abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:38:02 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196691442
Is Tinder nog steeds popular? En wat is succesvol bij Tinder?

Hoeveel matches krijg de gemiddelde persoon op Tinder? Hoeveel dates? Hoeveel seks en relaties?

Ik begon met Tinder denk ik in 2013 of 2014, het in het begin gelijk veel matches. Ik denk dat 1 op de 3 likes een match werd. Ik had gelijk twee dates die scharrels werden en daarna zelfs een relatie van 6 maanden. Veel meer dates daarna, ik denk dat ik meer dan twintig dates heb gehad via Tinder. Twee one night stands, 1 relatie en zo’n zes scharrels waar ik van alles nog wat mee deed maar niks werd.

Maar persoonlijk denk ik dat ik geluk had, veel mensen hebben niet veel succes met Tinder. Laatste jaren gebruik ik het niet meer, ben ook helemaal niet in de stemming om te daten. Hoe succesvol ben jij geweest met Tinder?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:38:52 #2
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196691450
Ik heb Tinder niet nodig. Nooit op geweest.
Praat over de hel en je komt er.
pi_196691457
Als ik wil, paal ik vanavond nog een bloedmooie vrouw. 14.gif
pi_196691518
Ik denk met 50 vrouwen gedate.
23 daarvan geneukt.

Maar onder tinder valt ook badoo.
pi_196691523
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:

Hoeveel matches krijg de gemiddelde persoon op Tinder? Hoeveel dates? Hoeveel seks en relaties?

Ik begon met Tinder denk ik in 2013 of 2014, het in het begin gelijk veel matches. Ik denk dat 1 op de 3 likes een match werd. Ik had gelijk twee dates die scharrels werden en daarna zelfs een relatie van 6 maanden. Veel meer dates daarna, ik denk dat ik meer dan twintig dates heb gehad via Tinder. Twee one night stands, 1 relatie en zo’n zes scharrels waar ik van alles nog wat mee deed maar niks werd.

Maar persoonlijk denk ik dat ik geluk had, veel mensen hebben niet veel succes met Tinder. Laatste jaren gebruik ik het niet meer, ben ook helemaal niet in de stemming om te daten. Hoe succesvol ben jij geweest met Tinder?
Ben je eigenlijk een man of een vrouw?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 december 2020 @ 16:51:04 #6
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_196691586
quote:

Voor vrouwen is het een eitje, al ben je moddervet. Voor mannen, zeg maar de 'boy next door' type, is het lastig.

Zelf heb ik er 10 gedate (hadden er makkelijk meer kunnen zijn) waarvan 6 uitliepen op sex na 1e of 2e date.
Ik was ook niet op zoek naar een relatie.
pi_196691670
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:51 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Voor vrouwen is het een eitje, al ben je moddervet. Voor mannen, zeg maar de 'boy next door' type, is het lastig.

Zelf heb ik er 10 gedate (hadden er makkelijk meer kunnen zijn) waarvan 6 uitliepen op sex na 1e of 2e date.
Ik was ook niet op zoek naar een relatie.
Hoezo?
Als jij gewoon met een vollere vrouw date is het voor jou ook makkelijk🤣
  zaterdag 12 december 2020 @ 17:25:07 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196692167
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 16:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben je eigenlijk een man of een vrouw?
Man
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196692483
In de beginperiode (eerste half jaar) van Tinder veel matches gehad. Ook aardig wat dates, soms bleef het daarbij, soms een ons, soms een scharrel. En ben altijd best wel selectief geweest

Tegenwoordig stelt Tinder niet meer zoveel voor. Het is leuk om af en toe wat te swipen en dan heb je soms een match en dan is het dan. Kan er niet echt meer de moeite om stoppen om het paringsritueel af te gaan

En in tegenstelling tot de cowboytijden heb je laatste jaren veel fake accounts, vrouwen die hun insta willen promoten en kent de grote massa Tinder. Dus zijn nu ook veel wat minder aantrekkelijke vrouwen te vinden

Het helpt natuurlijk ook niet dat ik zelf wat ouder ben nu
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 12 december 2020 @ 19:16:17 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196693940
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 17:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Man
En je valt op mannen of vrouwen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 december 2020 @ 19:29:58 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196694224
Nooit op gezeten en ook geen behoefte aan.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:49:32 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196695421
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 19:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

En je valt op mannen of vrouwen?
Vrouwen
pi_196703680
quote:

Ja, Tinder is net zo populair, of zelfs populairder dan eerst, door COVID-19. Iedereen gaat nu online daten omdat fysiek gewoonweg lastig is en de mogelijkheden beperkt. Je kan nog wel een stukje samen wandelen in de buitenlucht of bij iemand thuis afspreken, maar dan ben je er wel. In de kroeg iemand ontmoeten kan niet meer.

Dus bij gebrek aan beter gaan mensen op datingapps. Daarbij is Tinder nog steeds het meest populair en is het aantal vrouwen die actief zijn op Tinder gegroeid. En het succes van een datingapp is het aantal vrouwen dat actief is.
  zondag 13 december 2020 @ 12:26:37 #14
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196704130
Tinder en Lexa; anderhalf jaar nu, tientallen chats, het eerste half jaar veel dates, helft vd keren sex, meestal eerste date, nooit zelf geinitialiseerd die bal laat ik altijd aan de andere kant liggen, één keer een korte relatie (2, 3 mnd.), 3 FWB's gehad in die tijd, nu nog steeds eentje, maar al best lang dezelfde, en dat is best fijn, want dat haalt de vleeshonger een beetje uit het verhaal, en geeft je veel meer rust en ruimte om lekker kieskeurig te zijn.

Nu swipe ik nog maar zelden, ik pik de leukerdjes uit mijn like- en profielview-lijsten, die mogen proberen om een date los te weken, dat valt niet mee want de meesten hebben liever dat je achter hún kont aan rent, maar die types zoek ik dus niet.

It's a jungle, maar als je eenmaal door hebt hoe dat met die lianen werkt, is het best te doen. :)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196716543
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
In de beginperiode (eerste half jaar) van Tinder veel matches gehad. Ook aardig wat dates, soms bleef het daarbij, soms een ons, soms een scharrel. En ben altijd best wel selectief geweest

Tegenwoordig stelt Tinder niet meer zoveel voor. Het is leuk om af en toe wat te swipen en dan heb je soms een match en dan is het dan. Kan er niet echt meer de moeite om stoppen om het paringsritueel af te gaan

En in tegenstelling tot de cowboytijden heb je laatste jaren veel fake accounts, vrouwen die hun insta willen promoten en kent de grote massa Tinder. Dus zijn nu ook veel wat minder aantrekkelijke vrouwen te vinden

Wat ouder..

Toch nog niet 50+ man? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 13 december 2020 @ 23:53:58 #16
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_196716586
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef Mortaxx het volgende:

Lol oude piemol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_196716605
Nou ja zeg ik zal nog eens een serieuze reactie geven
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 13 december 2020 @ 23:56:50 #18
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_196716619
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ja zeg ik zal nog eens een serieuze reactie geven
Sorry :@

Goede reactie wel verder.

Zelf nooit tinder geprobeerd en ook geen behoefte aan eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_196716697
quote:

Bij mij betekende succesvol met Tinder dat het me gelukt was die app van de telefoon te gooien.
Wat een in en in egocentrische verwaande snollen zitten daar zeg!
De crème de la crème van wijven waar je met een grote boog omheen moet lopen.
Allemaal universiteit, (tuurlijk!) allemaal foto's met dickface en stuk voor stuk verwend als een strontvlieg in een rioolbuis.
pi_196719266
Er uit zien als Chad wil nog wel eens helpen. Dan kun je haar zelfs volop bekritiseren en nog steeds aantrekkelijk zijn. Ook kun je dan direct toegeven dat je alleen wilt neuken.
  maandag 14 december 2020 @ 09:58:54 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196719334
Je bent succesvol op Tinder als iemand waar je mee gedate hebt en die nu een relatie met een ander heeft, toch met je wil afspreken:

R&P / Mijn vriendin wil afspreken met een voormalige tinderdate
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 14 december 2020 @ 10:17:29 #22
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196719640
quote:
Het zegt alles dat men op het punt staat de naam te gaan veranderen in Minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')