Huehuequote:
En hij FOK!te nog lang en gelukkigquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:00 schreef Haags het volgende:
Ik ben allang blij dat ik weer eetlust heb
Ik zie geen probleem?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik om 2100 weer honger
Hoe is het met de hoofdpijn van Gergi eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoop ik, moet de pasta nog maken
Doe dan op zijn minst de moeite om je shift toets in te drukkenquote:
Hahahaha ben wel blij dat het werkt ja, nu alleen het gevoel in mijn buik weer op orde. Maar dat is ook niet meer constant irriterend gelukkig.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hij FOK!te nog lang en gelukkig
Ik ben inmiddels aardig bedreven in COD Warzone. Beetje slap ouwehoeren met je vrienden die je nu toch niet kan zien. wist niet dat ik het in mij hadquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Supermarkt minimaliseer ik, want boodschappen doen was m'n hobby sowieso al niet.![]()
Maar serieus, ik heb 4 mensen buiten m'n huishouden die ik soort van regelmatig zie binnenshuis en één daarvan heeft in maart al corona gehad.
Had ik maar een badquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of jij in een suikerspinnengeurbad.
Ik heb hem de afgelopen maanden al vaker gebruikt dan de voorgaande acht jaarquote:
Ik voel je pijn.quote:
Dat komt, maar dat heeft even nodigquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahaha ben wel blij dat het werkt ja, nu alleen het gevoel in mijn buik weer op orde. Maar dat is ook niet meer constant irriterend gelukkig.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar bungelt je kerstbal eigenlijk aan? Wil ik dat weten?
Ja, maar je kent me. Ben pietje paniek 😅quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat komt, maar dat heeft even nodig
Ik zat al te kijken naar dat opblaasbad dat je gisteren postte. Maar ja, zal je net zien dat zoiets gaat lekkenquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem de afgelopen maanden al vaker gebruikt dan de voorgaande acht jaarGa de boel voorlopig toch nog maar niet verbouwen.
Het gaat best prima via de onlines ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aardig bedreven in COD Warzone. Beetje slap ouwehoeren met je vrienden die je nu toch niet kan zien. wist niet dat ik het in mij had![]()
Voor de rest heb ik ook maar een aantal die ik real life zie.
In de badkamer is dat toch niet zo groot probleem?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken naar dat opblaasbad dat je gisteren postte. Maar ja, zal je net zien dat zoiets gaat lekken
Dat wordt een uitdaging in m'n badkamer vrees ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel een Tubble voor op het balkon. Maar een beetje duur. Kan ik net zo goed een gewoon badje kopen.
HbKkG zo bedoel je?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe dan op zijn minst de moeite om je shift toets in te drukken
Ja, ik zal nooit vergeten dat je in paniek was omdat mevrouw Haags een tweede kipfilet in dezelfde pan wilde bakken en jij bang was voor salmonellaquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, maar je kent me. Ben pietje paniek 😅
Gewoon even een beetje dimmen he kipnuggetquote:
Hahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zal nooit vergeten dat je in paniek was omdat mevrouw Haags een tweede kipfilet in dezelfde pan wilde bakken en jij bang was voor salmonella
quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even een beetje dimmen he kipnugget
Ik heb geen afvoerputje in mijn badkamer. Dus dat spoelt zo mijn huis inquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de badkamer is dat toch niet zo groot probleem?
Hoe douche je dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen afvoerputje in mijn badkamer. Dus dat spoelt zo mijn huis in
Hé wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen afvoerputje in mijn badkamer. Dus dat spoelt zo mijn huis in
quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verhaal komt in mijn FOK!-memoires.
Als ik daar een opblaasbad neerzet en dat ding ineens lek slaat. Wat mij gewoon zou overkomen.quote:
Geen dank Waterslangquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu wil ik een kip20. Dank je wel he, GJKFG
Oh zo'n kutconstructie... ik vraag mij dan altijd af hoe je de douchevloer een beetje praktisch schoon maakt.....quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In doucheMaar die is hoger dan de vloer van de badkamer.
Oh, cabine ofzo?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In doucheMaar die is hoger dan de vloer van de badkamer.
Het is gewoon een douchecabinequote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zo'n kutconstructie... ik vraag mij dan altijd af hoe je de douchevloer een beetje praktisch schoon maakt.....
Zit ik dan met m'n vegabrokjes.quote:
Dat doe je jezelf aan he.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik dan met m'n vegabrokjes.
Ja ik heb dat dus nooit gehad... weet niet hoe mee te dealen....quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is gewoon een douchecabine
huehuequote:
Ja, zo’n platte douchebak met een glazen deurquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, cabine ofzo?
Ik kreeg mental images van een compleet afvoerloze badkamer, maar dat botste met het "putje leeggetrokken" van eerder vandaag.
Wel irritant met dweilen lijkt me. Water naar doucheputje trekken is toch wel makkelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is gewoon een douchecabine
Badkamerreiniger, beetje soppen huehue.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik heb dat dus nooit gehad... weet niet hoe mee te dealen....
Mijn ontmoeting met een hypochonderquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De titel wordt BUDAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |