Hé Puzzie!quote:
Had je die ook niet eerder hier gepost?quote:Op zondag 13 december 2020 04:50 schreef BasEnAad het volgende:
Vlaams volksliedje, hier kan ik wel naar luisteren![]()
Jazeker, ik kom toch elke keer weer op dezelfde nummers uitquote:Op zondag 13 december 2020 04:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had je die ook niet eerder hier gepost?Of zie ik ze vliegen?
Aaahhhhh op die manierquote:Op zondag 13 december 2020 05:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jazeker, ik kom toch elke keer weer op dezelfde nummers uit![]()
Nee nee jij bent niet gekquote:Op zondag 13 december 2020 05:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaahhhhh op die manier![]()
![]()
Ik ben niet gek![]()
Bij jou thuis hoor je alleen dit:quote:Op zondag 13 december 2020 05:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee nee jij bent niet gek![]()
Ik luister eigenlijk bijna nooit muziek, ik vind het fijner als het stil is. Maar als ik bezoek heb wordt het snel een feestje en dan komt al die nieuwe muziek voorbij. Zo hoor ik toch elke keer weer nieuwe nummers.
En bij jou?quote:Op zondag 13 december 2020 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij jou thuis hoor je alleen dit:
Wehehe soms wel, maar ik sta niet alleen gelukkigquote:Op zondag 13 december 2020 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij jou thuis hoor je alleen dit:
ouwe snuivertquote:Op zondag 13 december 2020 05:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wehehe soms wel, maar ik sta niet alleen gelukkig
quote:Op zondag 13 december 2020 05:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben een geruisloze snuiver.
quote:Op zondag 13 december 2020 05:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben een geruisloze snuiver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |