quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut, ik zit iin kwartier in de wacht. Heb ik eindelijk kontakt is mijn accu leeg.
Lekker danquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut, ik zit iin kwartier in de wacht. Heb ik eindelijk kontakt is mijn accu leeg.
Da's inderdaad kut ...quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut, ik zit een kwartier in de wacht. Heb ik eindelijk kontakt is mijn accu leeg.
Fijne dag Gizquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Weer wat anders doen.
Tnx voor de gezelligheid weer allen.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Weer wat anders doen.
Lekker doorzagen!quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Weer wat anders doen.
Hey hello youquote:
Die lui bezorgen iedereen alleen maar ellende. Daar kicken ze op. En dan natuurlijk gelijk gaan janken en het zo draaien dat ze het slachtoffer zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken toen was er ruzie iemand was aangereden of zo
IK heb het gisteren heel even gevolgd, ze waren ergens op een camping en deden een oproep dat mensen moesten komen/ Weet niet helemaal precies wat er aan hand was, maar wel een ruziequote:Op vrijdag 11 december 2020 15:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lui bezorgen iedereen alleen maar ellende. Daar kicken ze op. En dan natuurlijk gelijk gaan janken en het zo draaien dat ze het slachtoffer zijn
Koud en nat. Binnen lekker warm, kopje thee en een mandarijntje. Kerstboom aan............ gezellig!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |