SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Met kerst?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik voor iets gemakkelijks ga om te koken volgende week. Anders sta ik weer urenlang in de keuken.
Tijd gaat hard, maar ook weer niet zķ hard.quote:
Nog steeds aanwezig maar minder erg. Mijn vermoeden is dat hij veel te gestresst is op het werk. Maar eens zien of het tijdens de kerstvakantie verdwijnt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de hoofdpijn van Gergi eigenlijk?
Dat dacht ik een half uur geleden.quote:
Time flies...quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het volgende week kerst dan?
nee, week ernaquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het volgende week kerst dan?
Thuisbezorgd heeft vertraging?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik een half uur geleden.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:33 schreef LTVDK het volgende:
@:Bomenverzameling, jij had het gisteren toch over deze puzzels? https://nl.pepper.com/aan(...)-bij-toychamp-177015
Dure grap, hobby's.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef Haags het volgende:
Nieuwe ballet kleding voor mijn dochter gekocht. 141 euro armer. Kost niks joh.
Met kerst hoef ik niet te koken dit jaar.quote:
Ouch. Da's wel het nadeel aan sportende koters, spullen zijn duur en ze groeien er binnen no time uit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef Haags het volgende:
Ow dan is tafeltennis een goedkopere sportquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef Haags het volgende:
Groeit ze zeker ook weer snel uit?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef Haags het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |