SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stoppen ze niet op dag 100?quote:Op zaterdag 12 december 2020 03:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man zo en idioten de produktie vor quoten maken ze kerst door![]()
deswegen is elisabetta naar huis naar haar zon![]()
Ik nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ff wat oefeningen gedaan voor de dt![]()
hey slaaplekker hequote:Op zaterdag 12 december 2020 03:13 schreef shiitake het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne nacht. Ik ga er vandoor. [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Welterusten lekkere paddestoelquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:13 schreef shiitake het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ga slapen danquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Trustenquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:13 schreef shiitake het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:13 schreef shiitake het volgende:
![]()
![]()
ben ook zo wegquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:13 schreef shiitake het volgende:
![]()
![]()
Hee schakelquote:
Te vroeg wakker. Vroeg opstaan doe ik over 1,5 uurquote:
Ga dan maar weet slapen. Hier gebeurd nietsquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:16 schreef engine het volgende:
[..]
Hee schakel
[..]
Te vroeg wakker. Vroeg opstaan doe ik over 1,5 uur![]()
Jippieeequote:
Hoi m1st1gquote:
Heey!quote:
kijkcijfers dus ze gaan nog even door ?!quote:Op zaterdag 12 december 2020 03:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat ze schlechte quoten hebbenDan zou je juist moeten stoppen in deze tijd ..
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 03:16 schreef engine het volgende:
[..]
Hee schakel
[..]
Te vroeg wakker. Vroeg opstaan doe ik over 1,5 uur
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Nou? Puntjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga dan maar weet slapen. Hier gebeurd niets![]()
Ja ga ik zo ook doen. Of proberen in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga dan maar weet slapen. Hier gebeurd niets
Het mag ook na de DT hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ga ik zo ook doen. Of proberen in ieder geval![]()
Ff hunten?quote:Op zaterdag 12 december 2020 03:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ga ik zo ook doen. Of proberen in ieder geval![]()
ja de kale zei teg elisabetta laatste week tegen dat het fijn was wanneer zij blijvtquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
kijkcijfers dus ze gaan nog even door ?!Dan zou je juist moeten stoppen in deze tijd ..
zo verzoeken ze meer quoten te maken, als hij dat zei dat de show kerst doorgaat zijn somige niet blij geweest en wollten dus allein gaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: