SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar waar haal je die onderboek dan vandaan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderbroek aantrekken terwijl je nog in bed ligt en dan pas opstaan
Zo ingewikkeld is dat toch nietquote:
Gewoon zorgen dat die 's avonds als je gaat slapen binnen handbereik ligt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar waar haal je die onderboek dan vandaan?
Alvast klaarleggen naast bed zou kunnen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar waar haal je die onderboek dan vandaan?
Wel als er iemand in je aura ligtquote:
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een conferentie zaal afhuren.
Waarom zou je het überhaupt willen, die grenzen opzoeken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een conferentie zaal afhuren.
Dan nog is het niet heel lastig om een onderbroek aan te trekken toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel als er iemand in je aura ligt
En ook datquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt willen, die grenzen opzoeken?
Hij is niet blauw meerquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Buda... maak daar ff trough of thru van wil je![]()
Whatever floats your boat en hoe hip je bent.
Helaasch, zie mijn kleurtjequote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Lekker rebels zijn, tegen de macht van 5G Oprutte schoppenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buda is zwart he?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Jij onderschat Joop z'n aanhankelijkheid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog is het niet heel lastig om een onderbroek aan te trekken toch?
hmmm ja .... kan....quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat die 's avonds als je gaat slapen binnen handbereik ligt?
En maar jammeren dat alles zo lang duurt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker rebels zijn, tegen de macht van 5G Oprutte schoppen
Nu is het gewoon lekker een beetje een TRU topicquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Waarschijnlijk wordt er ook bitter weinig gedoken in deze tijdquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:19 schreef Ygritte het volgende:
Eigenlijk mis ik de kantoorroddels stiekem ook wel.... ik krijg gewoon niet meer mee wie met wie de koffer in is gedoken
2 decemberquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
get sinds wanneer niet.... mis ook alles hier
Die moet je toch sowieso ook losweken als je uit bed wilt, dus zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij onderschat Joop z'n aanhankelijkheid.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
get sinds wanneer niet.... mis ook alles hier
Ja, maar de combinatie met in bed iets aantrekken werkt dus niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moet je toch sowieso ook losweken als je uit bed wilt, dus zie het probleem niet zo.
Ja dan maar gewoon een koude bips hoor, dit is spijkers op laag water zoekenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar de combinatie met in bed iets aantrekken werkt dus niet.
Net een quarantaineperiode.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee10 dagen.... dat kan
Keihard huehue realisme.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan maar gewoon een koude bips hoor, dit is spijkers op laag water zoeken
Ik heb dat probleem nietquote:
Geen aanhankelijke kerel in bed.quote:
Ja alleen dan in vrouwvormquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen aanhankelijke kerel in bed.
Ik ben gezegend met een larger dan life ochtend humeur... die van mij weet beterquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen aanhankelijke kerel in bed.
Wat ist?quote:
Ik moet deze nog maken:quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:33 schreef LTVDK het volgende:
@:Bomenverzameling, jij had het gisteren toch over deze puzzels? https://nl.pepper.com/aan(...)-bij-toychamp-177015
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naar dat de kapstok eraf is zit er nu ook een enorm gat in de muur gok ik.....
Ik ben zo'n etterig geval dat eigenlijk altijd meteen wakker is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een larger dan life ochtend humeur... die van mij weet beter
samequote:Op zaterdag 12 december 2020 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n etterig geval dat eigenlijk altijd meteen wakker is.
Lijkt mij heerlijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n etterig geval dat eigenlijk altijd meteen wakker is.
Omdat de klad er goed inzit, mensen klagen zijn ongemotiveerd dat ze niemand zien van kantoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag het er gewoon uitgooien wat je dwars zit he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |