Iddquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:14 schreef m1st1g het volgende:
Af en toe een spatie er tussen en nooit last van dubbele posts.
Geen ideequote:Op zaterdag 12 december 2020 04:16 schreef Schakeltopia het volgende:
dus eigenlijk mogen we gewoon scriptjes gebruiken ?
Zou het niet wetenquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:17 schreef Schakeltopia het volgende:
onder het mom, programmeerbaar toetsenbord
Ik gebruik geen scripts die reageren op iets extern.quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:16 schreef Schakeltopia het volgende:
dus eigenlijk mogen we gewoon scriptjes gebruiken ?
Een vervanging van end toets + focus op invoerveld + crtl-v + enterquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ehu een macrotje in je toetsenbord?
Op tablet zou ik het ook nog kunnen. Op telefoon lukt het mij niet. Die is te klein.quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het echt knap dat je zo snel gaat op een tablet, ik zou het niet kunnen
Kwestie van wennen, al je aaneen zin begint staat het volgende woord er al weer. Met hunten en smileys mooi, staat naast me enter knopquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het echt knap dat je zo snel gaat op een tablet, ik zou het niet kunnen
ik vind het knapquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kwestie van wennen, al je aaneen zin begint staat het volgende woord er al weer. Met hunten en smileys mooi, staat naast me enter knop
slaaplekker kerel!quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:24 schreef m1st1g het volgende:
Dames en heren k groet u.
Welterusten of veel plezier in dit topic.
![]()
![]()
![]()
Ligt op schoot, mijn rec is 4 smileys in een sec. Maar fok is minder snel nuquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vind het knapmaar ik zit nooit op tablets of smartphones dus ik ben dat echt totaal niet gewend
nee de punten bedoel ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is gebeurd jonge![]()
de techniek heeft ons ingehaald
sick!quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ligt op schoot, mijn rec is 4 smileys in een sec. Maar fok is minder snel nu
de kut mario. Naomi,de echte winaar v. Jaarquote:
Goed geslapen? Je bent er weer vroeg bijquote:Op zaterdag 12 december 2020 04:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer plymouthfury
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |