SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
@UitStraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Einde van vorig topic gemist. Maar veelbelovende TT.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.
nothing new there...quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Uitstraling is de meisjes aan het klieren met allemaal gore.
Ja is wel een ander deurtje als volpompen jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt Uitstraling gesponsord?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:02 schreef Karzai het volgende:
ik heb maar weer wat gestort op artsen zonder grenzen
Ik vind het nog matigjes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja... volgens mij moet het meevallen... hij kan nog gewoon praten en ik zie hem niet knock-out gaanquote:
Ik heb het altijd onsmakelijk gevonden om naar lelijke mensen of mensen met een handicap te kijken, is echt niet mijn ding, ik kan ook totaal niet met mongolen omgaan of zo, vind ze vies en onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
Stukje Bart de Graaf op tv. Waar kan ik je nachts voor wakker maken
Wat een held was het ook
Beetje aansteller ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... volgens mij moet het meevallen... hij kan nog gewoon praten en ik zie hem niet knock-out gaan
Wat ultiem burgerlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed.
• Grolsch Blond beugels en Warsteiner Premium Verum
• Blokjes Emmenthaler en plakjes Parmezaanse truffelsalami
• S12E14 van Rail Away (Zuid-Frankrijk, Nice - Digne) en nog een andere
• Voetenbadje op 43 ºC met eucalyptusolie
Tot over een uurtje liebchens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |