quote:Op zondag 13 december 2020 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mist wel zo de balans op het middenveld zonder Diemers, dat merk je direct
Dat klopt.quote:
Rijst hier.quote:Op zondag 13 december 2020 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat klopt.
Kan me weinig aanvallers herinneren die zo slecht positioneel zijn als Bryan Linssen, letterlijk geen enkele bal anticipeert hij op.
Jorgensen komt in de buurt hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat klopt.
Kan me weinig aanvallers herinneren die zo slecht positioneel zijn als Bryan Linssen, letterlijk geen enkele bal anticipeert hij op.
Tegen de wat zwakkere teams moet je altijd met dit middenveld spelen (Fer ipv Toorn wellicht). Tegen de sterkere teams Toornstra - Fer - Teixeira/Kokcuquote:Op zondag 13 december 2020 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, zeker tegen een ploeg als VVV. Gelijk een veel hoger baltempo.
En tegen geen enkel team Diemersquote:Op zondag 13 december 2020 14:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen de wat zwakkere teams moet je altijd met dit middenveld spelen (Fer ipv Toorn wellicht). Tegen de sterkere teams Toornstra - Fer - Teixeira/Kokcu
Dat sowieso.quote:Op zondag 13 december 2020 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En tegen geen enkel team Diemers
Dat is lang geledenquote:
Aan de andere kant schiet Fey naar mijn idee zo weinig op doel dat elke poging als positief wordt ervaren.quote:Op zondag 13 december 2020 14:54 schreef fetX het volgende:
Als je niet van afstand kunt schieten moet je het ook niet doen, Malacia.
Ja, maar laat dat lekker aan Berghuis, Toornstra, Teixeira en Kokcu over. Al schiet laatstgenoemde eigenlijk ook zelden op goal.quote:Op zondag 13 december 2020 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan de andere kant schiet Fey naar mijn idee zo weinig op doel dat elke poging als positief wordt ervaren.
Geen van die namen schieten vaak op doel... Je kan het wel aan hen over willen laten, maar dan moeten ze dat ook wel doenquote:Op zondag 13 december 2020 14:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat lekker aan Berghuis, Toornstra, Teixeira en Kokcu over. Al schiet laatstgenoemde eigenlijk ook zelden op goal.
Ja, natuurlijk. Maar tegen spelers als Malacia en Geertruida moet je zeggen; doe maar niet van afstand jongens.quote:Op zondag 13 december 2020 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen van die namen schieten vaak op doel... Je kan het wel aan hen over willen laten, maar dan moeten ze dat ook wel doen
Ah ja. Die vergeet ik steeds. Hopelijk verhuren ze hem volgend jaar.quote:Op zondag 13 december 2020 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Azarkan ipv Linssen had ook gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |