Hoe vaak is dat eigenlijk voor gekomen? Mij staat een keer bij in Tilburg.quote:Op maandag 14 december 2020 21:03 schreef Szura het volgende:
Ik vind dit overigens wel kandidaten die, als alles is afgrond, het niet goed genoeg vinden en de boel weer willen verkopen
Spoiler tag dankuquote:Op maandag 14 december 2020 21:10 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vond het best een leuk stel, irritante mensen maar als je ze eenmaal kent loyaal type.
Kap es met dat gespoilerquote:Op maandag 14 december 2020 21:10 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vond het best een leuk stel, irritante mensen maar als je ze eenmaal kent loyaal type.
Ik zag er ook een beetje Renze Klamer inquote:Op maandag 14 december 2020 21:11 schreef Szura het volgende:
Het is niet Giel 2.0, maar een kruising tussen Giel en Lucas Waagmeester
Ik zie er ook een beetje een typetje van Owen Schumachter inquote:Op maandag 14 december 2020 21:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zag er ook een beetje Renze Klamer in
Lijkt mij wel.quote:Op maandag 14 december 2020 21:25 schreef alors het volgende:
Ja tuurlijk ze gaan vechten om een pijpenla op zolder!
Je kunt er nauwelijks rechtop staanquote:Op maandag 14 december 2020 21:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lijkt mij wel.
Hoe relaxt is dat als puber.
Lijkt wel een kast omheen gezet, zijn tegenwoordig ook eisen voor. Maar ik vraag me af of je dat binnen niet hoort...quote:Op maandag 14 december 2020 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Al dat spul maakt best wat geluid toch?
Hier staat de warmtepomp op anderhalve meter van het keukenraam. Als het héél stil is in huis kun je hem soms binnen horen. Maar de splinternieuwe koelkast (wat feitelijk ook een warmtepomp is) overstemt het geluid van de warmtepomp-buitenunit ruimschoots.quote:Op maandag 14 december 2020 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Al dat spul maakt best wat geluid toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |