Eindelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 13:11 schreef Zipportal het volgende:
Tattoo sleeve Diemers begint op de bank.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat zijn er wel meer niet, maar Diemers verneukt eigenhandig ons complete spel.quote:Op zondag 13 december 2020 13:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat mensen zich nu aan Teixeira gaan ergeren, die is namelijk totaal niet in vorm
De laatste twee keer wonnen we daar na een slechte periode van ons doodsimpel met 0-3quote:Op zondag 13 december 2020 14:22 schreef RvLaak het volgende:
Nah... Met hoeveel gaan ze verliezen? Of wordt het alsnog een gelijkspel? VVV uit, altijd erg moeilijk
Verwachtingen temperen, dit, dat
Het spel van de week heeft bij mij al het optimisme weggehaald. Blijkbaar wil Feyenoord zelf niet meer presteren.quote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Kerftminister het volgende:
Optimistisch blijven, 0-2 winst. Berghuis gaat weer een keertje scoren.
Lang leve Radio Rijnmond, die doen niet aan dat soort onzinquote:Op zondag 13 december 2020 14:33 schreef Kerftminister het volgende:
Erger me kapot aan die zogenaamde stadiongeluiden, hele tijd het zelfde stukje afspelen met zo'n schreeuwend kind.
Hey Jor, jij ook hier?quote:Op zondag 13 december 2020 14:33 schreef Kerftminister het volgende:
Erger me kapot aan die zogenaamde stadiongeluiden, hele tijd het zelfde stukje afspelen met zo'n schreeuwend kind.
Je moet niet zo vroeg al aan de alchohol... Is niet gezondquote:Op zondag 13 december 2020 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mist wel zo de balans op het middenveld zonder Diemers, dat merk je direct
Ehquote:Op zondag 13 december 2020 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet niet zo vroeg al aan de alchohol... Is niet gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |