Jezus Isa

Ik ben van team-o-heerlijk-we-hoeven-niet-dit-jaar-lets-get-naked wat kerst betreft, vooral omdat we dit jaar dus NIET naar het buitenland hoeven. Wat altijd leuk is, maar een hoop gedoe, voor weinig quality time. Vervolgens vonden mn ouders dan wel dat ik wel weer eens bij hen kon komen eten en dat doen we ook. Schoonouders vonden dat ook, maar dat doen we niet omdat de groep te groot werd. Levert geen gezeik op, we hebben het gepland met het als-het-kan-voorbehoud.
Helemaal eens met alles wat Candaasje zegt. Ook wmb eigen gedrag. En in theorie ook met Myra's "oordeel gewoon eens wat minder", maar in de praktijk lukt me dat gewoon niet. Ik merk dat ik het die mensen kwalijk neem dat het zo lang doorettert.
Prima dat jij individueel keuzes maakt die niet aan de regels voldoen. Maar ik merk zo fucking vaak in het openbaar dat afstand houden onmogelijk is. Vorige week was ik bij een voorstelling, zaal ingericht obv de reserveringen, met gegroepeerde stoelen, die je niet mocht verzetten. Gaat er een chick in de lege ruimte naast mn stoel zitten zodat ze gezellig met mijn buurvrouw en haar gezelschap kan klessebesse.... Sorry, maar zo iemand wil ik dan echt gelijk belonen met een Darwin Award, de groenhakselaar ingooien en uitrijden over het land ofzo. En alle mensen van de organisatie die het gewoon laten gebeuren ook

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors