SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar waar haal je die onderboek dan vandaan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderbroek aantrekken terwijl je nog in bed ligt en dan pas opstaan
Zo ingewikkeld is dat toch nietquote:
Gewoon zorgen dat die 's avonds als je gaat slapen binnen handbereik ligt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar waar haal je die onderboek dan vandaan?
Alvast klaarleggen naast bed zou kunnen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar waar haal je die onderboek dan vandaan?
Wel als er iemand in je aura ligtquote:
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een conferentie zaal afhuren.
Waarom zou je het überhaupt willen, die grenzen opzoeken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een conferentie zaal afhuren.
Dan nog is het niet heel lastig om een onderbroek aan te trekken toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel als er iemand in je aura ligt
En ook datquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt willen, die grenzen opzoeken?
Hij is niet blauw meerquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Buda... maak daar ff trough of thru van wil je![]()
Whatever floats your boat en hoe hip je bent.
Helaasch, zie mijn kleurtjequote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Lekker rebels zijn, tegen de macht van 5G Oprutte schoppenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt willen, die grenzen opzoeken?
Buda is zwart he?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Jij onderschat Joop z'n aanhankelijkheid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog is het niet heel lastig om een onderbroek aan te trekken toch?
hmmm ja .... kan....quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat die 's avonds als je gaat slapen binnen handbereik ligt?
En maar jammeren dat alles zo lang duurt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker rebels zijn, tegen de macht van 5G Oprutte schoppen
Nu is het gewoon lekker een beetje een TRU topicquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Waarschijnlijk wordt er ook bitter weinig gedoken in deze tijdquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:19 schreef Ygritte het volgende:
Eigenlijk mis ik de kantoorroddels stiekem ook wel.... ik krijg gewoon niet meer mee wie met wie de koffer in is gedoken
2 decemberquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
get sinds wanneer niet.... mis ook alles hier
Die moet je toch sowieso ook losweken als je uit bed wilt, dus zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij onderschat Joop z'n aanhankelijkheid.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
get sinds wanneer niet.... mis ook alles hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |