Ben je eigenlijk een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Is Tinder nog steeds popular? En wat is succesvol bij Tinder?
Hoeveel matches krijg de gemiddelde persoon op Tinder? Hoeveel dates? Hoeveel seks en relaties?
Ik begon met Tinder denk ik in 2013 of 2014, het in het begin gelijk veel matches. Ik denk dat 1 op de 3 likes een match werd. Ik had gelijk twee dates die scharrels werden en daarna zelfs een relatie van 6 maanden. Veel meer dates daarna, ik denk dat ik meer dan twintig dates heb gehad via Tinder. Twee one night stands, 1 relatie en zo’n zes scharrels waar ik van alles nog wat mee deed maar niks werd.
Maar persoonlijk denk ik dat ik geluk had, veel mensen hebben niet veel succes met Tinder. Laatste jaren gebruik ik het niet meer, ben ook helemaal niet in de stemming om te daten. Hoe succesvol ben jij geweest met Tinder?
Voor vrouwen is het een eitje, al ben je moddervet. Voor mannen, zeg maar de 'boy next door' type, is het lastig.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoeveel matches krijg de gemiddelde persoon op Tinder? Hoeveel dates? Hoeveel seks en relaties?
Ik begon met Tinder denk ik in 2013 of 2014, het in het begin gelijk veel matches. Ik denk dat 1 op de 3 likes een match werd. Ik had gelijk twee dates die scharrels werden en daarna zelfs een relatie van 6 maanden. Veel meer dates daarna, ik denk dat ik meer dan twintig dates heb gehad via Tinder. Twee one night stands, 1 relatie en zo’n zes scharrels waar ik van alles nog wat mee deed maar niks werd.
Maar persoonlijk denk ik dat ik geluk had, veel mensen hebben niet veel succes met Tinder. Laatste jaren gebruik ik het niet meer, ben ook helemaal niet in de stemming om te daten. Hoe succesvol ben jij geweest met Tinder?
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:51 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het een eitje, al ben je moddervet. Voor mannen, zeg maar de 'boy next door' type, is het lastig.
Zelf heb ik er 10 gedate (hadden er makkelijk meer kunnen zijn) waarvan 6 uitliepen op sex na 1e of 2e date.
Ik was ook niet op zoek naar een relatie.
Manquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk een man of een vrouw?
Vrouwenquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je valt op mannen of vrouwen?
Ja, Tinder is net zo populair, of zelfs populairder dan eerst, door COVID-19. Iedereen gaat nu online daten omdat fysiek gewoonweg lastig is en de mogelijkheden beperkt. Je kan nog wel een stukje samen wandelen in de buitenlucht of bij iemand thuis afspreken, maar dan ben je er wel. In de kroeg iemand ontmoeten kan niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat ouder..quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
In de beginperiode (eerste half jaar) van Tinder veel matches gehad. Ook aardig wat dates, soms bleef het daarbij, soms een ons, soms een scharrel. En ben altijd best wel selectief geweest
Tegenwoordig stelt Tinder niet meer zoveel voor. Het is leuk om af en toe wat te swipen en dan heb je soms een match en dan is het dan. Kan er niet echt meer de moeite om stoppen om het paringsritueel af te gaan
En in tegenstelling tot de cowboytijden heb je laatste jaren veel fake accounts, vrouwen die hun insta willen promoten en kent de grote massa Tinder. Dus zijn nu ook veel wat minder aantrekkelijke vrouwen te vinden
Het helpt natuurlijk ook niet dat ik zelf wat ouder ben nu
Lol oude piemolquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
In de beginperiode (eerste half jaar) van Tinder veel matches gehad. Ook aardig wat dates, soms bleef het daarbij, soms een ons, soms een scharrel. En ben altijd best wel selectief geweest
Tegenwoordig stelt Tinder niet meer zoveel voor. Het is leuk om af en toe wat te swipen en dan heb je soms een match en dan is het dan. Kan er niet echt meer de moeite om stoppen om het paringsritueel af te gaan
En in tegenstelling tot de cowboytijden heb je laatste jaren veel fake accounts, vrouwen die hun insta willen promoten en kent de grote massa Tinder. Dus zijn nu ook veel wat minder aantrekkelijke vrouwen te vinden
Het helpt natuurlijk ook niet dat ik zelf wat ouder ben nu
Sorryquote:Op zondag 13 december 2020 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ja zeg ik zal nog eens een serieuze reactie geven
Bij mij betekende succesvol met Tinder dat het me gelukt was die app van de telefoon te gooien.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Het zegt alles dat men op het punt staat de naam te gaan veranderen in Minder.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:38 schreef Keep_Walking het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |