Echt heel slecht ja, aanvallend is het gewoon zo niks.quote:Op zondag 13 december 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
Echt een schande dat je tegen dit VVV in deze helft niet kan scoren
Er is ook geen enkele speler in vorm bij ons. Nou ja, Marsman. En Senesi.quote:Op zondag 13 december 2020 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet dat ie goed kan voetballen, maar het is zo onzorgvuldig
VVV is echt 3 niveaus slechter, geven zo ontzettend veel ruimte weg.quote:Op zondag 13 december 2020 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vel mag een excuus zijn, de eerste 5 minuten. Daarna weet je hoe de bal rolt op dat veld en zou je er (als prof) rekening mee moeten kunnen houden. Pure onkunde was het imo. Qua niveau kwam Wolfberg niet veel boven VVV nu uit imo.
Ja, als zelfs Sparta al meer weet te scoren, moet je je af gaan vragen wat er in hemelsnaam allemaal vaudt gaat met je team.quote:
Linssen is absoluut de slechtste, maar ik zie Jorgensen ook maar heel weinig goed doen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jørg valt vandaag nog wel mee, Linssen is echt heel slecht aan het spelen. Heel frustrerend voor Malacia ook.
Zelfs Karlsruher heeft vandaag gescoord.quote:Op zondag 13 december 2020 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, als zelfs Sparta al meer weet te scoren, moet je je af gaan vragen wat er in hemelsnaam allemaal vaudt gaat met je team.
Waarvan akte.quote:Op zondag 13 december 2020 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, als zelfs Sparta al meer weet te scoren, moet je je af gaan vragen wat er in hemelsnaam allemaal vaudt gaat met je team.
Zelfs ik scoorde voor het team van onze vriendengroep op een of ander biertoernooi.quote:Op zondag 13 december 2020 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs Karlsruher heeft vandaag gescoord.
HET MOET NIET GEKKER WORDEN!
Dan moet je je afvragen of het nog wel goed komt met Feyenoord.quote:Op zondag 13 december 2020 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs ik scoorde voor het team van onze vriendengroep op een of ander biertoernooi.
Dat zie je Feyenoord niet meer doen.
Inderdaad, en dat vrouwenteam waar ik tegen scoorde was echt niet minder dan VVVquote:Op zondag 13 december 2020 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet je je afvragen of het nog wel goed komt met Feyenoord.
Is zelfs Roma nou al beter dan Feyenoord???quote:Op zondag 13 december 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
Ondertussen staat Roma na 25 minuten gewoon met 0-3 voor!!!
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 13 december 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is zelfs Roma nou al beter dan Feyenoord???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |