zeker als je het over ongeluk scenario (fotos vd mogelijke ongeluksplek?) als conclusie hebt
pi_199180617
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb hem zojuist als kraamcadeau gekregen... via bol.com. _O-

Mensen weten bij een nummer vijf blijkbaar van gekkigheid ook niet meer wat te geven.
toch niet van Marja? *)
pi_199180740
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik volg snel met aanvullingen, ik irriteer me persoonlijk aan de constante aanname dat er geen misdrijf heeft kunnen plaatsvinden omdat ze de telefoons nog hadden.
dat viel mij ook op
je kan batterijen uit doen,en bellen naar alarmnummer is Altijd gratis,je kan alarmnrs altijd Zonder batterijen en Zonder beltegoed bellen
als je meisjes hebt ontvoerd,dan kan je ze bevelen wat ze moeten doen:bel dit nummer,bel alarmnr,etc.ze hebben telefoon in handen maar onder bevel van de ontvoerders..
pi_199180856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:20 schreef RapaNui het volgende:
Intussen ben ik bij hoofdstuk 20 aangekomen. Nogmaals complimenten voor dit boek, goed en helder geschreven.

Even doorgaan met mijn kanttekeningen;

Hoofdstuk 4 – niets

Hoofdstuk 5 – blz. 47; de melding / tip van twee lichamen in het Culebra gebied achter de Mirador wordt niet genoemd. Misschien komt dat alsnog verderop in het boek?
Blz. 49; "het feit dat er duur apparatuur en contant geld in de rugzak worden aangetroffen, is reden om niet van een misdaad uit te gaan." Echter: dat past juist bij een dwaalspoor.
Blz. 51 laatste alinea; eind juli komt de familie Kremers weer aan in Boquete -> nu pas vertelt Feliciano hen dat hij op 3 april het PP tot aan of misschien zelfs voorbij(?) de eerste paddock had afgezocht naar K&L. Waarom heeft hij vier maanden gewacht om ze dit te vertellen?

Hoofdstuk 6 – blz. 55; Kryt heeft geschreven dat een gids op 31 maart een full-package tour met overnachting in een finca achter de mirador aan K&L had aangeboden.
Is deze info verifieerbaar en is die geverifieerd?

Blz. 56 + 57; een aantal bekende verdwijningen worden opgesomd. Ik mis de verdwijning van de Duitse toeriste Valentina die alleen was gaan wandelen en onderweg door een stel onverlaten gevangen werd genomen en enkele dagen gevangen werd gehouden in hun hut in niemandsland. Daar werd ze meerdere malen verkracht maar na enkele dagen wist ze te ontsnappen toen die kerels goed dronken waren. Dat werd haar redding waardoor ze haar verhaal kon navertellen. Haar verkrachters zijn overigens opgespoord en berecht.

Blz. 59; op deze blz. lezen we dat lime op de botten niets hoeft te betekenen (volgens FvdG). Dat spul wordt veel door koffieboeren gebruikt als meststof en waarschijnlijk zit het er veel in de grond en in de rivieren. Deze redenering klopt voor het gebied ten zuiden van de Cordillera, het gebied vóór de mirador.
Maar: achter de mirador zijn géén koffieplantages. Daar is het jungle en veegebied. De stelling gaat dus niet op voor het gebied achter de mirador.

Blz. 60; hier staat dat de eerste paddock ruim een uur lopen is van de plek waar de laatste foto’s werden gemaakt = 1eQ.
Maar: volgens AFK is het netto maar 35 minuten lopen. Twintig minuten van 1eQ naar 2eQ en 15 minuten van 2eQ naar begin Paddock.

Blz. 60 laatste alinea; graag merk ik het volgende op. Een stal –al dan niet vervallen- is niet hetzelfde als een woonhut. “Op de eerste paddock staat een vervallen stal.”
Volgens de schrijvers zou die stal hetzelfde gebouw zijn als de hut met mierennest die FvdG op de tweede paddock heeft gefotografeerd. Eerste paddock zou volgens de schrijvers tweede paddock moeten zijn.
Maar: staat de hut met mierennest op palen? Is de hut verhoogd vanaf de grond? Dan is het geen stal. Dan is het een woonhut.
De vloer/bodem van een stal staat doorgaans gelijk met de grond terwijl de vloer van een woonhut op palen staat. In verband met vocht.
Hier is een afbeelding van een stal / opslag die waarschijnlijk op de eerste paddock staat:
[ afbeelding ]
Die tip van half mei bedoelde ik, niets in het boek verder daarover helaas. Ik vind dat nog steeds een hele specifieke tip en aangezien heel veel tips wel worden besproken vind ik het opvallend dat daar niet over gesproken wordt.
pi_199186481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

zeer interessant

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 18:59 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Waar staat dat?
pagina 173 en 174
pi_199186811
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:49 schreef Trieste het volgende:

[..]

zeer interessant
[..]

pagina 173 en 174
Dank voor het opzoeken, privé nog ff druk.

Nog nooit gehoord dat verhaal. Het linkt naar de video van de gevonden afvalzak en de schoenzool. Tenminste in die hoek.

Mis Gynaika wel hier, -O-
pi_199186837
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 16:35 schreef LaLynz het volgende:

[..]

Die tip van half mei bedoelde ik, niets in het boek verder daarover helaas. Ik vind dat nog steeds een hele specifieke tip en aangezien heel veel tips wel worden besproken vind ik het opvallend dat daar niet over gesproken wordt.
Ja, voor mij is dat het kantelpunt halverwege mei, echt bizar. Ik ga ervan uit dat men toen wat gevonden heeft.
pi_199187128
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dank voor het opzoeken, privé nog ff druk.

Nog nooit gehoord dat verhaal. Het linkt naar de video van de gevonden afvalzak en de schoenzool. Tenminste in die hoek.

Mis Gynaika wel hier, -O-
doet mij meteen aan franse toeristen denken
die hoorden zelfde ,alleen op 4.april of was het 5.april?

...Marcus M.,een duitse toerist werkelijk getuige was geweest van de mishandeling van Kris en Lisanne die in een afgrond zijn gegooid.

straffe bekentenis
wie is Marcus M.?moet onderzocht worden
pi_199187182
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, voor mij is dat het kantelpunt halverwege mei, echt bizar. Ik ga ervan uit dat men toen wat gevonden heeft.
Ja voor mij ook, vandaar dat ik ook nog net zo overtuigd ben van elk ander scenario dan het ongeluk/verdwalen. Het boek geeft over sommige dingen wel een soort van opheldering maar voor mij was het nooit al geen kwestie van wel of geen photoshop etc.

Het enige wat voor mij dan nieuwe informatie is, is het stuk huid van augustus. Een paar weken terug las ik ergens dat de naam van de vrouw waar ze logeerden (M) is vastgelegd op een screenshot ten tijde van de vermissing op de telefoon van K. Verder eigenlijk geen nieuwe feiten, dat is niet echt veel.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')