Dat gaat dus niet gebeurenquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:41 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel wat aanpassingen in het assortiment in dat geval bij de supermarkten.
Voor je het weet staat iedereen de kerstcadeau's uit te zoeken bij de non-food rekken van de Lidl.
Ik woonde in Barcelona tijdens de strenge lockdown van maart t/m juni en daar waren toen alleen de supermarkten bakkers en apothekers open, groentezaken waren toen ook dicht net zoals alle andere winkels en de horeca , en bij sommige grote supermarkten mochten maar een beperkt aantal mensen tegelijk naar binnenquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:30 schreef ipa84 het volgende:
[..]
In het buitenland gingen die ook allemaal dicht en bleef alleen de supermarkt open. In België is dat tijdens de 2de lockdown verandert maar van andere landen durf ik dat niet te zeggen.
Het lijkt wel een andere wereld.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:33 schreef Scrummie het volgende:
(oud filmpje)
Mensen zijn een mooi volkje zonder afstand, maskers en andere beperkende ongein.
Ik vraag me dan af hoe dat soort landen het doen met overheidssteun/compensatie richting de getroffen bedrijven. Weet je ook of dat van dezelfde orde is als hier?quote:Op zaterdag 12 december 2020 09:59 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ik woonde in Barcelona tijdens de strenge lockdown van maart t/m juni en daar waren toen alleen de supermarkten bakkers en apothekers open, groentezaken waren toen ook dicht net zoals alle andere winkels en de horeca , en bij sommige grote supermarkten mochten maar een beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen
Precies daarom vond ik het nodig het te posten ja. Andere wereld.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:43 schreef asco het volgende:
[..]
Het lijkt wel een andere wereld.
Net zoals elke film die ik kijk zich op een andere planeet lijkt af te spelen.![]()
Dit gaat echt nog LANG duren voordat we terug zijn bij het oude normaal, helaas.
In veel Westerse landen wel, ja maar het verschilt uiteraard per land en de ontslagen en faillesementen reflecteren dat meestal.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:46 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe dat soort landen het doen met overheidssteun/compensatie richting de getroffen bedrijven. Weet je ook of dat van dezelfde orde is als hier?
Jep lees het net.. kon niet uitblijvenquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:03 schreef Benny het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ccin-schiphol-drukte
Nieuwe maatregelen op komst
Dat wordt een mega druk shop weekend deze week. Snel hamsterenquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:03 schreef Benny het volgende:
Nee joh, dat blijft open. Je kan toch niet verwachten dat ze maatregelen invoeren die daadwerkelijk het probleem raken?quote:
Oei, dan ga ik snel nog maar even kerstcadeautjes kopen dit weekend.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:03 schreef Benny het volgende:
Hopelijk denkt niet iedereen zoquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:11 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik snel nog maar even kerstcadeautjes kopen dit weekend.
En aandelen van wc papier fabrikantenquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:11 schreef RipCity het volgende:
Bol.com aandelen kopen nu het nog kan
‘Eerder zei premier Mark Rutte al dat mochten er nieuwe maatregelen voor kerst komen, dat de kerstdagen dan ontzien zouden worden.’quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep lees het net.. kon niet uitblijven
Ahold Delhaize voor de kennersquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:11 schreef RipCity het volgende:
Bol.com aandelen kopen nu het nog kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |