Hier meerder mondkapjes in de tas, in een boterhamzakje met ziplock, zit ook een zakje in voor vieze, elk kapje gaat maar 1 keer op en dan in het "vieze zakje" er zit een kapje of 8 in dat systeem. Eén of twee keer in de week gaan die mee met de witte was. Dan heb ik ook nog een stapel wegwerp mee in een zakje die gaan één keer op en bij afdoen in een prullebak.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondkapje in de jas- of broekzak, ff snel op als je winkel in gaat, daarna weer terugproppen in de zak. Zo gaat dat intussen.
Denk dat je een behoorlijke uitzondering bent..quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hier meerder mondkapjes in de tas, in een boterhamzakje met ziplock, zit ook een zakje in voor vieze, elk kapje gaat maar 1 keer op en dan in het "vieze zakje" er zit een kapje of 8 in dat systeem. Eén of twee keer in de week gaan die mee met de witte was. Dan heb ik ook nog een stapel wegwerp mee in een zakje die gaan één keer op en bij afdoen in een prullebak.
Dat is toch gewoon hoe het gebruik van mondkapjes aangegeven is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat je een behoorlijke uitzondering bent..
Klopt, maar 9/10 zal zich echt niet zo streng houden aan die voorschriften.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hoe het gebruik van mondkapjes aangegeven is.
Net zoals de 1,5m ook een beetje uit het straatbeeld verdwenen isquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar 9/10 zal zich echt niet zo streng houden aan die voorschriften.
Het beste is om gewoon überhaupt niet zoveel je huis uit te gaan dat je een hele mondkapjesprocedure nodig hebtquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar 9/10 zal zich echt niet zo streng houden aan die voorschriften.
Vrij lastig als je gewoon op kantoor wordt verwacht (waar het mondkapjesbeleid ook een wassen neus is).quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beste is om gewoon überhaupt niet zoveel je huis uit te gaan dat je een hele mondkapjesprocedure nodig hebt
Ja, dat is vet kut.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vrij lastig als je gewoon op kantoor wordt verwacht (waar het mondkapjesbeleid ook een wassen neus is).
Het eigenlijk al mis bij het feit dat ze je op kantoor verwachten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Vrij lastig als je gewoon op kantoor wordt verwacht (waar het mondkapjesbeleid ook een wassen neus is).
Klopt normaal gebruikte ik maar 2 kapjes. Een voor de trein richting werk aan het begin van de week, en ;één voor de trein terug. Later werden dat er drie omdat ik ook nog naar de supermarkt ging. Maar sinds mijn bovenbuur brand heeft gehad en ik waterschade moet ik elke dag op en neer naar het werk. (ik woon in het weekend niet waar ik werk en door de week wel, maar nu woon ik dus door de week ook niet waar ik werkquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beste is om gewoon überhaupt niet zoveel je huis uit te gaan dat je een hele mondkapjesprocedure nodig hebt
Als ze daar nou eens op gaan handhaven...quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:50 schreef Fred het volgende:
[..]
Het eigenlijk al mis bij het feit dat ze je op kantoor verwachten.
O RLY?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:50 schreef Fred het volgende:
[..]
Het eigenlijk al mis bij het feit dat ze je op kantoor verwachten.
In de trein zelfs. Huuu, mij niet gezien.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt normaal gebruikte ik maar 2 kapjes. Een voor de trein richting werk aan het begin van de week, en ;één voor de trein terug. Later werden dat er drie omdat ik ook nog naar de supermarkt ging. Maar sinds mijn bovenbuur brand heeft gehad en ik waterschade moet ik elke dag op en neer naar het werk. (ik woon in het weekend niet waar ik werk en door de week wel, maar nu woon ik dus door de week ook niet waar ik werk)
Het openbaar vervoer is sowieso vaak kut. Ik mijd het al jaren in Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de trein zelfs. Huuu, mij niet gezien.
Een vriend van me heeft zelfs dit jaar voor het eerst een auto gekocht omdat-ie niet op het openbaar vervoer zit te wachten zolang de pandemie actief is.
Zo zie ik het om me heen ook gebeuren. Doe het zelf ook zo eigenlijk. Kom alleen amper het huis uit; eigenlijk alleen voor boodschappen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondkapje in de jas- of broekzak, ff snel op als je winkel in gaat, daarna weer terugproppen in de zak. Zo gaat dat intussen.
In de meeste gevallen ben je letterlijk een uur langer onderweg. Tja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het openbaar vervoer is sowieso vaak kut. Ik mijd het al jaren in Nederland.
Idemquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:48 schreef nattermann het volgende:
1 mondkapje in gebruik. Meer dan zat
Mja, ik woon naast een station en m'n werk is naast het station een paar plaatsen verderop, dus in normale tijden is de trein voor mij wel erg praktisch.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bent de enige die dit doet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hier meerder mondkapjes in de tas, in een boterhamzakje met ziplock, zit ook een zakje in voor vieze, elk kapje gaat maar 1 keer op en dan in het "vieze zakje" er zit een kapje of 8 in dat systeem. Eén of twee keer in de week gaan die mee met de witte was. Dan heb ik ook nog een stapel wegwerp mee in een zakje die gaan één keer op en bij afdoen in een prullebak.
Ik vraag me ook af hoe ze de naleving meten in de onderzoeken die ze doen vanuit het RIVM en de GGD. Ze vragen bijvoorbeeld "hoe vaak heb je de afgelopen week je handen minstens 30 seconden gewassen?". Maar waarom zou je dat doen als je toch niet buiten komt verder? Dus als je dan "0 keer" antwoordt... denken ze dan dat je je niet aan de maatregelen houdt?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kom alleen amper het huis uit
Ik hoef niet meer te treinen sinds eind mei 2019 en ben daar zoooo blij om. Ik kreeg er gigantisch veel stress van (veel uitval). Dan krijg je nu dat reserveringsbeleid erbij. Ben blij dat ik al anderhalf jaar mag fietsen nu.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |