Hé wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen afvoerputje in mijn badkamer. Dus dat spoelt zo mijn huis in
quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verhaal komt in mijn FOK!-memoires.
Als ik daar een opblaasbad neerzet en dat ding ineens lek slaat. Wat mij gewoon zou overkomen.quote:
Geen dank Waterslangquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu wil ik een kip20. Dank je wel he, GJKFG
Oh zo'n kutconstructie... ik vraag mij dan altijd af hoe je de douchevloer een beetje praktisch schoon maakt.....quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In doucheMaar die is hoger dan de vloer van de badkamer.
Oh, cabine ofzo?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In doucheMaar die is hoger dan de vloer van de badkamer.
Het is gewoon een douchecabinequote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zo'n kutconstructie... ik vraag mij dan altijd af hoe je de douchevloer een beetje praktisch schoon maakt.....
Zit ik dan met m'n vegabrokjes.quote:
Dat doe je jezelf aan he.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik dan met m'n vegabrokjes.
Ja ik heb dat dus nooit gehad... weet niet hoe mee te dealen....quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is gewoon een douchecabine
huehuequote:
Ja, zo’n platte douchebak met een glazen deurquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, cabine ofzo?
Ik kreeg mental images van een compleet afvoerloze badkamer, maar dat botste met het "putje leeggetrokken" van eerder vandaag.
Wel irritant met dweilen lijkt me. Water naar doucheputje trekken is toch wel makkelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is gewoon een douchecabine
Badkamerreiniger, beetje soppen huehue.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik heb dat dus nooit gehad... weet niet hoe mee te dealen....
Mijn ontmoeting met een hypochonderquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De titel wordt BUDAAAAAAAA
Kijk... ben niet de enige die hier problemen ziet....quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel irritant met dweilen lijkt me. Water naar doucheputje trekken is toch wel makkelijk.
Joop kookt vanavond.quote:
Gewoon niet zoveel water gebruiken als je dweiltquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel irritant met dweilen lijkt me. Water naar doucheputje trekken is toch wel makkelijk.
Ook dat doe je jezelf aan.quote:
Weet je hoe makkelijk gewoon de vloer droog trekken richting putje.... beetje sproeien met de douchekop... beetje schrobben... hoppa....quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Badkamerreiniger, beetje soppen huehue.
dweilen in een douchecabinequote:Op zaterdag 12 december 2020 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het kán.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel water gebruiken als je dweilt
Er zijn ook bakken met zo'n drain.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
k heb ook zon cabine
Voor zon afvoer in de vloer heb je ook een betonnen ondervloer nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |