abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196675242
>:O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196675253
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het :') vind.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196675255
Hoeveel producten zouden er alleen bestaansrecht hebben door kerstpakketten? :D
pi_196675265
Vanmorgen 70 borrelpakketten ingepakt en verdeeld. Volgende week de provincie door om te bezorgen.
Vervolgens 5 minuten thuis om auto voor fiets te wisselen en te gaan sporten. Daarna door naar mijn ouders, die wilden een digitale kerstkaart.
En nu thuis, bedenken wat ik ga eten.

Voordat ik aanschuif bij een digitale borrel, waar ik vorige week al borrelboxen voor gemaakt had.

Morgen doe ik de hele dag NIKS. Behalve kittens knuffelen en er twee uitzwaaien.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196675294
In het ziekenhuis waar ik stage liep hadden ze die Tea Of Life thee voor de medewerkers en het was vrij matige thee eigenlijk :')
Tony Chocolonely vind ik ook steeds jammerder worden. Ik merk dat ik huismerk AH chocola eigenlijk veel lekkerder vind, die hebben tegenwoordig ook zat rare smaakjes. En het is de helft goedkoper.
@sigme
pi_196675319
Ik vroeg me daarnet iets af, waarom heeft nog niemand een mashup/medley gemaakt van Let It Go (Frozen) en Let It Snow (kerstliedje). :o
pi_196675326
Oh Isa :'( :*
pi_196675354
Isa -O-
pi_196675363
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik vroeg me daarnet iets af, waarom heeft nog niemand een mashup/medley gemaakt van Let It Go (Frozen) en Let It Snow (kerstliedje). :o
Je bedoelt zoiets?

https://fb.watch/2jmMjE6l5H/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196675371
Ik dacht dat chocolonely juist fair trade en zo was? Dus zeg maar 'de goede chocolade'. Heb ik het mis?

En ja, Cat-astrophe, operatie is niet uitgesteld wegens corona oid. Maar het is nu even onverantwoord.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:44:05 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196675383
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196675400
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat chocolonely juist fair trade en zo was? Dus zeg maar 'de goede chocolade'. Heb ik het mis?

En ja, Cat-astrophe, operatie is niet uitgesteld wegens corona oid. Maar het is nu even onverantwoord.
"on the way to slave free" oid. Ze kwamen erachter dat ze niet konden garanderen dat er niet toch ergens in het productieproces een slaaf zat.

Balen joh :*
Ik hoop dat het gauw beter wordt en er duidelijkheid komt over wanneer het wel kan.
pi_196675458
Het valt mee. Wikipedia zegt dat de cacaoboter en cacaomassa traceerbaar slaafvrij zijn. En dat Tony's de slogan "op weg naar 100% slaafvrije chocolade" erop laat staan tot alle chocola ter wereld slaafvrij is.
pi_196675469
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:43 schreef Isabeau het volgende:

Hopelijk kunnen jullie snel onder het mes zodra het weer kan :*
pi_196675485
Chocolonoly is niet slaafvrij en niet fair.
Dat soort chocolade bestaat wel, is ook wel te koop, maar die prijzen liggen echt bóven wat de normale consument wil betalen. Ik zal ze zo even opzoeken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196675491
Ik vind Tony chocolade wel lekker, alleen mezelf aangeleerd niet meer enthousiast te worden van alle stomme smaken, want die vallen altijd tegen.
pi_196675495
Vanochtend kwam een collega erwtensoep ophalen voor haar man. Ze kreeg ook roggebrood mee (lust ik echt niet). Krijg ik net een foto van een genietende erwtensoepeter...met op tafel een kuipje halvarine en een flesje maggi :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_196675496
Eerst dit: hier kan je een locatie aanklikken, en dan zien hoeveel nieuwe corona-besmettingen er in de afgelopen week op die plaats geweest zijn.
https://www.coronalocatie.nl/#{%22showTrend%22:false,%22zoomLevel%22:0}

Bij mij is dat 1 à 2 per dag.
pi_196675526
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:51 schreef sigme het volgende:
Eerst dit: hier kan je een locatie aanklikken, en dan zien hoeveel nieuwe corona-besmettingen er in de afgelopen week op die plaats geweest zijn.

T gaat hier heel slecht ja.
We have far more in common than that which devides us..
pi_196675552
quote:

56 vandaag :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196675587
quote:

19 hier....
pi_196675593
Jezus Isa -O- :*

Ik ben van team-o-heerlijk-we-hoeven-niet-dit-jaar-lets-get-naked wat kerst betreft, vooral omdat we dit jaar dus NIET naar het buitenland hoeven. Wat altijd leuk is, maar een hoop gedoe, voor weinig quality time. Vervolgens vonden mn ouders dan wel dat ik wel weer eens bij hen kon komen eten en dat doen we ook. Schoonouders vonden dat ook, maar dat doen we niet omdat de groep te groot werd. Levert geen gezeik op, we hebben het gepland met het als-het-kan-voorbehoud.

Helemaal eens met alles wat Candaasje zegt. Ook wmb eigen gedrag. En in theorie ook met Myra's "oordeel gewoon eens wat minder", maar in de praktijk lukt me dat gewoon niet. Ik merk dat ik het die mensen kwalijk neem dat het zo lang doorettert.

Prima dat jij individueel keuzes maakt die niet aan de regels voldoen. Maar ik merk zo fucking vaak in het openbaar dat afstand houden onmogelijk is. Vorige week was ik bij een voorstelling, zaal ingericht obv de reserveringen, met gegroepeerde stoelen, die je niet mocht verzetten. Gaat er een chick in de lege ruimte naast mn stoel zitten zodat ze gezellig met mijn buurvrouw en haar gezelschap kan klessebesse.... Sorry, maar zo iemand wil ik dan echt gelijk belonen met een Darwin Award, de groenhakselaar ingooien en uitrijden over het land ofzo. En alle mensen van de organisatie die het gewoon laten gebeuren ook :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196675608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:54 schreef Isabeau het volgende:

56 vandaag :o
Mooi kleurgebruik. Mijn vandaag 56 is knalrood en de 450 bij een vriendin in de buurt is geel.

edit: oh geel is blijknaar erger dan rood
pi_196675609
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanochtend kwam een collega erwtensoep ophalen voor haar man. Ze kreeg ook roggebrood mee (lust ik echt niet). Krijg ik net een foto van een genietende erwtensoepeter...met op tafel een kuipje halvarine en een flesje maggi :o
Margerine :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 11 december 2020 @ 18:00:12 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196675649
Tussen de 1 of 2, net waar ik een dorp in de buurt wel of niet raak met het selectieding...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')